институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Прогнозування інноваційного розвитку підприємства на ринку товарів та послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Психология юридическая | Диплом | Страниц: 73 | Год: 2008 | Размер: 113 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

Прогнозування інноваційного розвитку підприємства на ринку товарів та послуг

Вступ 3
Розділ 1. Інноваційна діяльність в сучасних умовах розвитку організації 4
1.1 Особливості підприємницької діяльності в умовах застосування інновації 4
1.2 Особливості інноваційних процесів в Україні. Сутність і основні методи інноваційної політики 18
1.3 Планування інноваційних процесів на підприємстві 21
Розділ 2. Аналіз діяльності підприємства ПП «Англетер» 25
2.1 Загальна характеристика підприємства 25
2.2 Оцінка маркетингового середовища функціонування підприємства 27
2.3 Аналіз передумов інноваційної діяльності на підприємстві 33
Розділ 3. Прогнозування інноваційного розвитку ПП «Англетер» 42
3.1 Сутність інноваційної пропозиції 42
3.2 Прогнозування попиту н ринку та обсягів виробництва інноваційного продукту 46
3.3 Розрахунок показників ефективності інноваційної діяльності 54
Висновки і пропозиції 59
Перелік літератури 61
Додатки 64

Cмотрите также:
Прогнозування інноваційного розвитку підприємства на ринку товарів та послуг

Вступ 3 Розділ 1. Інноваційна діяльність в сучасних умовах розвитку організації 4 1.1 Особливості підприємницької діяльності в умовах застосування інновації 4 1.2 Особливості інноваційних процесів в Україні. Сутність і основні методи інноваційної політики 18 1.3 Планування інноваційних процесів на підприємстві 21 Розділ 2. Аналіз діяльності підприємства ПП «Англетер» 25 2.1 Загальна характеристика підприємства 25 2.2 Оцінка маркетингового середовища функціонування підприємства 27 2.3 Аналіз передумов інноваційної діяльності на підприємстві 33 Розділ 3. Прогнозування інноваційного розвитку ПП «Англетер» 42 3.1 Сутність інноваційної пропозиції 42 3.2 Прогнозування попиту н ринку та обсягів виробництва інноваційного продукту 46 3.3 Розрахунок показників ефективності інноваційної діяльності 54 Висновки і пропозиції 59 Перелік літератури 61 Додатки 64

Статистика ринку, товарів та послуг

План Вступ 3 1. Визначення економічного змісту статистики ринку товарів та послуг і її класифікації 5 2. Сучасний стан статистики ринку товарів та послуг 9 3. Статистичні показники рівня, структури та динаміки ринку товарів та послуг 15 4. Статистичні методи аналізу 21 Висновки 24 Література 25 Додатки 26

Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг

Зміст Вступ 2 1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3 2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7 2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12 3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25 Висновки 28 Перелік використаної літератури 29

Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг

Зміст Вступ 2 1. Місце ринку споживчих товарів та послуг в ринковій системі 3 2. Визначення сутності та структури ринку товарів та послуг 7 2.1. Зміст ринку споживчих товарів та послуг 7 2.2. Визначення структури та змісту товарного ринку 12 3. Товарна біржа в структурі ринку товарів та послуг 25 Висновки 28 Перелік використаної літератури 29

Поняття ринку, його функції та закони

ЗМІСТ Вступ 3 1. Поняття ринку, його функції , та закони. 5 2. Ринок товарів та послуг, як закономірність розвитку ринкових відносин 12 2.1. Організація та принципи існування товарних ринків. 12 2. 2. Особливості функціонування ринку послуг. 18 3. Професійні посередники на ринку споживчих товарів та послуг. 24 3.1 Особливості роботи торгівельних посередників 24 3.2 Посередники на ринку фінансових послуг. 29 Висновок 33 Література 34

Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг

Зміст Вступ 3 1. Місце ринку споживача послуг і товарів в ринковій системі 4 2. Визначення сутності та структури ринку споживача товарів і послуг 8 2.1. Зміст ринку споживача послуг 8 2.2. Визначення структури та змісту ринку споживача товарів 13 3. Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг 26 Висновки 29 Література 30

Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг

Зміст Вступ 3 1. Місце ринку споживача послуг і товарів в ринковій системі 4 2. Визначення сутності та структури ринку споживача товарів і послуг 8 2.1. Зміст ринку споживача послуг 8 2.2. Визначення структури та змісту ринку споживача товарів 13 3. Роль товарної біржі для ринку споживача товарів та послуг 26 Висновки 29 Література 30

Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку

Зміст 1. Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку 3 2. Проблеми і перспективи виходу України на західноєвропейський ринок товарів та послуг 5 3. Проблеми імпорту кави, какао та чаю в Україні 10 Література 14

Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку

Зміст 1. Роль західноєвропейського ринку товарів та послуг, його товарна та регіональна структура, фактори розвитку 3 2. Проблеми і перспективи виходу України на західноєвропейський ринок товарів та послуг 5 3. Проблеми імпорту кави, какао та чаю в Україні 10 Література 14

Сучасні тенденції розвитку світового ринку фінансових послуг

Зміст Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади дослідження світового ринку фінансових послуг 4 1.1. Cвiтoвий ринок фінансових послуг як економічне поняття 4 1.2. Структура світового ринку фінансових послуг 7 1.3. Тенденції розвитку світового ринку фінансових послуг 11 Розділ 2. Особливості ринку фінансових послуг в Україні 15 2.1.Якісна характеристика розвитку ринку фінансових послуг України 15 2.2. Динаміка розвитку ринку фінансових послуг України 18 2.3 Регулювання ринку фінансових послуг України 25 Розділ 3. Перспективи покращення розвитку ринку фінансових послуг України 31 Висновки 37 Список використаної літератури 38 Додатки 41