институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Тема: 1) Контрактні ціни залежно від способу фіксації (тверді, рухомі з наступною фіксацією, ковзаючі та змішані). 2) Вплив податків на ціноутворення.

Каталог пособий и учебных материалов | Экономика | Контрольная | Страниц: 13 | Год: 2007 | Размер: 17 кб. | Стоимость: 30 грн. | Смотреть | Купить

Тема: 1) Контрактні ціни залежно від способу фіксації (тверді, рухомі з наступною фіксацією, ковзаючі та змішані). 2) Вплив податків на ціноутворення.

1. Контрактні ціни залежно від способу фіксації (тверді, рухомі з наступною фіксацією, ковзаючі та змішані) 3
2. Вплив податків на ціноутворення 10
Задача 12
Список використаної літератури 13

Cмотрите также:
Контрактні ціни залежно від способу фіксації

1. Контрактні ціни залежно від способу фіксації (тверді, рухомі, з наступною фіксацією, ковзаючі та змішані) 3 2. Вплив податків на ціноутворення 9 3. Задача 11 Список використаної літератури 12

Суть ціни і аналіз її формування

ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………… 4 Розділ 1. Суть ціни і аналіз її формування……………………………………... 5 1.1. Функції і поняття цін………………………………………………………... 5 1.2. Економічні концепції ціни та ціноутворення……………………………… 8 Розділ 2. Види цін………………………………………………………………… 13 2.1. Види цін залежно від сфер торгівлі………………………………………… 13 2.2. Види цін, що розрізняються ступенем і способами регулювання……….. 14 2.3. Інші види цін………………………………………………………………… 18 Розділ 3. Особливості ціноутворення на різних типах ринку…………………. 21 3.1. Витратний механізм ціноутворення………………………………………... 21 3.2. Ринковий механізм ціноутворення…………………………………………. 27 3.3. Ціноутворення на ринку досконалої конкуренції…………………………. 28 3.4. Ціноутворення на ринку недосконалої конкуренції………………………. 30 4. Ціна і етапи ціноутворення……………………………………………………. 35 4.1. Визначення попиту і оцінка витрат………………………………………… 35 4.2. Аналіз цін і товарів конкурентів……………………………………………. 37 4.3. Особливості встановлення остаточної ціни, і ціни на нові товари……….. 38 4.4. Цінова стратегія підприємства. ……………………………………………... 40 Висновки………………………………….……………………………………….. 47 Список використаної літератури………………………………………………… 48 Додатки……………………………………………………………………………. 49

Особливості ціноутворення на різних типах ринку

Зміст 1. Особливості ціноутворення на різних типах ринку 3 2. Зовнішньоторговельні та контрактні ціни. Види контрактних цін 7 Задача 15 Дайте відповіді на тести: 16 Література: 17

Особливості ціноутворення на різних типах ринку

Зміст 1. Особливості ціноутворення на різних типах ринку 3 2. Зовнішньоторговельні та контрактні ціни. Види контрактних цін 7 Задача 15 Дайте відповіді на тести: 16 Література: 17

Ціни та ціноутворення в поліграфії

Вступ 3 1. Основні чинники формування ціни на товари в перехідній економіці 5 1.1. Поняття та функції ціни. Політика ціноутворення 5 1.2. Фактори і методи ринкового ціноутворення 7 2. Аналіз ціноутворення у поліграфії 13 2.1. Ціни та ціноутворення в Україні 13 2.2. Особливості ціноутворення в українській поліграфії 20 2.3. Історія і сучасний стан ВАТ «Назва» 24 2.4. Аналіз фінансовго стану ВАТ «Назва» 28 2.3. Аналіз цінової політики ВАТ «Назва» 36 Висновки 40 Література 43 Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ «Назва» за 2006 р. 45

Контрольна робота з дисципліни «Ціна та ціноутворення в галузі туризму»

ЗМІСТ 1. Розрахунок ціни при обслуговуванні туристів в готелі 3 1.1 Поняття ціни в галузі туризма 3 1.2. Вплив факторів на ціноутворення. 5 1.3. Розробка ціни в туризмі. 7 2. Переговори про ціни 12 Задача 17 18 Собівартість виробу - 56 грн. Рентабельність - 25%, ставка акцизного збору - 30%, збутова націнка - 5 % відпускної ціни виробника. Роздрібна ціна 157 грн. 50 коп. Визначити процент торгівельної надбавки у роздрібній ціні. Список використаної літератури 19

Ціни і ціноутворення в поліграфії

Вступ 3 1. Теоретичні основи ціноутворення 5 1.1 Економічна сутність ціни, її функції 5 1.2. Види цін 9 1.3 Методи ціноутворення. Ціноутворення в поліграфії 12 2. Ціноутворення на ВАТ „Львівська фабрика паперово-білових виробів „Назва” 20 2.1. Формування ціни на продукцію на ВАТ „Львівська фабрика паперово-білових виробів „Назва” 20 2.2. Удосконалення ціноутворення в поліграфії 26 Висновок 29 Список використаної літератури 31

Ціни та методи ціноутворення

План Розділ І. Теоретичні основи цін та методів ціноутворення 1.1 Сутність, роль та значення цін. Стратегії ціноутворення 1.2 Загальноприйнята класифікація цін РОЗДІЛ ІІ 2.1 Інформація о юридичній особі 2.2 Аналіз діяльності агентства за 2004-2005 рр. РОЗДІЛ ІІІ 3.1 Вибір вірного методу ціноутворення 3.1.1 Визначення ціни на основі витрат виробництва 3.1.2 Метод установлення ціни на основі ціннісної значущості товару 3.1.3 Метод встановлення ціни з орієнтацією на конкуренцію 3.1.4 Метод визначення ціни на основі знаходження рівноваги між витратами виробництва та станом ринку 3.1.5 Параметричні методи ціноутворення 3.2 Надання знижок, їх класифікація Висновки

Ціни та методи ціноутворення

План Розділ І. Теоретичні основи цін та методів ціноутворення 1.1 Сутність, роль та значення цін. Стратегії ціноутворення 1.2 Загальноприйнята класифікація цін РОЗДІЛ ІІ 2.1 Інформація о юридичній особі 2.2 Аналіз діяльності агентства за 2004-2005 рр. РОЗДІЛ ІІІ 3.1 Вибір вірного методу ціноутворення 3.1.1 Визначення ціни на основі витрат виробництва 3.1.2 Метод установлення ціни на основі ціннісної значущості товару 3.1.3 Метод встановлення ціни з орієнтацією на конкуренцію 3.1.4 Метод визначення ціни на основі знаходження рівноваги між витратами виробництва та станом ринку 3.1.5 Параметричні методи ціноутворення 3.2 Надання знижок, їх класифікація Висновки

Ціна як категорія ринкового господарювання

П л а н Вступ Розділ 1 Ціна як категорія ринкового господарювання 1.1 Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни 1.2 Ціна за способом формування 1.3 Система оптових цін, її вплив на підвищення ефективності виробництва Розділ 2 Ціноутворення на підприємстві 2.1 Основні принципи ціноутворення 2.2 Аналіз ціноутворюючих факторів 2.3 Процес ціноутворення на підприємствах України 2.4 Методики встановлення цін за географічною ознакою 2.5 Управління цінами на промислову продукцію Розділ 3 Вплив ціни на економічні процеси та відносини 3.1 Цінове регулювання економічних відносин 3.2 Проблеми переходу до ціноутворення ринкової економіки 3.3 Природна поведінка цін в перехідний період Висновки та пропозиції Список використаної літератури