институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Види роботи з агресивними дітьми(особливості)

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 17 | Год: 2008 | Размер: 21 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Види роботи з агресивними дітьми(особливості)

Вступ 2

1. Дитяча агресія як психічне явище 3

2. Корекційна робота з агресивними дітьми молодшого шкільного віку 6

3. Види та особливості корекційної роботи з агресивними підлітками 8

Висновки 15

Список використаної літератури 17

Cмотрите также:
Система роботи школи з обдарованими дітьми (+ РЕЗЮМЕ)

Вступ 2 1. Психолого-педагогічні погляди на систему роботи школи з обдарованими дітьми 3 2. Методика формування системи роботи школи з обдарованими дітьми 10 3. Організація роботи школи з обдарованими дітьми 13 Висновки 20 Список використаних джерел 23

Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти питань роботи з хворими дітьми 6 1.1. Загальне вчення про хворобу 6 1.2. Історія розвитку лікувальної фізичної культури 9 1.3. Система спеціальної освіти в Україні 12 Розділ 2. Методика роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.1. Особливості роботи з фізкультури з дітьми-інвалідами 17 2.2. Метод динамічної пропріоцептивної корекції з використанням рефлекторно-навантажувального пристрою "ГРАВІТОН" (методика, запропонована професором К.О.Семеновою) 19 2.3. Методика корегуючих вправ для дітей з церебральним паралічем 22 2.4. Методика проведення лікувального плавання з дітьми, хворими церебральним паралічем 26 Висновки 32 Список використаної літератури 34 Додатки 36

Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Вступ 3 1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5 2. Обдарованість: суть, види, принципи 9 3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13 Висновки 18 Список використаної літератури 21

Форми і методи роботи з обдарованими дітьми

Вступ 3 1. Характеристика творчої обдарованості дитини 5 2. Обдарованість: суть, види, принципи 9 3. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми 13 Висновки 18 Список використаної літератури 21

Соціальна робота з безпритульними i бездоглядними дітьми

Вступ 2 Розділ І. Безпритульні та бездоглядні діти: поняття причини та сутність проблеми 4 1.1. Дитяча безпритульність та бездоглядність як соціальна проблема суспільства 4 1.2. Проблема дитячої безпритульності на державному рівні 12 Розділ 2. Основні аспекти соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.1. Загальна характеристика соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 16 2.2. Основні заходи соціальної роботи з безпритульними та бездоглядними дітьми 21 Висновки 26 Список використаних джерел 26

Ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою

ВСТУП 2 Розділ 1. Психолого-педагогічні і літературознавчі засади роботи з дітьми дошкільного віку з вадами зору 5 1.1. Психологічні основи виховання і навчання сліпої дитини 5 1.2. Особливості побудови занять з дітьми із вадами зору 7 1.3. Методика роботи над художнім твором 10 1.4. Складання розповіді-роздуми як різновид роботи над художніми творами 12 Розділ 2. Методика ознайомлення дошкільників з вадами зору з дитячою художньою літературою 21 2.1. Особливості вивчення віршів та казок в роботі з дітьми з вадами зору 21 2.2. Тактильна книга як засіб знайомства з дитячою літературою 22 ВИСНОВОК 26 ЛІТЕРАТУРА 28

Шляхи свідомого заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи проблеми заучування поетичних творів дітьми дошкільного віку 5 1.1. Роль поетичного слова у всебічному розвитку дошкільника 5 1.2. Особливості сприймання та заучування дошкільниками поетичних творів 10 1.3. Методика заучування дітьми дошкільного віку поетичних творів 16 Розділ ІІ. Експериментально-дослідна робота 26 2.1. Особливості розуміння запамятовування та відтворення дітьми 6-го року життя поетичних творів 26 2.2. Система роботи із заучування поетичних творів дітей 5 року життя 30 Висновки 36 Список використаної літератури 38 Додатки 41

Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю

Вступ 3 1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5 2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6 3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8 Висновки 12 Література 14

Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю

Вступ 3 1. Принципи соціальної роботи з дітьми та молоддю в Україні 5 2. Основні напрямки державної політики у сфері соціальної роботи з дітьми та молоддю 6 3. Сучасні підходи до соціальної роботи з молоддю 8 Висновки 12 Література 14

Загальна характеристика дітей з ринолалією

Вступ 3 Розділ І. Ринолалія як форма порушення мовлення 5 1.1 Сутнісні характеристики ринолалії та причини її виникнення 5 1.2 Види ринолалії 7 1.2.1 Відкрита форма ринолалії 7 1.2.2 Закрита ринолалія 9 1.2.3 Змішана ринолалія 10 1.3 Особливості порушення усної та письмової мови у дітей з ринолалією 10 Розділ ІІ. Практичний аспект здійснення корекційно-педагогічної роботи з дітьми при ринолалії 14 2.1 Робота батьків з дитиною 15 2.2 Рекомендації фахівцям, які працюють з дітьми, хворих на ринолалію 19 2.3 Експериментальне дослідження впливу корекційно-педагогічної роботи на розвиток мовлення дітей з ринолалією 21 Висновки 26 Список використаної літератури 28