институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Диплом | Страниц: 114 | Год: 2007 | Размер: 377 кб. | Стоимость: 600 грн. | Смотреть | Купить

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА



ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності підприємства 4
1.2. Напрямки та задачі маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Організаційні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства 31
Висновки до першого розділу 39
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 40
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 40
2.2. Аналіз системи управління маркетинговою діяльністю підприємства 48
2.3. Аналіз маркетингового середовища компанії 55
Висновки до другого розділу 83
РОЗДІЛ 3. ООБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМКІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 84
3.1 Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення маркетингової діяльності підприємства 84
3.2 Оцінка ефективності проектних рішень 85
Висновки до третього розділу 99
ВИСНОВКИ 100
ЛІТЕРАТУРА 102
ДОДАТОК А 106
Cмотрите также:
Особливості управління маркетинговою діяльністю

Вступ 3 Розділ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 5 1.1.Структура комплексу маркетингу та його завдання 5 1.2.Процес управління маркетингом. 8 Розділ 2.ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „УКРПТАХОСЕРВІС” 11 1.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 11 2.2.Оцінка маркетингової діяльності на підприємстві 14 Розділ 3.НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 27 3.1 Напрямки поліпшення планування рекламного бюджету 27 3.2 Механізм організації рекламних заходів в ТОВ „Укрптахосервіс” 36 Висновки 43 Список літератури 45 Додатки 48

Реферат з маркетингу на прикладі підприємства (практична робота)

Вступ 2 1. Загальна характеристика підприємства та відділу маркетингу як його складової 3 2. Вдосконалення структури управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 8 3. Модель управління маркетинговою діяльністю підприємства 16 Висновки 25 Література 27

Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Маркетинг як вид діяльності та функція управління 5 1.2. Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 10 1.3. Організація маркетингової служби на підприємстві 16 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «//» 21 2.1. Загальна характеристика підприємства та організації маркетингової діяльності 21 2.2. Структура управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 25 З. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31 3.1. Пропозиції по вдосконаленню організації маркетингової діяльності підприємства 31 3.2. Побудова моделі управління маркетинговою діяльністю підприємства 38 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 47 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 50

Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я

ВСТУП 3 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5 1.2 Процес управління маркетингом 12 1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ 33 2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33 2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45 2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45 2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58 2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72 2.3.1 SWOT-аналіз 72 2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80 3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82 3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82 3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86 ВИСНОВКИ 92 ЛІТЕРАТУРА 95 ДОДАТОК А 96

Управління маркетингом як системою

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти управління маркетингом як системою 5 1.1. Концепції управління маркетингом: суть, принципи, види 5 1.2. Стратегічне планування маркетингу 13 1.3. Маркетинговий аналіз і аудит 16 1.4. Процес управління маркетингом 24 Розділ 2. Аналіз управління маркетингом на підприємстві ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.1. Техніко-економічна характеристика ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 34 2.2. Аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 42 Розділ 3. Шляхи вдосконалення управління маркетингом як системою на підприємстві 48 3.1. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ВАТ «Поліграфіст-ЛТД» 48 3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету з удосконалення управління маркетинговою діяльністю 50 Висновки 57 Список використаної літератури 60

Особливості управління комерційними процесами та маркетинговою діяльністю на сучасному підприємстві

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 4 1.1. Комерційна діяльність: сутність, складові елементи, принципи та функції 4 1.2. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ФАРМАК» 17 2.1. Сучасний стан організації маркетингової та комерційної діяльності на підприємстві 17 2.2. Напрямки вдосконалення структури управління службою маркетингу 22 3. МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ТА КОМЕРЦІЙНИМ ВІДДІЛАМИ ПІДПИЄМСТВА 29 3.1. Аналіз функцій та завдань комерційної служби 29 3.2. Модель управління маркетинговою діяльністю 35 ВИСНОВКИ 43 ЛІТЕРАТУРА 44

Функції, права та обов’язки служби маркетингу на підприємстві

Зміст Вступ 2 І. Функції, права та обов‘язки служби маркетингу на підприємстві 3 1. Організація маркетингу на підприємстві 3 2. Функції служби маркетингу на підприємстві 5 3. Права та обов‘язки служби маркетингу на підприємстві 8 ІІ. Організація маркетингової діяльності на ПП «Войтенко» 10 4. Характеристика підприємства ПП «Войтенко» 10 5. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 14 6. Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства 18 7. Обґрунтування заходів з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ПП «Войтенко» 20 Висновки 26 Список використаної літератури 27

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ

1.Методи мотивації персоналу туристичного підприємства 4 2.Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 6 3.Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України 13 Список використаної літератури 17

Контрольна робота менеджмент організацій

1. Методи мотивації персоналу туристичного підприємства 3 2. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства 7 3. Сучасні тенденції ринку іноземного туризму України 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 18

Управління фінансовою діяльністю підприємства

Розділ 1. Теоретичні аспекти управління фінансовою діяльністю підприємства 2 1.1. Загальні положення системи управління фінансовою діяльністю підприємства 2 1.2. Методологічні підходи та система показників для оцінки управління фінансовою діяльністю підприємства 8 1.3. Особливості управління фінансовою діяльністю підприємства 21 Розділ 2. Аналіз ефективності управління фінансовою діяльністю комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 31 2.1. Організаційно-економічна оцінка підприємства 31 2.2. Оцінка ринкового середовища підприємства та його впливу на діяльність Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 45 2.3. Оцінка фінансової діяльності Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 52 Розділ 3. Напрямки вдосконалення управління фінансовою діяльністю Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва 63 3.1. Обґрунтування та оцінка ефективності альтернативних варіантів з вдосконалення управління фінансовою діяльністю підприємства 63 3.2. Оцінка ризиків реалізації альтернативних проектів 69 3.3. Методи управлінського забезпечення реалізації проекту з вдосконалення управління фінансовою діяльністю Комунального підприємства управління зеленими насадженнями Деснянського р-ну м. Києва. 76 Список використаної літератури: 80