институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)

Каталог пособий и учебных материалов | Римское право | Диплом | Страниц: 56 | Год: 2008 | Размер: 127 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)

Вступ 2
Розділ 1. Теоретичні засади формування доходів підприємства 3
1.1. Джерела формування доходів підприємства 3
1.2. Фактори, що впливають на динаміку доходів та методи їх кількісної оцінки 12
Розділ 2. Аналіз доходів туристичного підприємства Либідь-Київ 17
2.1. Аналіз джерел формування доходів та факторів їх зростання 17
2.2. Загальна характеристика підприємства за 2006 рік. Основні показники діяльності 27
2.3. Аналіз факторів зростання доходів 30
Розділ 3. Пропозиції щодо резервів підвищення доходів туристичного підприємства 32
Висновки та пропозиції 42
Список використаної літератури та джерел 45
Додатки 47


Cмотрите также:
Оцінка резервів підвищення доходів туристичного підприємства (на прикладі туристичного підприємства Либідь-Київ)

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади формування доходів підприємства 3 1.1. Джерела формування доходів підприємства 3 1.2. Фактори, що впливають на динаміку доходів та методи їх кількісної оцінки 12 Розділ 2. Аналіз доходів туристичного підприємства Либідь-Київ 17 2.1. Аналіз джерел формування доходів та факторів їх зростання 17 2.2. Загальна характеристика підприємства за 2006 рік. Основні показники діяльності 27 2.3. Аналіз факторів зростання доходів 30 Розділ 3. Пропозиції щодо резервів підвищення доходів туристичного підприємства 32 Висновки та пропозиції 42 Список використаної літератури та джерел 45 Додатки 47

Оцінка резервів доходів туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність доходів підприємства 5 1.2. Джерела формування доходів підприємства 10 1.3. Фактори, що впливають на динаміку доходів, показники їх оцінки 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОХОДІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства ТОВ «Назва» 26 2.2. Аналіз джерел формування доходів підприємства ТОВ «Назва» 30 2.3. Аналіз факторів зростання доходів ТОВ «Назва» 33 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РЕЗЕРВІВ ПІДВИЩЕННЯ ДОХОДІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «Назва» 36 3.1. Економічний аналіз підприємства 36 3.2. Соціологічний аналіз підприємства 38 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 44 ДОДАТКИ 47

Розвиток підприємництва та підвищення якості тур продукту (послуг) на прикладі туристичного підприємства (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ (ПОСЛУГ) В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ УКРАЇНИ 1.1. Основні напрямки підтримки розвитку підприємництва в сфері туризму України 5 1.2. Система якості туристичного продукту (послуг) 19 1.3. Нормативно - правова база, що регулює підприємництво в туризмі та якість туристичного продукту (послуг) в умовах конкурентного середовища 27 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. ЯКІСТЬ ЯК ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ 2.1 Коротка характеристика підприємницької діяльності туристичного підприємства « » 32 2.2 Аналіз та оцінка процесу управління якістю туристичного продукту (послуг) в підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » 42 2.3. Вплив системи контролю на підприємницьку діяльність туристичного підприємства « » 46 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА « » НА ОСНОВІ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ 3.1 Визначення проблем у підприємницькій діяльності туристичного підприємства « » на основі процесу управління якістю 52 3.2 Формування напрямків розвитку підприємницької діяльності на основі підвищення якості туристичного продукту (послуг) 55 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ 68

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „Назва” 35 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „ Назва” 35 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 38 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „ Назва ” 49 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 63 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

Підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера туристичного підприємства

бакалавр ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні засади процесу планування особистої праці менеджера в діяльності туристичного підприємства 5 1.2. Методологія підвищення індивідуальної продуктивності праці в діяльності туристичного підприємства 13 1.3. Особливості організації праці менеджера в діяльності туристичного підприємства та процес планування особистої роботи 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ПЛАНУВАННЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „НАЗВА” 28 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства ТОВ „Назва” 28 2.2. Аналіз та оцінка діяльності персоналу 31 2.3. Діагностика процесу планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства ТОВ „Назва” 35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА В ХОДІ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 48 3.1. Проблемні аспекти в роботі менеджера туристичного підприємства ТОВ „Назва” 48 3.2. Заходи щодо підвищення ефективності планування особистої роботи менеджера в діяльності туристичного підприємства 50 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 71

Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»

Вступ 3 І. Аналіз технологій туристської діяльності на прикладі туристського підприємства «КР Сервіс» 5 1.1. Загальна характеристика туристського підприємства 5 1.2. Основні напрямки діяльності туристичного підприємства 7 1.3. Аналіз технологічних процесів в діяльності туристичного підприємства при організації нового туру 10 II. Аналіз технології гостинності на прикладі готелю «Київ» 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2.Аналіз технології готельних послуг 24 2.3.Визначення ріння готельних послуг 27 III. Аналіз технології ресторанних послуг на прикладі ресторану «Київ» 32 3.1. Загальна характеристика підприємства 32 3.2. Аналіз технології надання ресторанних послуг 34 3.3. Визначення якості наданих ресторанних послуг 51 Висновки 53 Перелік використаної літератури 55 Додатки 57-63 (заповлені додатки) Предметом дослідження виступають туристичне підприємство «КР Сервіс», готель «Київ», та ресторан «Київ». Мета роботи полягає в аналізі технології надання туристичних послуг

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16 1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32 2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32 2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43 2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55 3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55 3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68 ДОДАТКИ 73

Формування стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Конкурентоспроможність – основа ефективної діяльності туристичного підприємства 6 1.2. Стратегічний портфель в діяльності туристичного підприємства 14 1.3. Методологічні засади формування та запровадження конкурентних стратегій в діяльності туристичного підприємства 24 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВСІХ ДЖЕРЕЛ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НАЗВА» 40 2.1. Організаційно–економічна характеристика туристичного підприємства ТОВ «Назва» 40 2.2. Дослідження стану маркетингового середовища туристичного підприємства ТОВ «Назва» 51 2.3. Оцінка конкурентоспроможності діяльності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 63 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «НАЗВА» 73 3.1. Проблеми в системі стратегії управління діяльністю туристичного підприємства ТОВ «Назва» 73 3.2. Розробка стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства ТОВ «Назва» 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102 ДОДАТКИ 107

Контрольна з економіки туристичного підприємства

Вступ 3 1. Аналіз забезпеченості трудовими ресурсами та ступінь їх використання на туристичному підприємстві 4 2. Виявлення резервів підвищення ефективності роботи туристичного підприємства 10 Висновки 17 Список використаної літератури 21

Характеристика факторів зовнішнього середовища, їх оцінка та вплив на діяльність підприємства (на прикладі туристичногопідприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Теоретичні основи оцінки впливу зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 5 1.2. Методичні аспекти аналізу зовнішнього середовища 11 1.3. Законодавча та нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 14 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 22 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності туристичного підприємства 22 2.2. Аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 28 2.3. Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність туристичного підприємства 37 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ТА ЗАХОДИ ЩОДО РОВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 45 3.1. Проблеми в діяльності туристичного підприємства під час кризи 45 3.2. Напрямки покращення діяльності туристичного підприємства під впливом факторів зовнішнього середовища 51 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 64 ДОДАТКИ 69-74