институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Туристичний ринок Туркменистану

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Контрольная | Страниц: 14 | Год: 2003 | Размер: 100 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Туристичний ринок Туркменистану

Вступ 2
Історія розвитку туркменського туризму 4
Аналіз туристичного ринку 6
Характеристика туристичних районів 9
Висновки

Cмотрите также:
СВІТОВИЙ ФІНАНСОВИЙ РИНОК

1. Становлення світового фінансового ринку 2. Валютний ринок 3. Євроринок 4. Ринок євровалют 5. Ринок позичкових капіталів 6. Світовий ринок облігацій 7. Ринок євроакцій 8. Ринок золота

Організація та проведення маркетингового дослідження попиту на туристичний продукт регіону Київської області України (курсова - бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ В ТУРИЗМІ 6 1.1. Туристичний ринок та форми його кон’юнктуризації 6 1.2. Поняття регіонального туристичного продукту та його складові 14 1.3. Методика дослідження попиту 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 25 2.1. Характеристика туристсько-рекреаційних ресурсів Київської області 25 2.2. Аналіз туристичного продукту Київської області 29 2.3. Аналіз попиту на туристичний продукт Київської області 39 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ НА ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 47 3.1. Комунікаційна політика області 47 3.2. Заходи щодо залучення туристів на територію області 52 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 60 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 67 ДОДАТКИ 71

Ринки та їх різновид

ВСТУП 3 1. РИНКИ З ПОГЛЯДУ ВІДПОВІДНОСТІ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ 5 1.1. ЛЕГАЛЬНИЙ РИНОК 5 1.2. ТІНЬОВИЙ РИНОК 6 2. РИНКИ ПО ЕКОНОМІЧНОМУ ПРИЗНАЧЕННЮ ОБЄКТІВ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 8 2.1. РИНОК СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 8 2.2. РИНОК ЗАСОБІВ ВИРОБНИЦТВА 9 2.3. РИНОК НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ РОЗРОБОК ТА ІНФОРМАЦІЇ 9 2.4. ФІНАНСОВИЙ РИНОК 11 2.5. РИНОК ПРАЦІ 12 3. РИНКИ ПО ПРОСТОРОВІЙ ОЗНАЦІ 17 ВИСНОВОК. 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

Ринки та їх різновид

ВСТУП 3 1. РИНКИ З ПОГЛЯДУ ВІДПОВІДНОСТІ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ 5 1.1. ЛЕГАЛЬНИЙ РИНОК 5 1.2. ТІНЬОВИЙ РИНОК 6 2. РИНКИ ПО ЕКОНОМІЧНОМУ ПРИЗНАЧЕННЮ ОБЄКТІВ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 8 2.1. РИНОК СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ 8 2.2. РИНОК ЗАСОБІВ ВИРОБНИЦТВА 9 2.3. РИНОК НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ РОЗРОБОК ТА ІНФОРМАЦІЇ 9 2.4. ФІНАНСОВИЙ РИНОК 11 2.5. РИНОК ПРАЦІ 12 3. РИНКИ ПО ПРОСТОРОВІЙ ОЗНАЦІ 17 ВИСНОВОК. 18 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 19

Рекреаційно-туристичний комплекс України та Закарпаття

ВСТУП 3 1. Рекреаційно-туристичний комплекс України 4 2. Рекреаційно-туристичний комплекс Закарпаття 9 ВИСНОВКИ 11 використанА літературА 12

Розвиток ринку водних подорожей в Україні

Зміст: Вступ..............................................................................................3 Розділ 1. Загальна характеристика ринку водних подорожей 1.1. Особливості водних подорожей.......................................5 1.2. Обслуговування туристів на судні...................................8 1.3. Відповідальність сторін при туристських перевезеннях на водному транспорті ..............................................................................10 Розділ 2. Розвиток ринку водних подорожей в Україні 2.1. Туристичний потенціал України.....................................14 2.2. Ринок водних подорожей в Україні..............................15 2.3. Фактори стримування розвитку водного туризму в Україні.....................................................................................................17 Розділ 3. Світовий ринок водних подорожей 3.1. Провідні країни–учасники ринку водних подорожей..21 3.2. Реалізація круїзних турів і система просування продукту..................................................................................................24 Висновок.....................................................................................27 Список використаної літератури............................................29

Рекреаційні ресурси та туристична інфраструктура Приморського регіону

Вступ 3 Розділ І. Соціально-економічна функція рекреації і туризму в сучасних умовах 6 Розділ ІІ. Курортно-рекреаційний і туристичний комплекс Криму 9 2.1. Рекреаційний та туристичний потенціал 9 2.2. Основні тенденції розвитку курортно-туристичної галузі Криму у 2007 р. 14 Розділ ІІІ. Рекреаційний потенціал Приазов’я та його використання 20 Розділ ІV. Рекреаційні можливості Одеської області 27 4.1. Туристичний потенціал Одещини 27 4.2. Перспективи розвитку курортно-рекреаційного комплексу Одеської області 35 Висновки і пропозиції 38 Література 41 Додаток. Картосхема України і Криму 44

Структура національного внутрішнього ринку

Вступ 3 1. Система ринків – основа національної економіки 4 2. Види ринків: ринок товарів і послуг, ринок робочої сили, фінансовий ринок, ринок капіталів. 8 Висновок 11 Список використаної літератури 12

Історичні пам’ятки України як пізнавальний туристичний ресурс

Вступ 3 1. Історичні пам’ятки України як пізнавальний туристичний ресурс 4 Висновок 15 Список використаних джерел 16

АУДИТ ФІНАНСОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ НА ВАТ “ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС “ЧЕРЕМОШ” ЗА 2004- 2005РР

ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АУДИТУ ФІНАНСОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА………………………………….5 1.1. Поняття фінансових інвестицій………………………………...…5 1.2. Методологія проведення аудиту фінансових інвестицій підприємства…………………………………………………...…11 РОЗДІЛ 2. АУДИТ ФІНАНСОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ НА ВАТ “ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС “ЧЕРЕМОШ” ЗА 2004- 2005РР………………………………………………………………..14 2.1. Аналіз інвестиційної діяльності на підприємстві………………14 2.2. Аудит фінансових інвестицій……………………………………19 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ АКТИВІЗАЦІЇ ФІНАНСОВО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ЇЇ КОНТРОЛЮ НА ВАТ «ТУРИСТИЧНИЙ КОМПЛЕКС «ЧЕРЕМОШ»……….……25 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ…………………………………………………...29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….31 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..33