институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Управління інноваціями на підприємстві

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Курсовая | Страниц: 26 | Год: 2007 | Размер: 40 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Управління інноваціями на підприємстві

Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи управління інноваціями на підприємстві 5
1.1 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства, їх класифікація 5
1.2 Структура системи управління інноваціями підприємства 9
Розділ 2. Методичні основи управління інноваціями на підприємстві 12
2.1 Методики дослідження інноваційної діяльності підприємства 12
2.2 Застосування методики дослідження щодо аналізу інноваційної діяльності підприємства 13
Розділ 3. Шляхи вдосконалення системи управління інноваціями підприємства 17
3.1 Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку підприємства 17
3.2 Управління ризиками інноваційної діяльності, як засіб попередження втрати фінансових ресурсів 20
Висновки 23
Список використаної літератури 25

Cмотрите также:
Підходи до управління інноваціями на підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Поняття „інновація”, характеристика інвестиційних проектів 6 1.2. Сутність управління інноваціями 7 1.3. Інноваційна діяльність і її вплив на економічний розвиток країн 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВА 12 2.1. Структура інноваційного потенціалу підприємства 12 2.2. Підходи до управління інноваціями на підприємстві 16 2.3. Ефективність управління інноваціями на підприємстві 18 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НОВОВВЕДЕННЯМИ 23 3.1. Вибір стратегії інноваційної діяльності 23 3.2. Комплексне забезпечення інноваційної діяльності підприємства 25 3.3. Оцінка ефективності впровадження інновацій на підприємствах 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 ДОДАТКИ 39

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні основи інноваційного процесу на підприємствах 6 1.1 Інновації та їх класифікація 6 1.2 Інноваційні аспекти управління підприємством 9 2. Дослідження організаціями процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємстві 12 2.1 Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 12 2.2 Стадії інноваційного процесу 23 3. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 26 Висновки 31 Список використаної літератури 34

Процесний підхід до управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 1. Інновації та їх класифікація 6 2. Сутність процесного підходу до управління інноваціями на підприємствах 10 3. Стадії інноваційного процесу 22 4. Методи організації процесного підходу в управлінні інноваціями на підприємствах 24 Висновки 29 Список використаної літератури 32

Управління інноваціями на підприємстві

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи управління інноваціями на підприємстві 5 1.1 Сутність і місце інновацій в діяльності підприємства, їх класифікація 5 1.2 Структура системи управління інноваціями підприємства 9 1.3 Методики дослідження інноваційної діяльності підприємства 11 РОЗДІЛ 2. Дослідження і оцінка інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «...») 16 2.1 Характеристика фінансово-економічної діяльності ТОВ «...» 16 2.2 Підготовка і забезпечення відновлення виробництва при впровадженні інноваційного проекту 20 2.3 Аналіз ефективності інноваційної діяльності ТОВ «...» 22 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення системи управління інноваціями підприємства 26 3.1 Управління формуванням стратегії інноваційного розвитку ТОВ «...» 26 3.2 Управління ризиками інноваційної діяльності, як засіб попередження втрати фінансових ресурсів 29 Висновки та пропозиції 33 Список використаної літератури 36

Інноваційне управління персоналом

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Інноваційний процес, структура, фактори впливу 5 1.2. Основні елементи системи управління інноваціями 12 1.3. Міжнародний стандарт управління якістю ISO 9001 20 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ 23 2.1. Загальна характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз системи інновацій в сфері менеджменту персоналу 27 3. ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 34 3.1. Суть аналізу комерційного виконання інноваційного проекту підприємства 34 3.2. Оцінка ефективності інноваційного проекту 46 ВИСНОВКИ 59 ЛІТЕРАТУРА 61 ДОДАТКИ 63

Стратегічний маркетинг інноваційних продуктів на підприємстві

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 – ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 5 1.1 Поняття та класифікація інновацій 5 1.2 Система стратегічного управління інноваціями, її роль в забезпеченні конкурентоспроможності продуктів 9 1.2.1 Характеристика системи управління інноваціями, інноваційні стратегії 9 1.2.1 Реалізація маркетингової інноваційної стратегії як спосіб забезпечення конкурентоспроможністі продуктів 18 1.3 Методичне забезпечення оцінки ефективності маркетингової інноваційної стратегії 21 Висновки до першого розділу 30 РОЗДІЛ 2 – АНАЛІЗ ДОСВІДУ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНСТРУМЕНТІВ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 32 2.1 Аналіз діяльності ЗАТ «СП «Назва» 32 2.2 Аналіз системи стратегічного управління інноваціями ЗАТ «СП «Назва» в ринкових умовах 39 Висновки до другого розділу 43 РОЗДІЛ 3 – ШЛЯХИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ 45 3.1 Механізм формування ефективної системи управління інноваціями 45 3.2 Напрямки розвитку системи управління інноваціями шляхом реалізації маркетингової інноваційної стратегії 48 Висновки до третього розділу 50 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 56

Структура управління інноваціями

ЗАВДАННЯ: 1. Структура управління інноваціями 2. Показники доходності інноваційного проекту 3. Взаємозв”язок системи і технологій інноваційного проекту

Фактори впливу на попит інновацій на підприємствах харчової промисловості

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОПИТУ НА РИНКУ ІННОВАЦІЙ 7 1.1. Сутність, неоднозначність поняття „інновація”, характеристика інвестиційних проектів 7 1.2. Сутність попиту на ринку інновацій 9 1.3. Інноваційна діяльність і її вплив на економічний розвиток країн 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НОВОВВЕДЕННЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 13 2.1. Структура інноваційного потенціалу підприємства 13 2.2. Фактори впливу на попит інновацій на підприємстві 17 2.3. Стан виробництва та ефективність науково-технічних розробок у тваринницькій галузі підприємства 20 2.4. Ефективність існуючої системи управління інноваційною діяльністю на підприємстві 21 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ 25 3.1. Визначення та обґрунтування потреб у м’ясних виробах 25 3.2. Вибір стратегії інноваційної діяльності 26 3.3. Комплексне забезпечення інноваційної діяльності підприємства 28 3.4. Методи стимулювання інноваційної діяльності підприємства 30 3.5. Оцінка ефективності впровадження інновацій в підприємстві 33 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 42

Інноваційна стратегія підприємства

Вступ 3 1. Методи обгрунтування інноваційної стратегії 4 2. Сутність стратегічного управління інноваціями 8 Висновки 13 Список використаних джерел 14

Оцінка ефективності інвестиції в інноваційний проект на підприємстві

Вступ 3 1. Теоретичні засади нововведень 5 1.1 Різновиди інновацій та механізми їх впровадження на підприємствах 5 1.2 Об’єкти і суб’єкти інноваційної діяльності 17 1.3 Перспективи розвитку інновацій 23 2. Аналітичні дослідження управління інноваціями ВАТ «__» 30 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 30 2.2 Оцінка ефективності введення інновації 38 3. Удосконалення політики нововведень 45 Висновки 52 Список використаної літератури 54 Додатки 59