институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Класифікація типів політичного іміджу

Каталог пособий и учебных материалов | Политология | Реферат | Страниц: 15 | Год: 2007 | Размер: 19 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Класифікація типів політичного іміджу


ВСТУП 3
1. Визначення поняття “політичний імідж” 5
2. Класифікація типів політичного іміджу 7
3. Компоненти образу політичного лідера 10
ВИСНОВКИ 14
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15

Cмотрите также:
Проблеми іміджування

Вступ 2 1. Концепція іміджу політичного лідера 3 2. Основи формування політичного іміджу 5 3. Механізми реалізації іміджу політичного лідера в Україні 7 Висновки 10 Література 13

Політична реклама як засіб формування іміджу політичного лідера (на прикладах ЗМІ)

Розділ І. Загальні положення про та феномен медіавпливу 5 1.1 Феномен медіа впливу 5 1.2 Психологічні особливості діяльності засобів масової інформації 8 Розділ ІІ. Психологія лідерства та політичного впливу 12 2.1 Політична психологія як наука 12 2.2 Імідж політичного лідера 14 2.2.1 Закономірності формування іміджу політичного лідера 16 2.2.2 Структура та компоненти політичного іміджу 17 2.3 Деякі аспекти формування іміджу політичного лідера 20 Розділ ІІІ. Політична реклама як засіб формування іміджу лідера 26 3.1 Роль новин та реклами в перемозі на виборах 2006 26 3.2 Роль ЗМІ у творенні політичних міфів (на прикладі президентської передвиборчої кампанії 2004) 30 Висновки 35 Література 37

Політичне рекламування як різновид політичного маркетингу

Вступ 3 1.Політичне рекламування як різновид політичного маркетингу 5 1.1.Поняття іміджу 5 1.2.Етапи політичного рекламування 6 2.Ідеальний політичний лідер (стереотипи суспільної свідомості) 9 2.1.Ідеальний президент 9 2.2.Ідеальний депутат 14 3.Способи формування іміджу 19 4.Розроблення й застосування виборчих технологій 20 Висновки 25 Література 26

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПОЛІТИКА

Вступ 3-7 Розділ 1. Поняття та основні типи іміджу політика 8-18 Розділ 2. Основні технології конструювання політичного іміджу 19-29 Розділ 3. Засоби формування іміджу політика 30-37 Висновки 38-40 Список використаних джерел 41-43

Конфліктні технології у формуванні політичного іміджу

Вступ 3 1. Іміджеве позиціонування як технологія 4 2. Використання конфліктних технологій як ресурс формування іміджу політика в міжнародних відносинах 12 Висновок 20 Список використаної літератури 23

Формування іміджу як PR-діяльність

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………….…..3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ....................5 1.1. Сутність та історичні аспекти становлення іміджу як PR-діяльності ………………………………………………………………... 5 1.2. Іміджмейкинг в системі Public Relations……………………..…9 1.3. Психологічні основи створення іміджу………………………...18 2. АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІІ…...24 2.1. Стратегічні проблеми і концепці іміджу компаній…………..24 2.2. Аналіз діючого іміджу компанії ………………………………..28 2.3. Формування іміджу компанії Dell……………………………....32 2.4. Формування іміджу керівника організації ……………………...38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ …………………………………….....47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………...50 ДОДАТКИ ………………………………………………………..…….52

Створення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ І ОЦІНКИ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Поняття іміджу, його види та структура 6 1.2. Класифікація та методи побудови іміджу підприємства 11 1.3. Методологічні основи оцінки іміджу підприємства. 21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА „...” 37 2.1. Загальна характеристика продюсерського центру „...” 37 2.2. Аналіз підходів до формування іміджу на підприємстві 40 2.3. Комплексна оцінка іміджу продюсерського центру „...” 48 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 62 3.1 Покрашення внутрішнього іміджу продюсерського центру „...” 62 3.2 Шляхи підвищення зовнішнього іміджу підприємства 81 3.3. Оцінка впливу заходів з удосконалення на покращення іміджу продюсерського центру „...” 91 ВИСНОВКИ 97 ЛІТЕРАТУРА 101 ДОДАТКИ 107

Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ

Вступ 2 Розділ І. Теоретичні основи формування іміджу ЗОЗ 7 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 7 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 12 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 29 Розділ ІІ. Вдосконалення процесу формування іміджу ЗОЗ 49 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 49 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 49 Висновки Література 50 Література 52

ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 8 1.1. Соціально-педагогічні передумови, що визначають зміст і структуру іміджу ЗОЗ 8 1.2. Сутність, структура та умови формування іміджу ЗОЗ 13 1.3. Особливості формування іміджу ЗОЗ 30 РОЗДІЛ ІІ. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗОЗ 51 2.1. Аналіз стану сформованості іміджу ЗОЗ 51 2.2. Шляхи формування іміджу ЗОЗ 72 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 96 ДОДАТКИ 102

Формування позитивного іміджу організації

П Л А Н ВСТУП 1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 2. ГОЛОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 3. ВПЛИВ ІМІДЖУ НА КОНКУРЕНТНОЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ 4. ТАКТИКА ФОРМУВАННЯ УСПІШНОГО ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5. ГОЛОВНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ