институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Основи моделювання та художнього оформлення виробів

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 14 | Год: 2008 | Размер: 1071 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Основи моделювання та художнього оформлення виробів

1. Пояснити, що таке прогнозування моди і з якою метою воно проводиться 2
2. Вказати особливості моделювання жіночого одягу романтичного стилю. Привести приклади на 2 – 3-х моделях, пояснити, які характерні риси для романтичного стилю 5
3. Пояснити, що таке комплект, ансамбль, їх призначення. Привести приклади на 2 – 3-х моделях 8
4. Дати стислу характеристику культури і костюму епохи Відродження. Привести приклади у вигляді репродукцій, ілюстрацій 11
Список літератури 14
Cмотрите также:
Шляхи аналізу художнього твору

Вступ 3 1.Методологічні засади вивчення художнього твору в шкільному курсі літератури 6 1.1. Філософські основи аналізу художнього твору 6 1.2. Психолого-педагогічні передумови навчання літературного аналізу 9 1.3. Методичні основи навчання на уроках літератури 13 2. Теоретико-методична модель вироблення в учнів умінь аналізувати художні твори 20 2.1. Технології навчання аналізу художнього твору 20 2.2. Аналіз художнього твору» (на основі аналізу оповідання Марка Вовчка «Два сини») 23 2.3. Формування в учнів умінь аналізу прозового твору (основна і старша школи) 26 2.4. Особливості навчання аналізу творів різного літературного роду й виду 30 Висновки 37 Література 40

Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школі

Вступ 2 1. Історія методики аналізу художнього твору 4 2. Підготовка до сприйняття художнього твору 6 3. Первинне читання та прийоми усвідомлення тексту художнього твору 8 4. Поглиблене засвоєння художнього твору в процесі другого читання 12 Висновки 16 Додатки 17 Список використаної літератури 22

Контрольна робота товарознавство ювелірних товарів

План: 1. Стан ринку ювелірних товарів України 3 2. Аналіз нормативної документації, щодо якості ювелірних виробів (товарів) 7 3. Надати характеристику основним видам художнього оздоблення та методам виготовлення форм ювелірних виробів 10 4. Аналіз асортименту ювелірних виробів Харківського ювелирного заводу 15 Література 16

Контрольна робота товарознавство ювелірних товарів

План: 1. Стан ринку ювелірних товарів України 3 2. Аналіз нормативної документації, щодо якості ювелірних виробів (товарів) (ДСТУ 3527-97 "Вироби золотарські, терміни та визначення" ГОСТ 30649-99 «Сплави на основі благородних металів. Ювелірні марки») 6 3. Надати характеристику основним видам художнього оздоблення та методам виготовлення форм ювелірних виробів 8 4. Аналіз асортименту ювелірних виробів ВАТ «Київський ювелірний завод» 10 Література 15

Організація доставки хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу та шляхи її удосконалення (на прикладі ТОВ "Назва")

Вступ 3 1. Сутність та основи вимог до товаропостачання на підприємствах роздрібної торгівельної мережі 6 2. Господарчі зв'язки супермаркетів з постачальниками товарів. Порядок оформлення документів при доставці хліба та хлібо-булочних виробів у роздрібну торгівельну мережу 17 3. Аналіз товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 23 4. Оцінка ефективності комерційних угод з товаропостачання хліба та хлібобулочних виробів ТОВ "Назва" 30 5. Шляхи підвищення ефективності товаропостачання хліба та хлібо-булочних виробів ТОВ "Назва" 36 Висновки та пропозиції 44 Література 47 Додаток 1. Рейтинги торговельних мереж 50 Додаток2. Товарно-транспортна накладна на відпуск хлібобулочних виробів 52

Графічна форма та художній образ

План Вступ 2 Розділ І. Графічний художній образ як процес пізнання 4 1.1. Визначення графічного художнього образу 4 1. 2. Образи відчуттів, сприйняття 8 1. 3. Образи представлення, уяви 19 Розділ ІІ. Образотворчі умови формування графічно-художнього образу 22 2.1. Образотворчі аспекти художнього образу 22 2.2. Формування графічного художнього образу у школярів на уроках образотворчого мистецтва 26 Висновки 28 Список використаної літератури 29 Додатки 31

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 3 Моделювання в фінансовому менеджменті 4 1. Сутність та класифікація моделювання 4 2. Основні методи моделювання в фінансовому менеджменті 9 3. Застосування моделювання на прикладі діяльності банків 28 Висновки 32 Література 34

Моделювання в фінансовому менеджменті

Вступ 4 1. Сутність фінансового моделювання 5 2. Види та класифікація фінансових моделей 11 3. Фінансове моделювання у практиці управління та прийняття управлінських рішень 12 4. Фінансове моделювання в умовах ризику та невизначеності 20 Висновок 28 Література 30

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ 6 1.1. Теоретичні основи керування рекламною політикою підприємства 6 1.2. Аналіз моделей і методів керування рекламною політикою 14 1.3. Концепція синтезу ефективної рекламної політики підприємства 32 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ КЕРУВАННЯ РЕКЛАМНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА 40 2.1. Моделювання процесу стратегічного планування рекламної діяльності підприємства 40 2.2. Оптимізація рекламного бюджету підприємства 54 РОЗДІЛ 3. СИНТЕЗ РЕКЛАМНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОЇ ГІРНИЧО-МЕТАЛУРГІЙНОЇ КОМПАНІЇ 63 ВИСНОВКИ 71 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73