институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Диплом | Страниц: 126 | Год: 2006 | Размер: 470 кб. | Стоимость: 600 грн. | Смотреть | Купить

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7
1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7
1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23
1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28
1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35
Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41
2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52
2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58
2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66
Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72
3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72
3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90
3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102
Висновки 113
Список літератури 119
Додатки.................................................................................................................127

Cмотрите также:
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади визначення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 7 1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7 1.2. Методичні принципи показників оцінки системи 27 1.3. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності та перспектив підвищення ефективності 43 Розділ 2. Аналітична оцінка сучасного стану та перспектив підвищення ефективності діяльності ЗАТ „...” 49 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 49 2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 55 2.3. Аналіз використання основного оборотного капіталу ЗАТ „...” 66 2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 76 Розділ 3. Обґрунтування програми підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності ЗАТ „...” 83 3.1. Пропозиції по напрямкам підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 83 3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 94 3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 106 Висновки 122 Список використаної літератури 128 Додаток А 136

Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15 2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37 2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37 3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37 3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37 3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43

Ефективність комерційної діяльності підприємства та шляхи її підвищення

Вступ 2 1. Теоретичні основи економічного аналізу ефективності комерційної діяльності підприємства 4 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 17 2.1 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 17 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 21 2.3 Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 24 3. Оптимізація прогнозування результатів господарювання на наступний рік з метою досягнення основної мети діяльності підприємства 26 Висновки і пропозиції 30 Список літератури 32 Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 36 Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 37 Додаток 3. Фінансовий звіт АТВТ «...» за 2002-2003 рр. 39

Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13 1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20 Література 35 Додатки 40

Обґрунтування програми підвищення ефективності інвестиційної діяльності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методологічні аспекти підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємства 7 1.1 Сутність інвестиційної діяльності підприємства 7 1.2 Методи визначення та прогнозування ефективності інвестиційних проектів 17 1.3 Основні напрями та способи підвищення ефективності інвестиційної діяльності 27 РОЗДІЛ 2. Діагностика ефективності інвестиційної діяльності підприємства 36 2.1 Загальна характеристика підприємства 36 2.2 Аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства 49 2.3 Оцінка ефективності інвестиційної діяльності підприємницької структури 62 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування заходів з підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємства 70 3.1 Основні положення інвестиційної програми фірми 70 3.2 Економічне обґрунтування реалізації заходів інвестиційної програми 73 3.3 Оцінка ефективності реалізації інвестиційної програми 79 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89 Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2002-2005 рр. 93 Додаток Б. Методика розрахунку основних фінансових показників 100 Додаток В. Показники, які характеризують фінансовий стан підприємства 102 Додаток Г. Фінансові показники інвестиційної програми за базовим варіантом 104 Додаток Д. Фінансові показники інвестиційної програми за альтернативним варіантом 112

Обґрунтування програми підвищення ефективності інвестиційної діяльності фірми

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методологічні аспекти підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємства 7 1.1 Сутність інвестиційної діяльності підприємства 7 1.2 Методи визначення та прогнозування ефективності інвестиційних проектів 17 1.3 Основні напрями та способи підвищення ефективності інвестиційної діяльності 27 РОЗДІЛ 2. Діагностика ефективності інвестиційної діяльності підприємства 36 2.1 Загальна характеристика підприємства 36 2.2 Аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства 49 2.3 Оцінка ефективності інвестиційної діяльності підприємницької структури 62 РОЗДІЛ 3. Обґрунтування заходів з підвищення ефективності інвестиційної діяльності підприємства 70 3.1 Основні положення інвестиційної програми фірми 70 3.2 Економічне обґрунтування реалізації заходів інвестиційної програми 73 3.3 Оцінка ефективності реалізації інвестиційної програми 79 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 89 Додаток А. Основні показники фінансової звітності підприємства в 2002-2005 рр. 93 Додаток Б. Методика розрахунку основних фінансових показників 100 Додаток В. Показники, які характеризують фінансовий стан підприємства 102 Додаток Г. Фінансові показники інвестиційної програми за базовим варіантом 104 Додаток Д. Фінансові показники інвестиційної програми за альтернативним варіантом 112

Визначення ефективності комерційної діяльності підприємства

Зміст ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІТИЧНОЇ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВА 4 2. ФОРМУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 8 3. РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА 12 3.1 Оцінка ефективності виробничо-господарської діяльності 12 3.2 Оцінка ефективності бізнесово-фінансової діяльності 17 ВИСНОВКИ 24 ЛІТЕРАТУРА 27

Аналіз ефективності комерційної діяльності

Вступ 3 1. Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства 5 1.1. Значення комерційної діяльності в сучасних умовах економіки 5 1.2. Порядок укладання та припинення договорів постачання 9 1.3. Майнова відповідальність за виконання договорів постачання 14 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності МПП «Відесс» 17 2.1. Економічна та організаційна характеристика діяльності підприємства 17 2.2. Аналіз ефективності комерційних угод з постачальниками 20 2.3. Шляхи удосконалення комерційної діяльності МПП «Відесс» 23 Висновки та рекомендації 29 Список літератури 31

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

Управління формуванням асортиментом товарів в на основі маркетингу

Зміст Вступ 3 Розділ І. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельних підприємств 8 1.1 Значення і цілі маркетингу в діяльності торговельних підприємств 8 1.2. Сучасна концепція маркетингу та її застосування 18 Розділ 2. Аналіз і оцінка комерційної діяльності приватної виробничо-комерційної фірми "Імпульс" 26 2.1.Організація господарських зв’язків з постачальниками 26 2.2. Організація проведення асортиментної політики 34 2.3. Організація проведення і стимулювання збуту товарів 41 Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів на приватній виробничо-комерційній фірмі "Імпульс" 48 3.1. Аналіз динаміки обсягу та асортиментної структури роздрібного товарообороту 48 3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління формуванням асортименту товарів 63 Висновки та пропозиції 67 Список використаної літератури 71