институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Фактор часу і періоди функціонування підприємств

Каталог пособий и учебных материалов | Микроэкономика | Курсовая | Страниц: 45 | Год: 2007 | Размер: 1015 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Фактор часу і періоди функціонування підприємств

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи фактору часу та періодів функціонування підприємств 5
1.1 Поняття, економічні властивості та функції часу 5
1.2 Сутність та процес обліку фактору часу 8
1.3 Проблеми та перспективи розвитку підприємств України 12
1.4 Періоди функціонування: життєвий цикл підприємства 17
Розділ 2. Дослідження процесу функціонування ВАТ «...» на основі фактору часу 24
2.1 Характеристика об’єкту дослідження 24
2.2 Аналіз механізму управління життєвим циклом ВАТ «...» 28
2.3 Оцінка фактору часу на ВАТ «...» при впровадженні інвестиційного проекту 31
Розділ 3. Розробка пропозицій щодо вдосконалення функціонування підприємств з урахуванням фактору часу 34
3.1 Розрахунок загального індексу життєвого циклу підприємства 34
3.2 Основні заходи підвищення ефективності функціонування ВАТ “...” на основі використання матеріальних ресурсів підприємства 37
Висновки 40
Список використаної літератури 42
Додатки 44

Cмотрите также:
Економіка підприємства

1. Фонд часу роботи обладнання, методика визначення корисного часу роботи обладнання. Системи та методи визначення потужності підприємства 3 2. Організаційно-економічні передумови обгрунтування стратегії підприємства: аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища функціонування підприємств, визначення цілей діяльності підприємства та їх пріоритетності 11 Література 17

Часові форми в праслов`янській мові: аорист, імперфект, перфект, плюсквамперфект

Зміст Вступ……………………………………………………….....2 І Часові форми в праслов`янській мові: аорист, імперфект, перфект, плюсквамперфект…………………………………….5 1.1 Історія давноминулого часу……………………………..5 ІІ Форми минулого часу в різні історичні періоди розвитку української мови……………………………………………….21 2.1 Вираження минулої дії в староукраїнській мові……...21 2.2 Форми давноминулого часу в сучасній українській літературній мові і в говорах…………………………………24 2.3. Давноминулий час (плюсквамперфект) доконаного і недоконаного виду……………………………………………….27 ІІІ Спостереження за вживанням форм давноминулого часу в розмовно-побутовому мовленні…………………….32 Додаток…………………………………………………………40 Висновки……………………………………………………….44 Список використаної літератури……………………………..46

Психологічна оцінка персоналу при доборі і розставлянні кадрів як фактор успішного функціонування організації

Вступ / Розділ 1. Психологічні особливості приойму на роботу та визнання придатності до менеджерської діяльності / Розділ 2. Психологічні аспекти добору кадрів придатних до виконання певної роботи / Розділ 3. Розставляння кадрів як фактор успішного функціонування організації / Висновки / Список використаної літератури

ВПЛИВ ІНТЕГРАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР ПІДПРИЄМСТВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 1 Організація, умови функціонування та основні результати діяльності підприємств 3 Аналіз фінансово – економічних показників діяльності та перспектив розвитку підприємств 6 Оцінка ефективності організаційної структури управління підприємств 8 Шляхи покращення умов функціонування і результатів діяльності підприємств енергозабезпечення 10 Вибір і обґрунтування форм організації та управління інтеграційною структурою підприємства 11 Оцінка ефективності функціонування інтеграційної структури підприємств і перспектив її розвитку 12 Висновки 14 Список використаних джерел 16

ВПЛИВ ІНТЕГРАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР ПІДПРИЄМСТВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступ 1 Організація, умови функціонування та основні результати діяльності підприємств 3 Аналіз фінансово – економічних показників діяльності та перспектив розвитку підприємств 6 Оцінка ефективності організаційної структури управління підприємств 8 Шляхи покращення умов функціонування і результатів діяльності підприємств енергозабезпечення 10 Вибір і обґрунтування форм організації та управління інтеграційною структурою підприємства 11 Оцінка ефективності функціонування інтеграційної структури підприємств і перспектив її розвитку 12 Висновки 14 Список використаних джерел 16

Дипломна робота з функціонування підприємств з іноземним капіталом

ВСТУП 3 1. МЕХАНІЗМ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ 5 1.1 Сутність та організаційно-правові засади створення спільних підприємств 5 1.2 Роль іноземних інвестицій у діяльності підприємств 16 1.3 Ефективність функціонування підприємств з іноземним капіталом 25 1.4 Стимулювання та захист іноземних інвестицій в Україну 34 2 УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ « » В РИНКОВИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ. 44 2.1 Організаційно-управлінська структура та аналіз господарської діяльності ТОВ « » 44 2.2 Аналіз та оцінка організації інвестиційної політики на підприємстві 44 2.3 Шляхи підвищення прибутковості ТОВ « » на основі покращення інвестиційного клімату 69 2.4 Обґрунтування заходів розвитку спільних підприємств на основі інвестиційної привабливості 88 ВИСНОВКИ 93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 97

Функціонування спільних підприємств в Україні

План: Вступ 1. Загальні засади спільного підприємництва 2. Функціонування спільних підприємств в Україні 3. Державна підтримка спільних підприємств Висновок

Менеджмент підприємств туризму і готельного господарства

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 3 2. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 3. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА 4 4. КАДРОВИЙ СКЛАД ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО СТРУКТУРА 5 5. ОЦІНКА ОБСЯГІВ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА 2 ПЕРІОДИ (ДИНАМІКА КІЛЬКОСТІ ОБСЛУГОВАНИХ ТУРИСТІВ ЧИ НАДАНИХ ПОСЛУГ) 7 6. ОЦІНКА ОСНОВНИХ ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЗА 2 ПЕРІОДИ (ДОХІД, ВИТРАТИ, ПРИБУТКИ) 9 7. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВ ДАНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ 10 ЛІТЕРАТУРА 11

Діяльність служби маркетингу як фактор підвищення ефективності роботи підприємств готельного господарства і туризму

Вступ 3 1. Теоретичний аналіз маркетингу підприємств туристичної галузі 6 2. Характеристика підприємства 18 3. Аналіз маркетингової діяльності готелю “Прем’єр палас” 22 4. Резерви вдосконалення роботи підприємства 29 Висновки 34 Література 38-39 Метою роботи є узагальнення теорії та методології маркетингу, розроблення методичних положень і практичних рекомендацій з діяльності служби маркетингу, що розглядається як пріоритетний засіб ефективного функціонування підприємств туристичної галузі в умовах глобалізації.

Молодіжна субкультура яка є одним фактором соціалізації

Вступ 3 Природа субкультурного феномену в сучасних умовах. 3 Молодіжна культура і субкультура як фактор соціокультурної модернізації і постмодернізації. 5 Періоди розвитку молодіжних субкультур 7 Висновок 9 Література 10