институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ринок медичних послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2007 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 135 грн. | Смотреть | Купить

Ринок медичних послуг

Вступ 3
1. Аналіз стану медичного ринку України 5
2. Поняття і характеристика медичних послуг 7
3. Особливості управління охороною здоров'я 13
4. Ринковий механізм надання послуг охорони здоров'я 21
5. Ціна медичної послуги 25
Висновок 29
Список використаної літератури 30

Cмотрите также:
Ринок медичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РИНОК МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 5 1.2. Основні учасники системи охорони здоров'я 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ДЕРЖАВИ НА РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Державне регулювання розвитку ринкових механізмів у системі охорони здоров’я України 16 2.2. Державний сектор надання медичних послуг та забезпечення медичною допомогою 22 РОЗДІЛ 3. РИНОК МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ МАЙБУТНЬОГО. УДОСКОНАЛЕННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ЗА ДОПОМОГОЮ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ 29 3.1. Підвищення організаційної ефективності лікарень 29 3.2. Онлайнові служби e-health 33 3.3. Електронні історії хвороб 36 3.4. Громадська охорона здоров'я 38 3.5. Електронні рецепти та медичні картки 40 ВИСНОВОК 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47 Мета дослідження - проаналізувати ринок медичних послуг, виявити основних учасників системи охорони здоров'я. Розглянути державне регулювання розвитку ринкових механізмів у системі охорони здоров’я України, а також ринок медичних послуг майбутнього, удосконалення охорони здоров'я за допомогою новітніх технологій. Предметом дослідження є ринок медичних послуг України на сьогоднішній день та з погляду на можливість у майбутньому використовувати новітні технології, що в більшості своїй покликані покращити існуючу ситуацію на ринку медичних послуг. Об’єктом дослідження даної роботи є події, що відбуваються на ринку медичних послуг у розрізі особливостей вітчизняної економіки. Літературна база здебільшого складається з наказів Міністерства охорони здоров'я України та матеріалу підручників

Конкурентноспроможність медичних послуг, сутність, необхідність забезпечення та підвищення

Предмет: маркетинг медичних послуг Зміст Вступ 3 1. Стан фармацевтичного ринку в Україні. 4 2. Причини та наслідки незадовільного стану сфери медичних полсуг. 7 3. Реформування галузі медичних послуг. 9 Висновок 12 Література 13

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення 16 2.3 Схема ціноутворення 22 РОЗДІЛ 3 ЦІНИ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ РОЗРАХУНКУ ЇХ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення 16 2.3 Схема ціноутворення 22 РОЗДІЛ 3 ЦІНИ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ РОЗРАХУНКУ ЇХ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Ринок надання медичних послуг

ВСТУП 3 1. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ 4 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 4 1.2. Система забезпечення якості медичної допомоги 7 2. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В УКРАЇНІ 14 2.1. Дослідження розвитку медичної галузі в Україні 14 2.2. Концепція розвитку охорони здоров'я населення України 22 3. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 32 3.1. Реформування системи охорони здоров’я в країнах Європи 32 3.2. Закордонний досвід медичного страхування 37 ВИСНОВКИ 46 ЛІТЕРАТУРА 47 ДОДАТКИ 49 Метою роботи є дослідження особливостей та тенденцій розвитку вітчизняного ринку медичних послуг з врахуванням закордонного досвіду. Предметом дослідження виступає ринок медичних послуг в Україні. Об’єктом дослідження виступає механізм функціонування ринку медичних послуг в Україні. Інформаційна основа роботи: законодавчі акти, які регулюють механізм розвитку вітчизняного медичного ринку, інформація періодичних видань з проблематики роботи, наукові праці з питань управління ісистемою охорони здоров’я в Україні та за кордоном. Предмет: менеджмент медицини і фармацевтії

предпринимательство в мед услугах

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення Схема ціноутворення 16 РОЗДІЛ 3 РОЗРАХУНОК ЦІНИ МЕДИЧНОЇ ПОСЛУГИ НА ОСНОВІ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

предпринимательство в мед услугах

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення Схема ціноутворення 16 РОЗДІЛ 3 РОЗРАХУНОК ЦІНИ МЕДИЧНОЇ ПОСЛУГИ НА ОСНОВІ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Удосконалення комунікацій медичної установи

Вступ 3 1. Маркетингові методи діяльності медичних установ 6 1.1. Маркетингові функції підприємства у ринковому середовищі 6 1.2. Маркетинговий менеджмент медичної установи 10 1.3. Обов’язкове медичне страхування як напрям реформування галузі на ринкових засадах 12 2. ЗАТ «Медичний центр» як приклад успішної приватної медичної установи 16 2.1. Загальні відомості про підприємство 16 2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 21 2.3. Аналіз маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 25 3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 29 3.1. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 29 3.2. Роль та місце приватних медичних послуг у наданні медичної допомоги населенню 31 3.3. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ЗАТ «Медичний центр» 37 Висновки 41 Література 44 Додаток 48-51 Мета роботи полягає в узагальненні методичних та прикладних основ по вдосконаленню функцій та методів маркетингового менеджменту в недержавних медичних структурах, які створюються на принципах господарювання та впровадження інтерактивних маркетингових стратегій на ринку медичних послуг. Предметом дослідження є організаційно-управлінські відносини, що виникають в маркетинговій діяльності медичних установ в процесі планування та просування послуг на ринок. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність медичних установ та організації з різноманітними формами власності, зокрема ЗАТ «Медичний центр».

Управління якістю та конкурентоспроможністю медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах

Вступ 3 1. Проблеми та перспективи зростання якості медичних послуг в умовах переходу до ринку 6 1.1. Проблеми державного управління якістю медичної допомоги в Україні та світі 6 1.2. Дослідження ефективності державного контролю якості медичної допомоги 9 1.3. Доступна і якісна медична допомога – нова парадигма розвитку державної політики України в галузі охорони здоров’я 14 2. Аналіз якості медичних послуг та конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 19 2.1. Загальні відомості про підприємство 19 2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 22 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 27 3. Напрямки вдосконалення діяльності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 31 3.1. Управління фінансовим забезпеченням лікувальних установ. 31 3.2. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 40 3.3. Напрями вдосконалення конкурентоспроможності медичних послуг ЗАТ «Медичний центр «Назва» 48 Висновки 54 Література 57 Додаток. Фінансова звітність МЦ «Назва» 61-66

Макретинг у медицині та фармації

1. Маркетинговий інструментарій у сфері медичних послуг. 3 2. Психологічний стан лікарів, які надають платні медичні послуги. 14 З. Задача. 22 Планування рекламного бюджету. Організація виділила на рекламу медичних послуг 1000 грн. Дохід від реалізації послуг — 10000 грн. Обчислити рекламний бюджет і оцінити його достатність. Література 22