институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 104 | Год: 2004 | Размер: 646 кб. | Стоимость: 125 грн. | Смотреть | Купить

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Сутність та роль маркетингової цінової політики в системі маркетингу 6
1.2 Методи формування цінової політики підприємства в ринкових умовах 11
1.3 Особливості процесу маркетингового ціноутворення в умовах вітчизняного ринку 23
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “JOBI” 30
2.1 Техніко-економічний аналіз діяльності підприємства 30
2.2 Аналіз системи цін та цінової стратегії підприємства 35
2.3 Аналіз кон’юнктури ринку лакофарбових виробів та конкурентного середовища підприємства 39
2.4 Аналіз цінової стратегії підприємства 45
2.5 Аналіз цінової тактики 57
2.6 Аналіз цін конкурентів 60
2.7 Аналіз ринкової ситуації 64
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА “JOBI” 70
3.1 Сегментація ринку споживачів продукції підприємства 70
3.2 Адаптація цінової політики підприємства до різних сегментів ринку 74
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 81
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84
ДОДАТКИ 86
Cмотрите также:
Маркетингова цінова політика

МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА конкретного підприємства ЛІТЕРАТУРА

Маркетинг (на прикладі підприємства)

1. Загальна характеристика підприємства 3 2. Маркетингові стратегії охоплення ринку. Процес оцінювання цільового сегмента 4 3. Маркетингова цінова політика 6 4. Маркетингова стратегія ціноутворення 7 5. Здійснення стратегічного маркетингового планування 8 6. Зміст і заходи стимулювання збуту 10 7. Марочна політика підприємства 12 Література 14

Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві

ВСТУП 3 1. ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ ТА ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ 4 2. АНАЛІЗ ПРИНЦИПІВ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 9 3. АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (на прикладі готелю) 12 Маркетингова продуктова політика підприємства 12 Маркетингова цінова політика підприємства 15 Маркетингова збутова політика підприємства 16 Маркетингова комунікаційна політика підприємства 20 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27

Маркетинг в банке комерційний банк «Назва» виробничий звіт з практики

1. Загальне ознайомлення з діяльністю підприємства 2 2. Ознайомлення з специфікою діяльності маркетингових служб підприємства 6 3. Організація здійснення маркетингових досліджень 8 4. Товарна політика підприємства 18 5. Маркетингова цінова політика підприємства 22 6. Канали розподілу і ефективність їх діяльності 24 7. Маркетингова комунікаційна політика підприємства 26 8. Планування маркетингової діяльності 31 9. Контроль за виконанням маркетингових заходів 35

Маркетингова цінова політика

Маркетингова цінова політика ТОВ «Назва»

Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми

ВСТУП 3 1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 7 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 7 1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 15 1.3. Розробка цінової стратегії 21 2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 28 2.1. Загальна характеристика підприємства 28 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 39 2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 44 3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 56 ВИСНОВКИ 68 ЛІТЕРАТУРА 73 ДОДАТКИ 77

Маркетингова политика

ВСТУП3 1. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА.3 1.1. Характеристика товару.3 1.2. Місто товару у класифікаторі6 1.3. Розробка товару.7 1.4. Життєві цикл товару.8 1.5. Конкурентоспроможність продукції. 9 2. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА. 12 2.1 Вибір типу ринка.12 2.2. Розрахунок базової ціни.13 2.3. Визначення попиту.14 Корисність товару та її властивості15 2.4. Оцінка витрат виробництва.15 2.5. Аналіз цін і товарів конкурентів.16 2.6. Вибір метода ціноутворення.17 3. MAРKETИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ.18 3.1. Рекламна діяльність.18 3.2. Методи стимулювання продажів.19 4. MAРKETИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ.21 4.1. Канали збуту.21 4.2.Рішення про структуру каналу.23 4.3 Рішення відносно керування каналу. 23 Форма продукту24 Колір24 Матеріал продукту25 4.4. Рішення відносно проблем товароруху. 27 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ34

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5 1.1 Сутність, види та функції цін 5 1.2 Методи ціноутворення 10 1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16 1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21 2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25 2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27 3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42 Висновки 47 Додатки 51

Цінова політика підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади формування цін на підприємстві 5 1.1 Сутність, види та функції цін 5 1.2 Методи ціноутворення 10 1.3 Цінова політика та цінова стратегія підприємства 16 1.4 Інформаційно – правове забезпечення процесу ціноутворення 21 2. Оцінка ефективності процесу ціноутворення на ВО “Мрія” 25 2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 25 2.2 Особливості встановлення цін на ВО “Мрія” 27 3. Шляхи вдосконалення ціноутворення на ВО “Мрія” 42 Висновки 47 Додатки 51

Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")

ВСТУП 6 1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 10 1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова політика 10 1.2. Задачі та політика ціноутворення АТ 18 1.3. Розробка цінової стратегії 24 2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова політика АТ 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 42 2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики підприємства 47 3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 59 ВИСНОВКИ 71 ЛІТЕРАТУРА 76 ДОДАТОК 1. Інформація про майновий стан та фінансово-господарську діяльність ВАТ „Укрімпекс” 80