институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Суспільно-географічний аспект діяльності ТНК в готельному бізнесі

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Курсовая | Страниц: 70 | Год: 2007 | Размер: 113 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Суспільно-географічний аспект діяльності ТНК в готельному бізнесі

Вступ 3
розділ 1. Суспільно-географічні особливості діяльності ТНК 5
1.1 Суспільно-географічні аспекти вивчення глобалізаційних процесів в діяльності ТНК ( в тому числі в готельному бізнесі) 5
1.2 Основні економіко-географічні групи ТНК 11
1.3 Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії 21
Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес 26
2.1 Суспільно-географічна характеристика ТНК в готельній індустрії 26
2.2 Регіональні різновиди моделей організації ТНК 37
2.3 Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн 43
Розділ 3. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 51
3.1 Готельний бізнес в Україні: проблеми і перспективи розвитку 51
3.2 Оцінка діяльності міжнародних готельних ланцюгів на ринку України 57
Висновки 65

Cмотрите также:
Суспільно-географічний аспект діяльності ТНК в готельному бізнесі

Вступ 3 Розділ 1. Суспільно-географічні особливості діяльності ТНК 5 1.1 Суспільно-географічні аспекти вивчення глобалізаційних процесів в діяльності ТНК ( в тому числі в готельному бізнесі) 5 1.2 Основні економіко-географічні групи ТНК 12 1.3 Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії 21 2.1 Суспільно-географічна характеристика ТНК в готельній індустрії 26 2.2 Регіональні різновиди моделей організації ТНК 37 2.3 Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн 42 Розділ 3. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 50 3.1 Готельний бізнес в Україні: проблеми і перспективи розвитку 50 3.2 Оцінка діяльності міжнародних готельних ланцюгів на ринку України 56 Висновки 64 Список використаної літератури 67

Процеси глобалізації в готельному бізнесі суспільно-географічний аспект

План Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22 2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24 2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26 2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27 2.3.2. Класифікація готелів. 28 2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35 Висновки 45 Використана література 48 Метою роботи є вивчення теоретичних, методологічних і методичних положень ефективності ТНК в галузі туризму та готельного бізнесу, а також розробка практичних рекомендацій щодо створення умов для їх діяльності в Україні. Предметом дослідження є організаційно-економічні й управлінські форми діяльності ТНК в сфері туристичних послуг. Об'єктом дослідження є суспільно-географічний аспект в готельному бізнесі в процесі глобалізації .

Процеси глобалізації в готельному бізнесі: суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1. Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 17 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 26 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 26 2.2. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 32 2.3. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 33 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 37 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 37 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 39 Висновки 49 Використана література 51 Додаток. Штаб-квартири готельних консорціумів 54 Метою роботи є вивчення теоретичних, методологічних і методичних положень ефективності ТНК в галузі туризму та готельного бізнесу, а також розробка практичних рекомендацій щодо створення умов для їх діяльності в Україні. Предметом дослідження є організаційно-економічні й управлінські форми діяльності ТНК в сфері туристичних послуг. Об'єктом дослідження є суспільно-географічний аспект в готельному бізнесі в процесі глобалізації

Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22 2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24 2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26 2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27 2.3.2. Класифікація готелів. 28 2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35 Висновки 45 Використана література 48

Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1.Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 14 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 22 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 22 2.2. Форми володіння і управління в сучасному готельному господарстві 24 2.3. Основні тенденції глобалізаційних процесів в готельному бізнесі. 26 2.3.1. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 27 2.3.2. Класифікація готелів. 28 2.4. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 33 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 33 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 35 Висновки 45 Використана література 48

Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1. Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 15 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 24 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 24 2.2. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 30 2.3. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 34 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 34 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 36 Висновки 46 Використана література 48

Процеси глобалізації в готельному бізнесі:суспільно-географічний аспект

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методичні засади суспільно-географічного вивчення глобалізаційних процесів в готельному господарстві. 7 1.1. Передумови та етапи глобалізації в індустрії туризму. 7 1.2. Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії. 15 Розділ 2. Вплив глобалізації на готельний бізнес. 24 2.1. Види ТНК в готельній індустрії. 24 2.2. Зміна моделей організації транснаціональної діяльності. 30 2.3. Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн та країн базування. 31 Розділ 3. Тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів в Україні. 34 3.1. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 34 3.2. Проблеми та перспективи розвитку готельного господарства в Україні в умовах глобалізації. 36 Висновки 46 Використана література 48

Економічні методи управління в готельному бізнесі

Вступ 3 1. Теоретичні засади економічного управління в готельному бізнесі 5 1.1. Планування господарської діяльності в готельному бізнесі 5 1.2. Комплексні цільові програми в готельному бізнесі 11 1.3. Комерційний розрахунок в готельному бізнесі 13 2. Дослідження методів управління на прикладі готельного підприємства ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.1. Загальна характеристика ЗАТ "Київський готель "Мир" 15 2.2. Характеристика методів управління персоналом на підприємстві 26 2.3. Шляхи удосконалення методів управління на прикладі персоналу ЗАТ "Мир" 30 Висновок 36 Використана література 38

УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ (3 розділ дипломної роботи)

РОЗДІЛ 3. 2 УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ ПЕРСОНАЛУ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 2 3.1. Зарубіжний досвід оцінювання персоналу в готельному бізнесі 2 3.2. Проектування організаційної структури оцінювання персоналу 6 3.3. Розробка критеріїв і методів оцінювання персоналу на досліджуваному підприємстві 10 Список використаних джерел 17

Контрольна з маркетингу в готельномі бізнесі

1. Методика оцінки конкурентної позиції підприємства. 1 2. Стан і розвиток конкуренції в готельному бізнесі м. Києва. 3 Список використаної літератури. 6