институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Методика навчання порядкових вправ у молодшому дошкільному віці

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 12 | Год: 2008 | Размер: 13 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Методика навчання порядкових вправ у молодшому дошкільному віці

1. Характеристика порядкових вправ та їх значення. 2
2. Види порядкових вправ для дітей молодшої та середньої груп. 4
3. Методика навчання порядкових вправ. 7
Список використаної літератури 12

Cмотрите также:
Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3-4 років

1. Роль порядкових вправ в гімнастиці 2 2. Особливості виконання порядкових вправ малюками 5 3. Види порядкових вправ для дітей 3 – 4 років 7 4. Техніка виконання порядкових вправ для дітей 3 – 4 року життя 11 Практичне завдання 15 Література 17

Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку

ВСТУП 2 1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6 2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13 3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28 4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36 ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48

. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5 1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5 1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6 1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15 РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20 2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20 2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 34

Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст Вступ 3 1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4 2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5 3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7 4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8 5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10 Висновок 12 Список літератури 13

Класифікація загальнорозвиваючих вправ

Зміст Вступ 3 1. Класифікація загальнорозвиваючих вправ 4 2. Вихідні положення рук, ніг, тулуба 5 3. Використання вправ з предметами та музичного супровіду 7 4. Методика запису загальнорозвиваючих вправ 8 5. Навчання та засвоєння загальнорозвиваючих вправ 10 Висновок 12 Список літератури 13

Структура та функції дитячого фольклору у молодшому шкільному віці

Зміст Вступ Розділ І. Структура та функції дитячого фольклору 1. 1. Відомі педагоги про зміст та завдання морально-етичного виховання 1.2. Функції дитячого фольклору Розділ II. Методи і методика дослідження. 2.1. Методика дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці. 2.2. Дослідження дитячого фольклору у молодшому шкільному віці видатних педагогів. Розділ III. Аналіз результатів дослідження. 3.1. Опрацювання теми "казка". 3.2. Опрацювання фольклору у позакласній роботі. Висновок Список використаної літератури.

Використання дидактичних ігор і вправ як засобу формування сенсорної культури дошкільнят

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ 7 1.1 Проблема формування сенсорної культури дошкільників в психолого-педагогічній літературі 7 1.2 Вплив дидактичних ігор і вправ на формування сенсорної культури дітей дошкільного віку 13 1.3 Методичні аспекти використання дидактичних ігор як засобу формування сенсорної культури дошкільників 19 Висновки до першого розділу 24 РОЗДІЛ ІІ. РОБОТА ВИХОВАТЕЛЯ ПО ВИКОРИСТАННЮ СИСТЕМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР І ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНОЇ КУЛЬТУРИ В МОЛОДШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 25 2.1 Визначення рівня сенсорного розвитку дітей молодшого дошкільного віку 25 2.2 Рекомендації щодо використання дидактичних ігор та вправ для формування сенсорної культури дітей молодшого дошкільного віку 30 Висновки до другого розділу 45 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49

Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені

План Вступ............................................................................................................................3 Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5 1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5 1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10 1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16 1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16 1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22 Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25 2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25 2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30 Висновки.....................................................................................................................39 Список використаної літератури.............................................................................41

Особливості розвитку мислення в дошкільному віці

ВСТУП 4 I. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку мислення в дошкільному віці. 6 II Розвиток мислення в дошкільному віці. 15 1. Загальна характеристика мислення дітей дошкільного віку 15 2 Розвиток образного мислення дошкільників 19 3 Вплив діяльності на розвиток мислення дошкільників 22 III Практична частина. 25 3.1 Експериментальне дослідження рівня розвитку мислення дітей дошкільного віку. 25 ВИСНОВКИ 38 ЛІТЕРАТУРА 40

Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці

ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості формування креативності у дитячому віці 5 1.1. Відносини між батьками і розвиток дитини 5 1.2. Розвиток особистості дитини в дошкільному віці 7 1.3. Розвиток творчих здібностей в онтогенезі 10 Розділ 2. Вплив взаємовідносин у сім’ї на розвиток креативності дітей дошкільного віку 17 2.1. Методики вивчення і розвитку творчого поводження дітей 17 2.2. Результати дослідження 19 2.3. Методика роботи по розвитку креативності дітей дошкільного віку 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31