институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Контрольна з маркетингу

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Контрольная | Страниц: 25 | Год: 2007 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

Контрольна з маркетингу

25. Національні та міжнародні асоціації маркетингу та інтеграційні процеси в Україні 3
13. Теорія ефективної конкуренції та її практичне застосування в умовах України. 6
Ситуаційна задача № 1. 19
Ситуаційна задача № 1.
"СТРАТЕГІЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ"

Розробити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи продукції, розташовані відповідно до рейтингу за двома категоріями:
• перспективний ріст ринку;
• відносна частка на ринку.
Таблиця 1. Необхідні дані:
№ п/п Показники Виріб 1 Виріб 2 Виріб 3 Виріб 4
1. Обсяг ринку, тис. грн. 20,0 30,0 15,0 18,0
2. Майбутній обсяг ринку, тис. шт. 36,0 32,4 17,0 36,2
3. Обсяг продажу, тис. шт. 1,0 11,3 - 15,0
4. Ціна виробу, грн. 90,0 60,0 - 150,0
5. Рентабельність продукції, % 20,0 12,0 - 30,0
6. Трудомісткість одного виробу, год. 3,0 1,5 10,0 4,0

Таблиця 2. Шкала попиту на виріб 3
Ціна, грн. 600 550 500 450 400 350
Попит, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0

Таблиця 3. Вартість виробництва виробу 3
Виробництво товарів, тис. шт. 1,0 3,0 5,0 6,0 8,0 10,0
Сукупні постійні витрати, тис. грн. 750 750 750 750 750 750
Сукупні змінні витрати, тис. грн. 450 750 950 1110 1900 2800

1. Визначити ціну,обсяг продажу і рентабельність виробу 3.
2. Визначити по кожному виробу ріст ринку, прибуток, чисельність персоналу.
3. Побудувати «пакетну» матрицю і визначити стратегію інвестицій.
4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку?

ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 25

Cмотрите также:
Контрольна робота з маркетингу

1.Вихідні ідеї, що лежать в основі маркетингу. 2 2.Стратегічне планування маркетингу. 8 Література: 14

Контрольна робота маркетинг

Вступ 3 1. Поняття маркетингу та історія розвитку маркетингу 4 2. Сучасна концепція маркетингу в українському готельному бізнесі 9 Висновки 17 Література 18

Контрольна робота маркетинговий менеджмент

ВСТУП 3 1. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 4 1.1. Етапи розвитку маркетингу як науки 4 1.2. Зародження та розвиток маркетингу на підприємстві 5 1.3. Функціональний зв'язок маркетингу з іншими підрозділами підприємства 6 2. МАРКЕТИНГОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА 10 2.1. Фактори, що впливають на організацію маркетингової структури на підприємстві 10 2.2. Основні форми організації відділу маркетингу на підприємстві та їх особливості 12 2.3. Організаційна структура управління, функції та критерії оцінки діяльності відділів маркетингу на підприємстві 13 2.4. Вимоги до працівників відділів маркетингу на підприємстві та критерії оцінки їх діяльності 15 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПО УДОСКОНАЛЕННЮ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ФФ «__» 17 3.1. Структурні та функціональні зміни 17 3.2. Вплив на бюджет маркетингу 22 3.3. Очікуваний вплив на показники роботи підприємства 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Контрольна з маркетингу

1. Система маркетингу 3 2. Типи конкурентів 4 3. Мета маркетингових досліджень 5 4. Теорія мотивації А. Маслоу 7 5. Диференціойований маркетинг 8 6. Двобічне нарощування асортименту 9 7. Способи отримання нових товарів 10 8. Структура ціни 12 9. Види підприємств оптової торгівлі 13 10. Моральні принципи маркетингу 15 Використана література 17

Еволюція концепції маркетингу

План 1. Різні версії визначення маркетингу. 2. Роль маркетингу в ринковій економіці. 3. Концепції маркетингу. 4. Основні принципи маркетингу.

Контрольна робота з дисципліни: „Маркетинг”

1. Особливості маркетингу місць та маркетингу осіб 3 2. Поняття фірмового стилю 5 Список літератури 7

Контрольна робота з маркетингу туризму

Історія застосування концепції маркетингу в туризмі 3 Опитувальний лист готелю. 7 Літературні джерела. 9

Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності

1. ПРИНЦИПИ І ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ 3 2. СУТЬ, СТРУКТУРА І ОСНОВНІ ОБ'ЄКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 5 ЛІТЕРАТУРА 10

СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ

1. Сутність та зміст маркетингу в туризмі 2. Становлення та розвиток туристичного маркетингу 3. Функції маркетингу в туризмі 4. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі

Поняття і сутність міжнародного маркетингу

План. 1. Поняття і сутність міжнародного маркетингу. Концепція міжнародного маркетингу. Мета міжнародного маркетингу. Задачі міжнародного маркетингу. Структура міжнародного маркетингу. 2. Загальні і попередні дослідження, спеціальні дослідження, тести. Види дослідницьких маркетингових фірм. Національні особливості та їх вплив на методи збору маркетингової інформації в конкретній країні. 3. Життєвий цикл товару в міжнародному маркетингу. Рішення щодо асортиментної політики в міжнародному маркетингу. 4. Практичне завдання.