институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план створення гінекологічного кабінету

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Материал | Страниц: 23 | Год: 2008 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план створення гінекологічного кабінету

РЕЗЮМЕ 3
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ, ЩО НАДАВАТИМУТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4
2.АНАЛІЗ РИНКУ ГІНЕКОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ 7
3.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 10
4. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 11
5. ПЛАН НАДАННЯ ПОСЛУГ 16
6. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 18
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Cмотрите также:
Бізнес-план (створення стоматологічного кабінету – „Меді-Лайт”)

РЕЗЮМЕ 3 1.Характеристика продукції 5 2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6 3. Маркетинг-план 12 4. Виробничий план 14 5. Організаційний план 19 6. Юридичний план 20 7. Оцінка ризику та страхування 21 8. Фінансовий план 22 Список використаної літератури 26

Бізнес-план: створення приватного стоматологічного кабінету або аптечного кіоску

РЕЗЮМЕ 3 1.Характеристика продукції 5 2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6 3. Маркетинг-план 12 4. Виробничий план 14 5. Організаційний план 19 6. Юридичний план 20 7. Оцінка ризику та страхування 21 8. Фінансовий план 22 Список використаної літератури 26

Створення та державна реэстрація фірми

Вступ 4 Розділ І. Організація створення та державна реєстрація ПП „Олімп” 5 Розділ ІІ. Бізнес-план ПП „Олімп” 16 2.1Резюме до бізнес-проекту 19 2.2 Загальна характеристика бізнес-ідеї 20 2.3 Дослідження ринку та план маркетингу 23 2.4 Виробничий план проекту – відкриття магазину „Олімп” 24 2.4 Організаційний план 25 2.5 Фінансовий план 27 2.6 Оцінка можливих ризиків 30 Розділ ІІІ. Розробка господарських договорів 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42

Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення комплектуючих або шин або окон до автомобілів ТОВ "__"

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади бізнес-планування 6 1.1 Основні поняття та характеристика бізнес-планування 6 1.2 Бізнес-план: зміст та процедура його складання 10 1.3 Показники ефективності діяльності підприємства за бізнес-планом 24 Висновки по розділу 1 37 Розділ 2. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних на базі ТОВ «__» 39 2.1 Характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 44 2.3 Маркетингове обґрунтування проекту виготовлення автомобільних причепів 63 2.4 Бізнес-план створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних 67 2.4.1 Резюме 67 2.4.2 Підприємство та його продукція 67 2.4.3 Інвестиційний задум 76 2.4.4 Аналіз ринку збуту 80 2.4.5 Ринок ресурсів та устаткування 90 2.4.6 План виробництва 91 2.4.7 Розрахунок собівартості, прибутку і рентабельності діяльності 93 2.4.8 Маркетинг-план 101 2.4.9 Організаційний план 102 2.4.10 Фінансовий план 103 Висновки до розділу 2 105 Висновки 107 Список використаних джерел 110 Додаток 1 113 Додаток 2 115

Бізнес-план приватного офтальмологічного кабінету або салону оптики

Резюме 3 1.Характеристика продукції 4 2.Дослідження ринку збуту і конкуренції 5 3.Маркетинг-план 8 4.Виробничий план 10 5.Організаційний план 11 6.Юридичний план 12 7.Оцінка ризику та страхування 15 8.Фінансовий план 18 Висновки 26 Список літератури 27

Створення та реєстрація фірми (бізнес-план, підготовки всіх документів для реєстрації)

ВСТУП 2 1 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ СТВОРЮВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 2 ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ СУБ ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ 10 3 БІЗНЕС-ПЛАН СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВО З ВИРОБНИЦТВА СУХИХ БУДІВЕЛЬНИХ СУМІШЕЙ 20 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ 34 ДОДАТКИ 35

Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури

Розробка пакета установчих документів та бізнес-плану ТОВ «Ембріон» (приватна репродуктивна клініка (штучне запліднення))

ВСТУП 2 1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ЗАКЛАДУ 4 2 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ СТВОРЮВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 8 3 ХАРАКТЕРИСТИКА ПАКЕТА ЗАСНОВНИЦЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 12 БІЗНЕС-ПЛАН Створення приватної спеціалізованої репродуктивної клініки ТОВ «Ембріон» 16 ЗМІСТ 17 РЕЗЮМЕ 18 1 СУТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ПРОЕКТУ 19 2 АНАЛІЗ РИНКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМТСВА 20 3 МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН 22 4 ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 24 5 ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 28 6 ФІНАНСОВИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА ІНВЕСТИЦІЙ 36 ВИСНОВКИ 42 ЛІТЕРАТУРА 44 ДОДАТКИ

Створення та реєстрація фірми (бізнес-план, підготовки всіх документів для реєстрації)

ВСТУП 3 1 Реєстрація підприємства - юридичне обґрунтування його існування 5 2 Бізнес-план створення підприємства з виробництва сухих будівельних сумішей 10 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 ДОДАТОК А 28 ДОДАТОК Б 35 ДОДАТОК В 38 ДОДАТОК Д 43 ДОДАТОК Ж 44

Бізнес-план як основа організації успішної пілприємницької діяльності

Вступ....................................................................................................................3
1. Теоретичні основи розробки бізнес-плану у
ринковій системі господарювання................................................................6
1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану та його основні цілі...........6
1.2. Структура бізнес-плану та зміст його основних розділів..............17
1.3. Основні етапи та проблеми розробки бізнес-плану........................29
2. Аналіз господарської діяльності ВАТ Гефест .........................................34
2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ Гефест ..................34
2.2. Оцінка фінансово-економічного стану.............................................38
3. Бізнес-план створення філіалу ВАТ Гефест ............................................49
Висновки.............................................................................................................62
Перелік посилань................................................................................................65
Додатки................................................................................................................69