институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2008 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Організація обслуговування споживачів на транспорті (міський і пасажирський транспорт)

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи організації надання послуг міського пасажирського транспорту 5
1.1. Поняття, суть та значення послуг міського пасажирського транспорту 5
1.2. Характеристика процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 7
1.3. Законодавче регулювання процесу надання послуг міського пасажирського транспорту 9
Розділ 2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 12
2.1. Загальна характеристика підприємства 12
2.2. Дослідження процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 14
2.3. Аналіз основних економічних показників діяльності підприємства 17
2.4. Визначення та характеристика факторів, що впливають на організацію процесу надання послуг міського пасажирського транспорту підприємством 20
Розділ 3. Розробка основних напрямків удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21
3.1. Основні напрямки удосконалення процесу надання послуг міського пасажирського транспорту в підприємстві 21
3.2. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів 25
Висновок 31
Список використаних джерел 35

Cмотрите также:
Курсова робота На тему: “ Проблеми розвитку і територіальна організація транспортного комплексу

Вступ 3 1. Значення транспортного комплексу 4 2. Вплив природних умов, розміщення населення і виробництва на розвиток і розміщення транспорту 4 3. Галузева структура 6 3.1. Залізничний транспорт 7 3.2. Автомобільний транспорт 10 3.3. Морський транспорт 11 3.4. Внутрішній водний транспорт 13 3.5. Трубопровідний транспорт 14 3.6. Повітряний транспорт 15 3.7. Міський пасажирський транспорт. 16 4. Транспорт України 17 Висновок 20

ЄДИНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ЄДИНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ 3 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ ТРАНСПОРТУ 6 2.1. Залізничний транспорт 6 2.2. Морський транспорт 6 2.3. Річковий транспорт 7 2.4. Автомобільний транспорт 8 2.5. Трубопровідний транспорт 9 2.6. Повітряний транспорт 10 2.7. Міський пасажирський транспорт 11 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13

ЄДИНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ

ЗМІСТ ВСТУП 2 1. ЄДИНА ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ 3 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ ТРАНСПОРТУ 6 2.1. Залізничний транспорт 6 2.2. Морський транспорт 6 2.3. Річковий транспорт 7 2.4. Автомобільний транспорт 8 2.5. Трубопровідний транспорт 9 2.6. Повітряний транспорт 10 2.7. Міський пасажирський транспорт 11 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13

Міський транспорт

Зміст Вступ 2 1. Міський транспорт 2 2. Проблеми та перспективи річкового транспорту в Україні 7 Висновок 10 Література 12

Міський транспорт

Зміст Вступ 2 1. Міський транспорт 2 2. Проблеми та перспективи річкового транспорту в Україні 7 Висновок 10 Література 12

Конспект з предмету Організація ресторанного господарства

ЗМІСТ 1. Структура ринку закладів ресторанного господарства 3 2. Класифікація і характеристика закладів ресторанного господарства 6 3. Організація постачання закладів ресторанного господарства продовольчими товарами та предметами матеріально-технічного призначення 9 4. Система контролю у закладах ресторанного господарства 13 5. Класична організація виробництва у закладах ресторанного господарства 17 6. Індустріальна технологія виробництва готової до споживання продукції 20 7. Організація обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства відкритого типу 23 8. Організація діяльності фірм з експлуатації закладів ресторанного господарства за місцем роботи споживачів 26 9. Організація роботи закладів ресторанного господарства за місцем навчання 28 10. Організація обслуговування споживачів у місцях масового відпочинку, під час спортивних змагань, на ярмарках, виставках, у супермаркетах та торгових центрах 30 11. Організація обслуговування пасажирів на транспорті 33 Список літератури 37

Методи і функції обслуговування споживачів на підприємствах громадського харчування

План Вступ 2 1. Громадське харчування і його роль в народному господарстві 4 2. Організація обслуговування 11 3. Методи обслуговування споживачів, спеціальні форми обслуговування ………………………………………………………………………………..16 4. Функції обслуговування 19 5. Методи вдосконалення обслуговування споживачів на підприємствах громадського харчування 22 Висновки 24 Список використаних джерел 25

Організація обслуговування

ЗМІСТ 1. Загальна характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування 3 2. Підготування приміщень для споживачів 5 3. Організація процесу самообслуговування 7 4. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства 9 5. Класифікація бенкетів і прийомів 13 6. Організація надання послуг з кейтерингу 13 7. Принципи роботи закладів швидкого обслуговування 16 8. Особливості обслуговування в барах 17 9. Організація обслуговування іноземних туристів у закладах ресторанного господарства 18 10. Порядок надання послуг з харчування в загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах 20 Список використаної літератури 24

Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства при готелі „...”

Вступ 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ 6 1.1. Специфіка процесу обслуговування – теоретичні аспекти 6 1.2. Аналіз технології обслуговування 10 1.3. Аналіз процесу обслуговування в ресторані при готелі 12 РОЗДІЛ ІІ. ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСТОРАНУ „НАДІЯ” 16 2.1. Торгово-виробнича та просторова структура підприємства 16 2.2. Кухня ресторану 23 2.3. Привабливість ресторану „Надія” 24 2.4. Інтер‘єр та атмосфера ресторану „Надія” 25 РОЗДІЛ ІІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ГОТЕЛІ 27 3.1. Аналіз підготовки до обслуговування 27 3.2. Аналіз технології обслуговування 29 РОЗДІЛ ІV. РЕЗЕРВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ РЕСТОРАНУ 32 4.1. Гостинність – „секретний елемент” обслуговування 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами у ресторані (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДОСЛІДЖУВАНОГО ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. ХАРАКТЕРИСТИКА КОНТИНГЕНТУ СПОЖИВАЧІВ, ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ПОПИТУ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДУ, ДЕ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ПРОЦЕСИ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ОФІЦІАНТАМИ 5 1.1. Коротка характеристика закладу 5 1.2. Характеристика контингенту споживачів, особливостей його попиту 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СКЛАДУ, СТАНУ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОСТОРОВИХ ТА ТРУДОВИХ РЕСУРСІВ ДІЮЧОГО ЗАКЛАДУ. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ДЕННИЙ ТА ВЕЧІРНІЙ ЧАС 17 2.1. Аналіз складу, стану та ефективності використання просторових та трудових ресурсів діючого закладу 17 2.2. Аналіз ефективності процесу обслуговування споживачів в денний та вечірній час 19 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ШЛЯХІВ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ДІЮЧОМУ ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 24 3.1. Розроблення шляхів подолання недоліків у процесі обслуговування споживачів 24 3.2. Розроблення шляхів подолання недоліків у процесі обслуговування споживачів 27 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36