институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

Каталог пособий и учебных материалов | Психология возрастная | Реферат | Страниц: 35 | Год: 2008 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 55 грн. | Смотреть | Купить

Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

ВСТУП 3
1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5
1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5
1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11
2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16
3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25
3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25
3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Cмотрите также:
Конкурентна стратегія фірми в умовах нестабільного ринку

ВСТУП 3 1 МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ФІРМИ 5 1.1 Цілі підприємства на ринку та політика ціноутворення 5 1.2 Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності 11 2 КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ФІРМИ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ 16 3 РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ФІРМИ НА ПРИКЛАДІ 25 3.1 Розробка та втілення динамічної стратегії 25 3.2 Розробка стратегії на прикладі підприємства ТОВ «Укрметалсервіс» 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Фірма, стратегія фірми (стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції, в умовах монополії, у умовах сучасної економіки України)

Вступ 3 Розділ 1. Стратегія фірми в умовах досконалої конкуренції 5 1.1. Характерні ознаки ринку досконалої конкуренції 5 1.2. Поведінка фірми на ринку досконалої конкуренції 8 Розділ 2. Стратегія фірми в умовах монополії 15 2.1. Монополія – як форма недосконалої конкуренції 15 2.2. Максимізація прибутку. Коротко – та довгострокова рівновага монополії 18 Розділ 3. Стратегія фірми в умовах сучасної економіки України 24 3.1. Стратегія діяльності підприємства в сучасних економічних умовах господарювання 24 Висновок 35 Список використаної літератури 37-38 Об’єкт дослідження. Ринок досконалої конкуренції, монополістичний ринок, та сучасні умови господарювання. Мета дослідження. Охарактеризувати стратегію підприємства яке діє на ринку досконалої конкуренції. Розкрити принципи роботи підприємства-монополіста, його стратегію, а також представити засади діяльності підприємства, що функціонує в сучасних умовах господарювання.

Завдання №1

ВСТУП 3 1. Характеристика об'єкту дослідження 4 2. Конкуренція 6 3. Визначення базової маркетингової стратегії розвитку підприємства 11 4. Визначення стратегії обхвату ринку 12 5. Конкурентна стратегія 17 6. Стратегія зростання 17 7. Стратегія фірми по управлінню маркетинговим середовищем 18 ВИСНОВКИ 19 ЛІТЕРАТУРА 20 Додаток 1 21

Елементи маркетингової політики на ринку комп’ютерів фірми “Корифей +”.

ПЛАН с ВСТУП 4 1. Маркетинг в системі ринкової діяльності підприємства 5 1.1 Суть і функції маркетингу. 9 1.2 Маркетинг як методологія ведення конкурентної політики 9 1.3 Теоретичні аспекти сегментації ринку 9 2. Маркетинг в діяльності фірми “Корифей +” 1 2.1 Характеристика фірми “Корифей +” 2.2 Стратегія охоплення ринку 1 2.3 Сегментування ринку 1 2.4 Складання профілів ринкових сегментів 3. Позиціювання товарів і послуг фірми ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 1 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні

Вступ 3 1. Цінові стратегії 4 1.1. Цінова стратегія фірми в ринковій ситуації 4 1.2. Маркетингова інформація при виборі цінової політики 5 2. Маркетингові стратегії цін 7 2.1. Стратегія високих цін 7 2.2. Стратегія середніх цін 9 2.3. Стратегія низьких цін 9 2.4. Стратегія цільових і незмінних цін 10 2.5. Стратегія змінюваних і пільгових цін 11 2.6. Стратегія цін залежно від цін попиту і витрат виробництва 12 2.7. Стратегія цін залежно від призначення товару і від репутації фірми 13 2.8. Стратегія гнучких і неокруглених цін 15 2.9. Стратегія цін і географічний фактор 16 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Контрольна з менеджменту

1. Ієрархія стратегії підприємства: генеральна загально-корпоративна), стратегія бізнесу конкурентна), функціональна стратегія 4 2. Стратегія оптимальних витрат 10 3. Бенчмаркінг, як метод визначення напрямків зміцнення стратегічного потенціалу підприємства 12 Список використаних джерел 15

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

Розробка стратегії підприємства

Зміст Вступ 3 1 Стратегія і її роль у діяльності підприємства 5 2 Діагностика зовнішнього середовища підприємства 7 3 Діагностика підприємства 14 4 SWOT —аналіз підприємства 18 5 Конкурентоспроможність підприємства 22 6 Портфельний аналіз підприємства – матриця БКГ 25 7 Розробка стратегії підприємства 32 7.1 Корпоративна стратегія – стратегія скорочення 32 7.2 Конкурентна стратегія – стратегія упередження 34 7.3 Функціональна стратегія – фінансова 35 Висновки 41 Використана література 43

ПОВЕДІНКА ФІРМИ В УМОВАХ ДОСКОНАЛОЇ КОНКУРЕНЦІЇ

ВСТУП 3 1. ФІРМА НА КОНКУРЕНТНОМУ РИНКУ 4 2. РЕАКЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ ФІРМИ НА ЗМІНУ ЦІНИ 14 3. КОРОТКОСТРОКОВА КРИВА ПРОПОНУВАННЯ ФІРМИ І ГАЛУЗІ. РИНКОВА ЦІНА І НАДЛИШОК ВИРОБНИКА 19 4. ВИБІР ФІРМОЮ ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА І РІВНОВАГА КОНКУРЕНТНОГО РИНКУ В ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ 23 ВИСНОВОК 28 ЛІТЕРАТУРА 29

Попит фірми на працю

Вступ 3. 1. Відображення попиту фірми на працю в різних економічних концепціях. 6 1.1. Поняття робочої сили 6 1.2. Неокласичний та класичний підходи 9 1.3. Кейнсіанський підхід до формування попиту на працю 11 1.4. Монетаристська та інші моделі 13 2. Особливості попиту фірми на працю в умовах сучасного ринку 15 2.1. Особливості попиту фірми на працю 15 2.2. Дослідження попиту на трудові ресурси фірми ТОВ «...» 24 3. Проблеми підприємства ТОВ «...» на ринку праці та шляхи їх вирішення 33 Висновки 36 Список використаної літератури. 43