институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Уява як психічний пізнавальний процес

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 15 | Год: 2008 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Уява як психічний пізнавальний процес

Вступ. Визначення уяви 3
1. Характерні особливості уяви 3
2. Види уяви 6
3. Процеси уяви 10
Висновки. Індивідуальні відмінності в уяві 13
Список використаної літератури 15
Cмотрите также:
Уява та мислення й норми розвитку

Вступ 3 1. Закони, за якими працює уява 4 2. З чого починається уява та мислення 7 3. Уява – відображення неіснуючого, яке ігнорує реальне 11 4. Уява – фактор руйнування стереотипів мислення і шаблонів дій 14 Висновки 21 Список використаної літератури 23

уява і психологія

ЗМІСТ. Вступ. Розділ 1. Уява як предмет психологічного дслідження. 1.1. Визначення уяви. 1.2. Види уяви. 1.3. Функції уяви і її зв”язок з дійсністю. 1.4. Уява в структурі метоположення свідомості. 1.5. Уява з точки зору нетрадиційних підходів. Розділ 2. Психологія спілкування. 2.1. Суть спілкування як психологічної категорії. 2.2. Види, структура, засоби спілкування. 2.3. Функції спілкування. 2.3.1. Комунікативна сторона спілкування. 2.3.2. Інтерактивна сторона спілкування. 2.3.3. Перцептивна сторона спілкування. Розділ 3. Емпіричне дослідження. 3.1. Предмет, об”єкт дослідження, гіпотеза. 3.2. Опис методик. 3.3. Процедура проведення дослідження. 3.4. Обробка та аналіз результатів. Заключення. Література. Введение.

Освітня задача школи

Вступ 2 1 Засвоєння знань – пізнавальний процес 3 2 Аналітико-синтетична діяльність в навчанні 8 3 Формування вмінь та навичок в процесі навчання 11 Висновки 14 Перелік використаної літератури 15

Освітня задача школи

Вступ 2 1 Засвоєння знань – пізнавальний процес 3 2 Аналітико-синтетична діяльність в навчанні 8 3 Формування вмінь та навичок в процесі навчання 11 Висновки 14 Перелік використаної літератури 15

Психологічні проблеми уяви та творчості. Творчій тренінг

Зміст Вступ 3 1.Визначення уяви 4 2. Уява у творчості 5 3.Уява й талановитість 7 4. Творчий тренінг 10 Висновок 14 Список використаної літератури 15

Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5 1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5 1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18 2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18 2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26 3.1. Описання діагностичних методик 26 3.2. Організація та хід досліджень 32 3.3. Результати досліджень 43 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 58 Класифіація ігор Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))

Історичні пам’ятки України як пізнавальний туристичний ресурс

Вступ 3 1. Історичні пам’ятки України як пізнавальний туристичний ресурс 4 Висновок 15 Список використаних джерел 16

РОЗВИТОК УВАГИ

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ УВАГИ ЯК ПСИХІЧНОГО ПРОЦЕСУ 7 1.1 Визначення уваги з точки зору різних дослідників 7 1.2 Увага як психолого-пізнавальний процес 14 1.3 Протирічні питання у визначенні уваги 17 Висновки до розділу 1. 21 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ РОЗВИТКУ УВАГИ. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ 23 2.1 Розвиток уваги, його основні елементи 23 2.2 Основні види уваги 27 2.3 Викликані потенціали та методи дослідження уваги 29 Висновки до розділу 2. 33 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З РОЗВИТКУ УВАГИ 34 3.1 Експериментально-психологічний метод, що спрямований на розвиток уваги 34 3.2 Вправи, що покращують процес уваги. Спосіб розвитку уваги 36 Висновки до 3 розділу 43 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47

Загальна характеристика судових процесів Риму

Вступ...........................................................................................................3
1. Легісакційний процес............................................................................4
2. Формулярний процес.............................................................................6
3. Екстраординарний процес.....................................................................8
4. Класичний процес.................................................................................10
5. Інтердіктне провадження.....................................................................12
Висновок....................................................................................................13
Використана література............................................................................15


Методики експериментального дослідження пам'яті

Методики экспериментального исследования памяти План: Вступ 3 Визначення явища, що вивчається, етапи розвитку. 9 Пам'ять як психічний процес. 9 Методи дослідження пам'яті. 12 Субтест "Шифровка" з методу оцінки інтелекту Д. Векслера 12 Субтест "Рахунок" з методу оцінки інтелекту Д. Векслера. 13 Заключення 14 Додаток №1. 16 Додаток №2. 16 Додаток №3. 16 Список використаної літератури 17