институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)

Каталог пособий и учебных материалов | История экономических учений | Диплом | Страниц: 65 | Год: 2008 | Размер: 93 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)

Розділ 2. 3
2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3
2.2.Дослідження клієнтів банку 15
2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21
Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32
3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32
3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46
3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54
Список літератури 65
Додаток



Cмотрите также:
Організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі Райффайзен Банк Аваль (2-3 частина дипломної роботи)

Розділ 2. 3 2.1.Маркетингова характеристика Оболонського відділення Райффайзенбанку Аваль 3 2.2.Дослідження клієнтів банку 15 2.3.Аналіз ринку банківських послуг (для фізичних осіб) в Україні 21 Розділ 3.Напрямки вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 32 3.1.Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності Райфффайзен Банку Аваль 32 3.2.Вдосконалення проведення маркетингових досліджень в Райфффайзен Банку Аваль 46 3.2.Розробка рекомендацій по плануванню витрат на проведення маркетингового дослідження в Райфффайзен Банку Аваль 54 Список літератури 65 Додаток

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Вступ 3 1. Мета і види маркетингових досліджень 4 2. Коротка характеристика підприємства (на прикладі фірми «Будсервіс»)5 3. Проведення маркетингових досліджень на підприємстві(на прикладі фірми «Будсервіс») 6 Висновки і пропозиції 12 Використана література 14 Робота виконана одинарним інтервалом

Організація маркетингових досліджень роздрібного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ 5 1.1. Сутність маркетингових досліджень 5 1.2. Алгоритм процесу маркетингового дослідження 9 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РОЗДРІБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ „Назва”) 13 2.1. Загальна характеристика ТОВ „ Назва” 13 2.2. Планування організації проведення маркетингових досліджень 18 2.3 Порядок проведення і технологія маркетингових досліджень у ТОВ „ Назва” 24 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 35 3.1. Удосконалення маркетингової діяльності ТОВ „ Назва” на основі бенч-маркінгу 35 3.2. Удосконалення організації маркетингових досліджень на основі мінімізації типових помилок маркетингових досліджень 39 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46 ДОДАТКИ 49

Організація та проведення маркетингових досліджень на підприємстві

План: 1. Сутність маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Організація маркетингових досліджень на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Суть та значення маркетингу для сучасного підприємства 5 1.1. Сутність та процес маркетингових досліджень 5 1.2. Зміст та особливості проведення маркетингових досліджень у промисловому середовищі 19 1.3. Розвиток маркетингової орієнтації українських підприємств 28 Висновок до розділу 1 38 Розділ 2. Аналіз процесу управління маркетингом на підприємстві „Барвінок” 40 2.1. Загальна характеристика галузі та підприємства 40 2.2. Організація маркетингової служби на підприємстві 48 2.3. Аналіз проведення маркетингових досліджень 62 2.4. SWOT – аналіз ВАТ „Барвінок” 75 Висновок до розділу 2 81 Розділ 3. Основні напрямки впровадження маркетингових заходів на підприємстві „Барвінок” 82 3.1. Розробка плану маркетингу 82 3.2. Реорганізація служби маркетингу 86 3.3. Контроль оцінка та аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства 88 3.4. Впровадження концепції CRM на підприємстві 98 Висновок до розділу 3 110 ВИСНОВОК 112 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 115 Додаток А 118

Аналіз фінансового стану Райффайзен банк Аваль

1.Аналіз ділової активності 3 2.Аналіз ліквідності 7 3.Аналіз фінансової стійкості 11 4. Аналіз ефективності управління (рентабельності, дохідності тощо) 14 Список літератури 18 Додатки 19

Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4 1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4 1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7 1.3 Система аналізу маркетингової інформації 11 Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13 2.1 Схема маркетингового дослідження 13 2.2 Представлення результатів дослідження 18 2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20 Розділ 3 Обробка маркетингової інформації 30 3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30 3.2 Концепція системи маркетингової інформації 32 3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35 Висновок 37 Використана література 38

Суть, мета і завдання маркетингових досліджень

План: 1. Сутність і завдання маркетингових досліджень 2. Технологія проведення маркетингових досліджень на підприємстві

Маркетингові дослідження ринку лізингових послуг

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ ЛІЗИНГОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ 6 1.1. Сутність та значення лізингових послуг. 6 1.2. Зміст та мета маркетингових досліджень лізингових послуг 19 1.3. Ринок лізингових послуг 22 1.4. Теоретичні засади маркетингових досліджень ринку лізингових послуг 32 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ "ПЕРША ЛІЗИНГОВА КОМПАНІЯ" 36 2.1. Маркетинговий аналіз економічної діяльності фірми 36 2.2. Планування маркетингових досліджень фірми 45 2.3. Аналіз ефективності лізингової діяльності підприємства 47 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ 54 3.1. Удосконалення процесу дослідження ринку лізингових послуг 54 3.2. Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень 58 3.3. Впровадження результатів маркетингових досліджень в процесі управління работою компанії 64 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ Додаток А. Організаційна структура ТОВ "Перша лізингова компанія" Додаток Б. Анкета Рецензія - 1 стор. Реферат - 2 стор Метою дипломної роботи є маркетингове дослідження ринку лізингових послуг з метою їх удосконалення. Завданнями дипломної роботи є: 1) Дослідити український ринок лізингових послуг, шляхи і форми його розвитку в багатофункціональній економіці. 2) Проаналізувати нормативну базу по лізингу на Україні, виявити її плюси та мінуси. 3) Дослідити проблеми економічного регулювання, оподатковування, і фінансування лізингу. 4) Розглянути можливості і шляхи вдосконалення лізингу на Україні. Об'єктом дослідження є діяльність суб'єктів лізингових послуг на Україні. Предметом дослідження є відносини, які виникають на ринку лізингових послуг на прикладі підприємства „Перша лізингова компанія”. Дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, висновку та списку використаних джерел.

Маркетинг

Вступ - 3 - 1. Завдання та умови ефективності маркетингових досліджень. - 4 - 1.1. Основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень - 9 - 1.2. Види маркетингових досліджень - 10 - 1.3. Помилкові очікування від маркетингових досліджень - 10 - 2. Анкета для виявлення рівня задоволення клієнта якістю обладнання для випічки кондитерських виробів. - 20 - Список використаної літератури - 23 -