институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Шляхи збільшення прибутку підприємства (практична частина диплому)

Каталог пособий и учебных материалов | Экономический анализ | Диплом | Страниц: 53 | Год: 2006 | Размер: 336 кб. | Стоимость: 275 грн. | Смотреть | Купить

Шляхи збільшення прибутку підприємства (практична частина диплому)

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” ТА ЙОГО ПРИБУТКОВОСТІ 3
2.1. Характеристика фінансово-господарської діяльності ТОВ „...” 3
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 11
2.3. Аналіз прибутковості та рентабельності підприємства. 16
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „...” 31
3.1. Удосконалення маркетингової політики як шлях збільшення прибутковості. 31
3.2. Сучасний менеджмент якості та прибутковість ТОВ „...” 43
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів та прогнозування прибутковості підприємства. 48

Cмотрите также:
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”

ЗМІСТ ВСТУП..................................................................................................................... РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ ПРИБУТКУ ТА ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА........................................... 1.1. Сутність прибутку та необхідність аналізу прибутковості................ 1.2. Загальноприйнята практика використання прибутку підприємства................................................................................................ 1.3. Вплив окремих чинників на зростання прибутковості підприємства.................................................................................................. РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА АНАЛІЗУ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ГОСПОДАРОЧКА”..................................................................................... 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „Господарочка”.......... 2.2. Аналіз розподілу та використання прибутку ТОВ „Господарочка”.................................................................................... РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗПОДІЛУ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА.............................................. ВИСНОВКИ............................................................................................................ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ............................................................... ДОДАТКИ

Прибуток: суть, функції, шляхи збільшення

Вступ 3 1. Поняття та суть прибутку 5 2. Функції прибутку 15 3. Шляхи збільшення прибутку 21 Висновки 29 Література 32 Додаток А. Фінансові результати діяльності підприємств України за 2006 – І кв. 2007 рр. 34

Практична частина диплому: Оцінка фінансового стану підприємства КПТМ «Криворіжтепломережа» та шляхи його покращення

2. Аналіз фінансового стану підприємства 3 2.1. Загальна оцінка фінансового стану підприємства і його зміни за звітний період 3 2.2.Аналіз фінансової стійкості підприємства і аналіз рентабельності 11 2.3. Аналіз ліквідності балансу, ділової активності, платоспроможності підприємства 18 3. Шляхи покращення фінансового стану підприємства та виходу з кризи 24 Використана література 27 Додатки 29

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства

Вступ Вступ 1. Теоретичне дослідження прибутку та рентабельності 1.1. Формування прибутку підприємства 1.2. Методи розрахунку прибутку від реалізації 1.3. Розділ і використання прибутку 1.4. Система показників рентабельності 2. Аналіз прибутку і рентабельності виробничо-господарської діяльності підприємства 2.1. Методи обробки економічної інформації в аналізі фінансової діяльності підприємства 2.2. Аналіз прибутку діяльності підприємства 2.3. Аналіз рентабельності діяльності підприємства 3. Визначення резервів збільшення суми прибутку і рентабельності 3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємств 3.2. Резерви збільшення прибутку 3.3. Резерви збільшення рентабельності Висновок Список літератури

Оптимізація валового прибутку від реалізації послуг туристичного підприємства на прикладі готелю Україна

ВСТУП 4 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ 6 1.1. Прибуток як економічна категорія 6 1.2. Загальні принципи управління прибутком 10 2. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗПОДІЛУ ПРИБУТКУ ГОТЕЛЮ „УКРАЇНА” 15 2.1. Загальний аналіз процесу формування прибутку готелю „Україна” 15 2.2. Аналіз розподілу прибутку готель 19 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 24 3.1. Резерви збільшення прибутку 24 3.2. Система управління витратами як фактор збільшення прибутку готелю 27 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36

Резерви збільшення операційного прибутку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти операційного аналізу прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм операційного аналізу прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Стирол” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стирол” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Резерви збільшення операційного прибутку

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти операційного аналізу прибутку підприємства 6 1.1. Економічна сутність прибутку підприємства 6 1.2 Механізм операційного аналізу прибутку підприємства 12 1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу формування і використання прибутку підприємства 15 2. Операційний аналіз ефективності формування прибутку ЗАТ “Стирол” 20 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 20 2.2 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 24 2.3 Операційний аналіз прибутку підприємства 29 3. Резерви збільшення операційного прибутку ЗАТ “Стирол” 33 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Розрахункова частина до диплому: Організація оплати праці в сучасних умовах і шляхи її удосконалення

1. Техніко-економічна характеристика ТОВ “Тетріс” 2 2. Аналіз майна підприємства та його джерел 4 3. Аналіз персоналу підприємства 8 4. Аналіз фонду оплати праці 10 5. Характеристика видів продукції і їх калькуляція 12 6. Аналіз фінансових результатів, прибутку та рентабельності 14 7. Аналіз фінансового стану підприємства 18