институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

Каталог пособий и учебных материалов | Менеджмент | Диплом | Страниц: 102 | Год: 2006 | Размер: 228 кб. | Стоимость: 450 грн. | Смотреть | Купить

Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6
1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6
1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12
1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26
РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу "..." 33
2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33
2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40
2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в «...» 51
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75
3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75
3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82
3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89
ВИСНОВКИ 91
ЛІТЕРАТУРА 94
Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії 98
Cмотрите также:
Система мотивації роботи маркетингового персоналу підприємства

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Мотивація в системі оцінювання ефективності роботи служби маркетингу підприємства 6 1.1. Маркетинг як стимулюючий чинник ефективного розвитку підприємства 6 1.2. Мотивація персоналу як складова ефективності маркетингової діяльності підприємства 12 1.3. Специфіка діяльності маркетингового персоналу на вітчизняному ринку мобільного зв’язку 26 РОЗДІЛ 2. Аналіз і оцінювання системи мотивації роботи маркетингового персоналу ... 33 2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства 33 2.2. Оцінювання ефективності маркетингової служби підприємства 40 2.3. Діагностика системи мотивації роботи маркетингового персоналу в ... 51 РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємства 75 3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності за рахунок впровадження системи мотивації персоналу служби маркетингу підприємства 75 3.2. Особливості застосування мотивуючого оцінювання ефективності роботи маркетингового персоналу 82 3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів 89 ВИСНОВКИ 91 ЛІТЕРАТУРА 94 Додаток А. Перелік нормативно-правових документів, які використовуються в організації менеджменту персоналу компанії ... 98

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність оцінки персоналу 6 1.2. Технології та методи ділової оцінки персоналу 13 1.3. Поняття та основні характеристики мотивації праці 28 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ І ОЦІНКИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ «НАЗВА» 39 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ «Назва» 39 2.2. Аналіз та оцінка персоналу ЗАТ «Назва» 70 2.3. Аналіз системи мотивації персоналу 83 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «НАЗВА» 100 3.1. Пропозиції щодо покращення оцінки персоналу на підприємстві 100 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методів мотивації праці персоналу в компанії ЗАТ «Назва» 111 ВИСНОВКИ 125 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 129 ДОДАТКИ 137

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність оцінки персоналу 6 1.2. Технології та методи ділової оцінки персоналу 16 1.3. Поняття та основні характеристики мотивації праці 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ І ОЦІНКИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗАТ «НАЗВА» 35 2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ «Назва» 35 2.2. Аналіз та оцінка персоналу ЗАТ «Назва» 45 2.3. Аналіз системи мотивації персоналу 55 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОЦІНКИ І МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ «НАЗВА» 65 3.1. Пропозиції щодо покращення оцінки персоналу на підприємстві 65 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення методів мотивації праці персоналу в компанії ЗАТ «Назва» 76 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91 ДОДАТКИ 99

Системне управління процесами мотивації персоналу організація його ефективності

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ 1.1. Сутність, функції, чинники та етапи мотивації 1.2. Форми мотивації трудової діяльності 1.3 Нормативно-правове забезпечення мотивації праці 1.4 Висвітлення теоретичних аспектів системного управління процесами мотивації персоналу в літературних джерелах 1.5. Зарубіжний досвід управління процесами мотивації персоналу РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ МОТИВАЦІЇ В УМОВАХ ВАТ „ГРАНІТ” 2.1 Характеристика організаційно-економічних умов та ефективності діяльності підприємства 2.2 Склад і характеристика персоналу підприємства 2.3. Існуючі форми та рівень оплати праці на підприємстві 2.4. Методи нематеріальної мотивації персоналу на підприємстві 2.5 Оцінка ефективності використання персоналу підприємства Розділ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ У ВАТ „ГРАНІТ” 3.1 Перспективні напрямки вдосконалення системи мотивації на підприємстві 3.2 Шляхи підвищення ефективності управління процесами мотивації на підприємстві ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

Формування мотиваційного механізму забезпечення ефективної трудової діяльності персоналу підприємств

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні питання щодо мотиваційного механізму трудової діяльності персоналу на підприємстві 6 1.1. Сутність та значення мотивації персоналу підприємства та характеристика основних теорій мотивації 6 1.2. Особливості матеріальної та нематеріальної мотивації персоналу підприємства 27 1.3. Управління формуванням мотиваційного механізму трудової діяльності персоналу на підприємстві 39 РОЗДІЛ 2. Аналіз особливостей системи мотивації на підприємстві та її основні недоліки 49 2.1. Загальна характеристика підприємства та ефективність його функціонування 49 2.2. Аналіз ефективності використання трудового потенціалу підприємства 54 2.3. Аналіз системи мотивації та її недоліки 71 РОЗДІЛ 3. Основні напрямки вдосконалення мотиваційного механізму на підприємстві 79 3.1. Вдосконалення системи мотивації на підприємстві 79 3.2. Удосконалення преміальної системи за підсумками роботи за рік 87 3.3. Покращення нематеріальної мотивації персоналу 101 ВИСНОВОК 108 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 111 ДОДАТКИ 116

МОТИВАЦІЯ ТРУДОВОЇ ПОВЕДІНКИ ПЕРСОНАЛУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Мотивація трудової поведінки персоналу як об’єкта дослідження 7 1.1. Сутність та значення мотивації трудової поведінки персоналу 7 1.2. Розвиток теорії мотивації 13 1.3. Існуючий досвід мотивації 18 РОЗДІЛ 2. Характеристика ВАТ «...» 24 2.1. Історична довідка та організаційно-правова форма 24 2.2. Потужність та асортимент продукції товариства 27 2.2. Потужність та асортимент продукції товариства 27 2.3. Основні показники діяльності підприємства 32 2.4. Сировинна база та збут продукції 40 2.5. Схема управління ВАТ «...» 45 2.6. Інфраструктура підприємства 48 2.7. Виробнича структура підприємства 52 РОЗДІЛ 3. Дослідження процесу мотивації на сучасному етапі 59 3.1. Аналіз основних показників роботи ВАТ «...» 59 3.2. Аналіз фінансового стану підприємства 67 3.3. Аналіз досвіду використання різних підходів мотивації трудової діяльності персоналу 77 3.4. Порівняльний аналіз мотивації трудової діяльності на базі зарубіжного та вітчизняного досвіду 80 3.5. Фактори впливу на процес мотивації 83 РОЗДІЛ 4. Пропозиції щодо покращення мотивації трудової діяльності персоналу 87 4.1. Пропозиції щодо покращення мотивації трудової діяльності персоналу 87 4.2. Пропозиції щодо покращення мотивації трудової діяльності персоналу ВАТ «...» 90 4.2.1. Методика оцінки ефективності економічної та соціальної ефективності мотивації трудової діяльності персоналу 95 4.2.2. Методика мотивації трудової діяльності працівників виходячи з оцінки персоналу 96 4.3. Методика розробки програм стимулювання праці 100 Висновки і пропозиції 104 Список використаних джерел 109 Додатки 114

Мотиви ефективності виробництва і продуктивності праці (на прикладі підприємства)

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні засади формування системи мотивації продуктивності персоналу та ефективності використання робочої сили 5 1.1. Поняття мотивації і стимулювання продуктивності персоналу та ефективності використання робочої сили 5 1.2. Мотивація управлінського персоналу 9 1.3. Аналіз впливу мотивації управлінського персоналу на зміст та результативність стратегії підприємства 12 Розділ ІІ. Аналіз мотивації персоналу ВАТ «__» 17 2.1. Загальна характеристика 17 2.2. Організаційна структура підприємства 19 2.3. Аналіз мотивації на підприємстві 26 Розділ ІІІ. Напрями вдосконалення системи мотивації продуктивності ефективної праці 33 3.1. Удосконалення матеріального стимулювання продуктивності персоналу 33 3.2. Формування системи мотивації управлінського персоналу на базі сучасних інформаційних технологій 36 3.3. Методичні основи визначення і оцінки ефективності мотивації трудової діяльності 39 Висновки 42 Література 45

Мотивація продуктивної діяльності персоналу (на прикладі підприємства)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Економічна сутність мотивації продуктивної діяльності персоналу 5 1.2. Структурна модель мотиваційного процесу 13 1.3. Методи мотивації, що становлять основу мотиваційної системи підприємства 16 Висновки до Розділу 1 19 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ДІЮЧОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 20 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 20 2.2. Оцінка стану мотивації праці персоналу на підприємстві 25 2.3. Напрямки вдосконалення механізмів мотивації на підприємстві 32 Висновки до Розділу 2 38 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 ЛІТЕРАТУРА 42 ДОДАТКИ 45

ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІ

Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ 5 1.1 Мотиваційний інструментарій менеджменту 5 1.2 Механізм здійснення мотивації працівників 11 1.3 Особливості функціонування малих підприємств в економічно розвинутих країнах 16 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ 24 2.1 Загальна характеристика підприємства 24 2.2 Аналіз впливу зовнішнього середовища діяльності підприємства на функціонування механізму мотивації 40 2.3 Дослідження економічних та фінансових елементів механізму мотивації підприємства 45 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 53 3.1 Облік факторів що впливають на формування механізму мотивації персоналу ТОВ «Таврія» 53 3.2 Рекомендації по визначенню основних мотиваційних інструментів впливу на роботу персоналу підприємства 61 3.3 Впровадження матеріальних та моральних інструментів механізму мотивації праці 67 3.4 Економічне обґрунтування використання розробленого інструментарію механізму мотивації праці 80 ВИСНОВКИ 84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87 ДОДАТКИ

Менеджмент персоналу

Вступ 3 1 Діагностика підприємства ТОВ “Терміт” 4 2 Система адміністративно-правового регулювання діяльності персоналу 11 Назва нормативно-правового документу 13 3 Планування потреб в персоналі на ТОВ “Терміт” 14 4 Система стимулювання та мотивації персоналу 16 5 Аналіз структури персоналу 20 ВИСНОВКИ 28 ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 30