институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Проблеми порівняльної педагогіки в теоретичній спадщині К.Д. Ушинського

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 37 | Год: 2008 | Размер: 44 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Проблеми порівняльної педагогіки в теоретичній спадщині К.Д. Ушинського

Вступ 2

І. Система філософсько-педагогічних поглядів К.Д.Ушинського 5

ІІ. Проблеми виховно-освітніх систем в педагогічній спадщині К.Д.Ушинського 14

ІІІ. Аналіз проблем громадського виховання різних освітніх систем в педагогічному вченні К.Д. Ушинського 24

Висновки 35

Список використаної літератури 36

Cмотрите также:
Контрольна з історії педагогіки

1.Чому Ян Каменський являється засновником педагогічної науки 2 2.В чьому полягає антропологічне вивчення людини в спадщіні К.Д. Ушинського (психологічні основи Ушинського (на основі твору "Людина як предмет виховання" досвід антропологічного дослідження)) 2 3.Гуманістичні ідеї Василя Олекс. Сухомлинського (на основі роботи "Сердце віддаю дітям") 3 4.Особливості роботи братських шкіл на Києво-Могилянської академії (що вас вразило яке психолога в організації навчання в ціх закладах) 4 5.Нові педагогічні погляди течії у сучасній зарубіжній педагогіки М.Монтесорі 5 6.Особливості підходів до виховання особистості у спадщіні Сухомлинського 6 Використана література. 8

Теорія порівняльної переваги і її розвиток у працях економістів

Вступ 3 1. Абсолютна і порівняльна перевага як умова спеціалізації і торгівлі. 7 2. Принципи порівняльної переваги Д. Рікардо. 12 3. Розвиток теорії порівняльної переваги в працях Хекшера-Оліна, Леонтьева. 17 Висновки 25 Література 29

Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського

Зміст Вступ....................................................................................................................3 I. Загальне поняття та основоположники дидактики, як педагогічної теорії навчання……………………………………….....................5 1.1. Загальне поняття про дидактику як педагогічну теорію навчання…………………………………………………………..….…..5 1.2. Основні дидактичні концепції навчання………………..…….……8 1.3. Засновником української дидактики був великий педагог Д. Ушинський………………………………………….……………….10 II. Педагогічна діяльність та Дидактична система К. Д. Ушинського….…12 1.1. Педагогічна діяльність К.Д. Ушинського…………………….……12 2.2. Дидактична система Ушинського…………………………….….....16 III. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа…………...27 1.1. Становлення сучасної дидактичної системи та вища школа….….27 Висновок…………………………………………………………………….…...31 Список використаної літератури…………………………………….………....34

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА, ЇЇ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК.5 1.1. Розвиток та становлення педагогіки.....................................5 1.2. Предмет педагогіки та її головні функції............................14 РОЗДІЛ 2. ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ...........17 2.1. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства..17 2.2. Різноманітність течій сучасної зарубіжної педагогіки.......20 ВИСНОВКИ.......................................................................................................24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………..25

Педагогіка і психологія

План Вступ………………………………………………………………………2 1. Педагогіка як наука про виховання……………………………3 2. Предмет педагогіки, її основні категорії……………………….6 3. Методологія педагогіки…………………………………………..8 4. Структура педагогіки, її зв`язок з іншими науками. Завдання педагогіки………………………………………………..9 5. Предмет психологічної науки……………………………………11 Висновок………………………………………………………………….15 Використана література………………………………………………..16

Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині А.С. Макаренка

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи сімейного виховання як складова частина загальної системи формування особистості 6 1.1 Поняття сімейного виховання в педагогічній науці 6 1.2 Особливості сімейного виховання в початковій школі 12 2. Проблеми родинного виховання в педагогічній спадщині Макаренка 15 2.1 Аналіз педагогічної діяльності А.С. Макаренка та її вплив на ідеї родинного виховання 15 2.2 "Книга для батьків" та її роль у сімейному вихованні 19 2.3 Макаренко про батьківський авторитет 23 2.4 Експериментальна робота 30 Висновки 35 Список використаної літератури 36 Додаток 39

Визначення порівняльної економічної ефективності

Завдання: 1. Визначення порівняльної економічної ефективності 2. Ринкова виробнича структура підприємства: суть, переваги, недоліки Задача

Становлення і розвиток соціальної педагогіки

Вступ Розділ 1. Історико-педагогічний аналіз становлення соціальної педагогіки як науки 1.1. Основні етапи становлення соціальної педагогіки 1.2. Соціальна педагогіка як галузь інтегративного знання Розділ 2. Теорія і практика соціальної педагогіки в Україні в сучасних умовах Висновки Список використаних джерел

Естетичне виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання у творчій спадщині В.О. Сухомлинського 5 1.1. Естетичний розвиток і естетичне виховання дітей дошкільного віку 5 1.2. Естетична освіта в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського….8 1.3. Проблема естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку та молодших школярів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського………….. 11 1.4. Основні напрями та завдання естетичного виховання дітей у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського 14 1.5. В.О.Сухомлинський про формування почуття прекрасного в процесі спостережень за природою та її збереження 19 Розділ II. Впровадження ідей В.О.Сухомлинського з питання естетичного виховання в практику роботи сучасних дошкільних навчальних закладів…… 25 2.1. Визначення рівня естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 25 2.2.Технологія використання ідей В.О.Сухомлинського в розвитку естетичної культури у дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментальної роботи 35 Висновки 42 Список використаних джерел 44

Загальні основи педагогіки

Зміст 1. Загальні основи педагогіки…………………………………………3 2. Завдання педагогіки на сучасному розвитку суспільства.....…….11 3. Використана література…………………………………………….13