институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (з розділ дипломної роботи)

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Диплом | Страниц: 36 | Год: 2008 | Размер: 5 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (з розділ дипломної роботи)

РОЗДІЛ 3 3
Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства 3
3.1 Стратегічні напрямки підвищення маркетингової діяльності 3
3.2 Проект підвищення ефективності маркетингової діяльності (зробити розрахунки для песимістичного, реалістичного і оптимістичного проекту) 11
3.3 Економічне обґрунтування доцільності впровадження запропонованих заходів 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Cмотрите также:
Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства (з розділ дипломної роботи)

РОЗДІЛ 3 3 Обґрунтування проекту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства 3 3.1 Стратегічні напрямки підвищення маркетингової діяльності 3 3.2 Проект підвищення ефективності маркетингової діяльності (зробити розрахунки для песимістичного, реалістичного і оптимістичного проекту) 11 3.3 Економічне обґрунтування доцільності впровадження запропонованих заходів 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Планування маркетингової діяльності на підприємстві та визначення її ефективності

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Критерії ефективності маркетингової діяльності 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" ТА ЇЇ ДІАГНОСТИКА 15 2.1. Аналітична оцінка господарської діяльності підприємства та фінансового стану 15 2.2. Стан маркетингової діяльності підприємства 19 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СИСТЕМИ ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "Назва" 27 3.1. Вдосконалення структури управління маркетингом 27 3.2. Розробка комунікаційного проекту в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства 35 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 49 ДОДАТКИ 52

Організація маркетингової діяльності підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Сутність маркетингової діяльності 5 1.2. Оргінізіція маркетингової діяльності на підприємстві 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 16 2.1. Стисла характеристика підприємства 16 2.2. Організація маркетингової діяльності підприємства 18 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 19 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 31 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 41 3.3. Економічна ефективність реорганізації відділу маркетингу 44 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 50 ДОДАТКИ 54

Маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та значення комплексу маркетингу 6 1.2. Особливості маркетингової діяльності в оптового підприємства 12 1.3. Сутність контролю маркетингової діяльності, як основи зростання доходів підприємства 30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ЛІТАНАТ" 37 2.1. Аналіз прибутковості підприємства за споживачами 37 2.2. Аналіз прибутковості підприємства за товарами 46 2.3. Аналіз прибутковості підприємства за регіонами 50 2.4. Аналіз факторів комерційного успіху підприємства на ринку кондитерської сировини 55 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ "ЛІТАНАТ" 58 3.1. Основні напрямки удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства 58 3.2. Маркетингові заходи щодо зростання доходів 72 3.3. Вибір і обгрунтування стратегії розвитку на основі проведеного аналізу 81 ВИСНОВКИ 91 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95 ДОДАТКИ 98-101 Мета і задачі дослідження. Метою дипломної роботи є подальший розвиток теоретичних основ та методичних положень відносно оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств України, розробка методичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Літанат». Предмет дослідження – маркетингова діяльність підприємства, як основа зростання його доходів. Об’єктом дослідження обрано торговельне підприємство ТОВ «Літанат», що займається оптовою торгівлею кондитерською сировиною. Джерела інформації. Теоретичною й методологічною основою дипломної роботи є положення й висновки сучасної теорії маркетингу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених та практиків з питань управління товарною політикою виробничих підприємств.

Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6 1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6 1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12 1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26 РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу ... 33 2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33 2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40 2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в ... 51 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75 3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75 3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82 3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 94 Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії ... 98

Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6 1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6 1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12 1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26 РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу "..." 33 2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33 2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40 2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в «...» 51 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75 3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75 3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82 3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 94 Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії 98

АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЕМСТВА................................................................... 5 1.1. Значення та місце маркетингової системи в діяльності підприємства............................................................................................................ 5 1.2. Основні елементи маркетингової спрямованості........................... 19 1.3. Нормативно-правова база маркетингової діяльності в Україні.... 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА........................................................................... 30 2.1. Загальна характеристика підприємства........................................... 30 2.2. Аналіз товарообороту підприємства................................................ 43 2.3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства.............................. 49 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ..................................................................... 65 3.1. Оцінка оптимізації маркетингових витрат підприємства............. 65 3.2. Формування алгоритму розробки маркетингової стратегії на підприємстві............................................................................................................. 75 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ......................................................... 91

Маркетинг торговельного підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Поняття маркетингу торговельного підприємства 5 1.2. Сутність і завдання маркетингової товарної політики 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 12 2.1. Стисла характеристика підприємства 12 2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства 14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 27 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 28 3.1. Розробка заходів по покращенню маркетингової діяльності підприємства 28 3.2. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства 38 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 42 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 ДОДАТКИ 52

Обґрунтування проекту підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів підприємства

ВСТУП 3 Розділ І. Теоретико-методичні аспекти обґрунтування заходів підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів підприємства 6 1.1. Сутність, різновиди та ефективність використання матеріальних ресурсів підприємства 6 1.2. Методи оцінки ефективності використання матеріальних ресурсів фірми 17 1.3. Основні напрями підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів суб’єкта господарювання 25 Розділ ІІ. Аналітична оцінка ефективності використання матеріальних ресурсів ВАТ “ ” 32 2.1. Техніко-економічна характеристика діяльності 32 2.2. Аналіз показників підприємницької діяльності товариства 38 2.3. Оцінка ефективності використання матеріальних ресурсів фірми 46 Розділ ІІІ. Обґрунтування проекту підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів 56 3.1. Основні заходи підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів ВАТ “ ” 56 3.2. Економічне обґрунтування проектних рішень підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів на підприємстві 61 3.3. Прогнозна оцінка ефективності реалізації проекту підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів 67 ВИСНОВКИ 74 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78

Обгрунтування бізнес проекту створення підприємства(ІІІ частина дипломної роботи)

РОЗДІЛ 3 2 ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА З ВИРОБНИЦТВА ДЛЯ ЛАКОФАРБОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 2 3.1. Дослідження ринку лакофарбової продукції та визначення основних параметрів проекту 2 3.2. Ресурсне та економічне обґрунтування проекту 9 3.3 Оцінювання показників ефективності проекту з урахуванням вимог невизначеності та ризику 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 23