институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Психология клиническая | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2008 | Размер: 69 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства

ВСТУП 2
1 ПОНЯТТЯ АНАЛІЗУ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 4
1.1 Конкурентоспроможність продукції 4
1.2 Рентабельність виробу 10
2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ МК «ЮВІЛЕЙНИЙ» 13
2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності досліджуваного об’єкту 13
2.2 Дослідження конкурентоспроможності та рентабельності продукції підприємства 23
ВИСНОВКИ 33
Додаток А Звіт про фінансові результати Київської філії ТОВ МК «Ювілейний»за 2006 рік 36
Додаток Б Баланс Київська філія ТОВ МК «Ювілейний» за 2006 рік 38

Cмотрите также:
Аналіз рентабельності та конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі)

Вступ 3 1. Аналіз рентабельності продукції підприємства 4 1.1. Поняття та види рентабельності 4 1.2. Фактори, які впливають на собівартість продукції 9 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції 12 2.1. Загальна схема оцінювання конкурентоспроможності продукції 12 2.2. Вибір бази порівняння для оцінювання конкурентоспроможності 19 2.3. Методи оцінювання конкурентоспроможності товару 20 3. Аналіз рентабельності і конкурентоспроможності продукції ЗАТ «Назва» 27 Висновок 31 Література 35

Рентабельність та конкурентоспроможність продукції на підприємстві

ВСТУП 3 1 ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 5 1.1 Економічна сутність рентабельності продукції, методика її оцінки 5 1.2 Поняття конкурентоспроможності продукції. Вибір бази порівняння та засоби оцінки конкурентоспроможності 13 2 ОЦІНКА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 17 2.2 Факторний аналіз рентабельності підприємства 17 2.3 Оцінка конкурентних позицій підприємства 17 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ “КСК “ЧЕКСІЛ” 17 ВИСНОВКИ 17 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 17 ДОДАТКИ 17

Цінова конкурентоспроможність продукції (надання послуг) та шляхи її зростання

Зміст: Вступ ……………………………………………………………………..3 1. Теоретичні основи цінової конкурентоспроможності продукції. 5 1.1. Поняття конкуренції та конкурентоспроможності ……………..5 1.2. Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності продукції…………………………………………………………………….......10 1.3. Методи цінової конкуренції ………………………....................13 1.4. Огляд літератури …………………………………………………18 2. Аналіз і оцінка цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………….....22 2.1. Еколого-економічна характеристика ВАТ „Житомирхліб” …...22 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства …………………29 2.3. Аналіз та оцінка цінової конкурентоспроможності продукції підприємства …………………………………………………………………….32 3. Шляхи підвищення цінової конкурентоспроможності продукції ВАТ „Житомирхліб” ……………………………………………………………38 3.1. Зниження собівартості виробництва продукції ……………..…38 3.2. Побудова ефективної цінової політики підприємства ……….41 Виноски і пропозиції ………………………………………………...45 Список використаної літератури …………………………………….47

Оцінка конкурентноспроможності підприємства

ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства 4 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 4 1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 8 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность підприємства 14 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ВАТ «Хліб» 18 2.1. Історична довідка 18 2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 19 а) аналіз виробничої прграми б) аналіз асортименту продукції в) аналіз якості продукції г) аналіз обсягу реалізації продукції д) аналіз забезпеченості і ефективності використання матеріальних ресурсів 2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 33 2.4. Аналіз фінансового стану ВАТ «ХЛІБ» 37 2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Аналіз конкурентного середовища 40 2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності ВАТ «ХЛІБ» 48 Розділ 3. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності ВАТ «Хліб», та розрахунок їх економічної ефективності 51 3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 51 3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 58 Висновки 66 Перелік використаної літератури 68

Оцінка конкурентноспроможності підприємства

ВСТУП 2 Розділ 1. Теоретико-методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства 4 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 4 1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 8 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность підприємства 14 Розділ 2. Аналітична оцінка діяльності ВАТ «Хліб» 18 2.1. Історична довідка 18 2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 19 а) аналіз виробничої прграми б) аналіз асортименту продукції в) аналіз якості продукції г) аналіз обсягу реалізації продукції д) аналіз забезпеченості і ефективності використання матеріальних ресурсів 2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 33 2.4. Аналіз фінансового стану ВАТ «ХЛІБ» 37 2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Аналіз конкурентного середовища 40 2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності ВАТ «ХЛІБ» 48 Розділ 3. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності ВАТ «Хліб», та розрахунок їх економічної ефективності 51 3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 51 3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 58 Висновки 66 Перелік використаної літератури 68

Аналіз маркетингової діяльності та конкурентоспроможності продукції харчового підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 6 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 11 2.1. Поняття конкурентоспроможності продукції в економічному аналізі 11 2.2. Економічний аналіз конкурентоспроможності продукції 13 2.3. Економічний аналіз маркетингової діяльності 17 РОЗДІЛ 3. АНАЛІТИЧНІ РОЗРАХУНКИ НА МАТЕРІАЛАХ ПІДПРИЄМСТВА 20 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 37

Аналітична оцінка діяльності ДП АТ «КиївХліб» "БУЛОЧНО-КОНДИТЕРСЬКОГО КОМБЫНАТУ"

Вступ 3 І. Теоретико-методологічні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства 5 1.1. Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 5 1.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства 10 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможность підприємства 17 ІІ. Аналітична оцінка діяльності ДП АТ «КиївХліб» «БУЛОЧНО- КОНДИТЕРСЬКОГО КОМБІНАТУ» 22 2.1. Історична довідка 22 2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції: 24 а) аналіз виробничої прграми 24 б) аналіз асортименту продукції 28 в) аналіз якості продукції 31 г) аналіз обсягу реалізації продукції 32 д) аналіз забезпеченості і ефективності використання матеріальних ресурсів 33 2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 37 2.4. Аналіз фінансового стану БКК 41 2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Аналіз конкурентного середовища 45 2.6. Висновки з аналізу виробничої діяльності БКК 54 ІІІ. Заходи, що до підвищення конкурентоспроможності БКК, та розрахунок їх економічної ефективності 57 3.1. Розрахунок екомічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 59 3.2. Розрахунок екомічної ефективності встановлення пакувально-фасувального апарату для бараночних виробів 65 Висновки 73 Перелік використаної літератури 75

Факторний аналіз рівню рентабельності фірми

План Вступ 3 1. Аналіз рівня рентабельності організації 5 1.1. Сутність та значення рентабельності 5 1.2. Система показників рентабельності 7 2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17 2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17 2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18 2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26 2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30 3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35 Висновок 39 Список використаної літератури 42

Аналіз конкурентоспроможності ТОВ ІСКРА-АГРО

Вступ 2 1.Теоретико-методологічні основи оцінки конкурентноспроможності підприємства 4 1.1.Умови виникнення та роль конкуренції в ринковій економіці 4 1.2.Оцінка конкурентоспроможності підприємства 8 1.3. Фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 14 2.Аналітична оцінка ТОВ "ІСКРА-АГРО" 18 2.2. Аналіз виробництва і реалізації продукції 18 2.3. Аналіз прибутку та рентабельності 31 2.4. Аналіз фінансового стану ІСКРА-АГРО 34 2.5. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства 37 3. Заходи, щодо підвищення конкурентоспроможності ІСКРА-АГРО, та розрахунок їх економічної ефективності 43 3.1.Розрахунок економічної ефективності модернізації лінії по виготовленню баранок 44 3.2.Розрахунок економічної ефективності встановлення пакувально- фасувального апарату для бараночннх виробів 50 Висновки 58

Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції металургійного підприємства на прикладі ВАТ “ДМЗ”

ЗМІСТ ВСТУП 6 1 ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 9 1.1. Характеристика конкурентоспроможності як економічної категорії 9 1.2 Підходи до оцінки конкурентоспроможності 12 1.3 Особливості конкуренції на ринку продукції чорної металургії 21 2 АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ 27 ДОНЕЦЬКОГО МЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ 27 2.1 Загальна характеристика підприємства 27 2.1.1 Етапи розвитку підприємства 27 2.1.2 Виробнича структура підприємства 30 2.1.3. Основні показники діяльності підприємства 34 2.2 Комплексний аналіз господарської діяльності підприємства 37 2.3 Аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ” 48 3 ШЛЯХИ ПІВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “ДМЗ” 54 3.1 Політика підприємства в області якості продукції 54 3.2 Впровадження енергозберігаючих технологій 61 3.3 Застосування стратегічного маркетингу як напрям підвищення конкурентоспроможності продукції 70 ВИСНОВКИ 80 ЛІТЕРАТУРА 87 Дипломна робота, 86 с., 15 табл., 6 рис, 50 література. Визначено основні риси конкурентоспроможності як економічної категорії. Узагальнено підходи до оцінки конкурентоспроможності. Виявлено особливості конкурентного середовища в металургійній промисловості. Проведено аналіз господарської діяльності ВАТ “ДМЗ” і конкурентоспроможності його продукції. Розроблено пропозиції щодо заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності продукції ВАТ “ДМЗ”, що передбачають, зокрема, активізацію політики управління якістю, впровадження енергозберігаючих технологій, застосування методів і інструментів стратегічного маркетингу. Методи дослідження: системний підхід, традиційні методи статистичної обробки інформації, методи економічного та фінансового аналізу. КОНКУРЕНТОПРОМОЖНІСТЬ, ПРОДУКЦІЯ, ЧОРНА МЕТАЛУР-ГІЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ