институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план (створення стоматологічного кабінету – „Меді-Лайт”)

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Материал | Страниц: 26 | Год: 2008 | Размер: 35 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план (створення стоматологічного кабінету – „Меді-Лайт”)

РЕЗЮМЕ 3
1.Характеристика продукції 5
2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6
3. Маркетинг-план 12
4. Виробничий план 14
5. Організаційний план 19
6. Юридичний план 20
7. Оцінка ризику та страхування 21
8. Фінансовий план 22
Список використаної літератури 26

Cмотрите также:
Бізнес-план: створення приватного стоматологічного кабінету або аптечного кіоску

РЕЗЮМЕ 3 1.Характеристика продукції 5 2. Дослідження ринку збуту і конкуренції 6 3. Маркетинг-план 12 4. Виробничий план 14 5. Організаційний план 19 6. Юридичний план 20 7. Оцінка ризику та страхування 21 8. Фінансовий план 22 Список використаної літератури 26

Медичний фармацевтичний менеджмент

Зміст 1. Загальна характеристика діяльності стоматологічного відділення поліклініки №3. 3 2. Аналіз психологічних аспектів стоматологічного відділення поліклініки №3. 10 3. Оцінка стану етики взаємовідносин в колективі стоматологічного відділення 19 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Бізнес-план створення гінекологічного кабінету

РЕЗЮМЕ 3 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ, ЩО НАДАВАТИМУТЬСЯ ПІДПРИЄМСТВОМ 4 2.АНАЛІЗ РИНКУ ГІНЕКОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ 7 3.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ПЛАН 10 4. ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 11 5. ПЛАН НАДАННЯ ПОСЛУГ 16 6. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 23

Розробка пакета установчих документів та бізнес плану стоматологічного закладу

ПЛАН Вступ 3 Глава 1. Дослідження форм підприємницької діяльності та ринку стоматологічних послуг 5 1.1. Стан ринку стоматологічних послуг 5 1.2. Організаційно-правові форми підприємств 12 Глава 2. Розроблення пакета засновницької документації 20 2.1. Форма організації бізнесу 20 2.2. Порядок оформлення документів необхідних для реєстрації 23 Глава 3. Розроблення бізнес-плану створюваного підприємства 29 3.1 Титульний аркуш бізнес-плана 29 3.2 Зміст бізнес-плана 30 3.3. Резюме 31 3.4. Суть запропонованого проекта 32 3.5. Аналіз ринку майбутньої діяльності підприємства 33 3.6. Маркетинговий план 35 3.7. Організаційний план 39 3.8. Фінансовий план 46 3.9. Оцінка ризиків та страхування 51 Висновки 53 Список використаної літератури 54 Додатки 55 (СТАТУТ) Дана робота присвячена розробленню бізнес-плану створення підприємства по наданню стоматологічних послуг, в першому розділі буде розглянуто розроблення пакета засновницької документації, порядок оформлення документів необхідних для реєстрації створюваного підприємства та отримання ліцензії у відповідних органах; в другому розділі буде розроблено бізнес-план підприємства

Створення та державна реэстрація фірми

Вступ 4 Розділ І. Організація створення та державна реєстрація ПП „Олімп” 5 Розділ ІІ. Бізнес-план ПП „Олімп” 16 2.1Резюме до бізнес-проекту 19 2.2 Загальна характеристика бізнес-ідеї 20 2.3 Дослідження ринку та план маркетингу 23 2.4 Виробничий план проекту – відкриття магазину „Олімп” 24 2.4 Організаційний план 25 2.5 Фінансовий план 27 2.6 Оцінка можливих ризиків 30 Розділ ІІІ. Розробка господарських договорів 32 Висновки 41 Список використаної літератури 42

Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення комплектуючих або шин або окон до автомобілів ТОВ "__"

Вступ 4 Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади бізнес-планування 6 1.1 Основні поняття та характеристика бізнес-планування 6 1.2 Бізнес-план: зміст та процедура його складання 10 1.3 Показники ефективності діяльності підприємства за бізнес-планом 24 Висновки по розділу 1 37 Розділ 2. Розробка бізнес-плану створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних на базі ТОВ «__» 39 2.1 Характеристика підприємства 39 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 44 2.3 Маркетингове обґрунтування проекту виготовлення автомобільних причепів 63 2.4 Бізнес-план створення підприємства з виготовлення дзеркал автомобільних 67 2.4.1 Резюме 67 2.4.2 Підприємство та його продукція 67 2.4.3 Інвестиційний задум 76 2.4.4 Аналіз ринку збуту 80 2.4.5 Ринок ресурсів та устаткування 90 2.4.6 План виробництва 91 2.4.7 Розрахунок собівартості, прибутку і рентабельності діяльності 93 2.4.8 Маркетинг-план 101 2.4.9 Організаційний план 102 2.4.10 Фінансовий план 103 Висновки до розділу 2 105 Висновки 107 Список використаних джерел 110 Додаток 1 113 Додаток 2 115

Дослідження та вибір цільового ринку підприємства туристичної фірми «Лайт»

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичне обгрунтування проведення дослідження цільового ринку підприємства 5 1.1 Етапи та методи дослідження цільового ринку підприємства 5 1.2 Сегментація ринку як головний етап аналізу цільового ринку підприємства 9 1.2.1 Принципи сегментації ринку 9 1.2.2 Причини проведення досліджень та аналізу цільового ринку підприємства 13 Розділ ІІ. Організація проведення дослідження цільового ринку на прикладі туристичної фірми «Лайт» 21 2.1 Коротка характеристика господарської діяльності туристичної фірми «Лайт». 21 2.2 Вибір цільового ринку туристичної фірми «Лайт» 23 Висновки 35 Література 37

Бізнес-план приватного офтальмологічного кабінету або салону оптики

Резюме 3 1.Характеристика продукції 4 2.Дослідження ринку збуту і конкуренції 5 3.Маркетинг-план 8 4.Виробничий план 10 5.Організаційний план 11 6.Юридичний план 12 7.Оцінка ризику та страхування 15 8.Фінансовий план 18 Висновки 26 Список літератури 27

Створення та реєстрація фірми (бізнес-план, підготовки всіх документів для реєстрації)

ВСТУП 2 1 ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВОЇ ФОРМИ СТВОРЮВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4 2 ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ СУБ ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ 10 3 БІЗНЕС-ПЛАН СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВО З ВИРОБНИЦТВА СУХИХ БУДІВЕЛЬНИХ СУМІШЕЙ 20 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ 34 ДОДАТКИ 35

Бізнес-план

Вступ Розділ 1. Суть бізнес-плану та загальна методологія його розробки 1.1. Сутнісна характеристика бізнес-плану 1.2. Цілі розробки бізнес-плану 1.3. Формування інформаційного поля бізнес-плану 1.4. Загальна методологія розробки бізнес-плану Розділ 2. Структура, логіка розробки та оформлення бізнес-плану 2.1. Структура бізнес-плану 2.2. Логіка розробки бізнес-плану 2.3. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес плану Розділ 3. Створення бізнес-плану діяльності МП “Гірський світанок” Висновки Список використаної літератури