институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Каталог пособий и учебных материалов | Коммерческая деятельность | Диплом | Страниц: 45 | Год: 2006 | Размер: 93 кб. | Стоимость: 150 грн. | Смотреть | Купить

Ефективність комерційної діяльності фірми (частина диплому)

Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6
1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6
1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 13
1.3. Джерела та способи підвищення ефективності комерційної діяльності 20
Література 35
Додатки 40

Cмотрите также:
Розробка інвестиційного проекту підвищення ефективності комерційної діяльності фірми

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні засади управління ефективністю комерційної діяльності фірми 6 1.1. Сутнісна характеристика комерційної діяльності фірми 6 1.2. Методи оцінки ефективності комерційної діяльності фірми 15 2. Аналітична оцінка ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 2.1. Загальна характеристика підприємства 37 2.2. Оцінка фінансового економічного етапу ТОВ "..." 37 2.3. Аналіз ефективності комерційної діяльності фірми 37 3. Обґрунтування проекту підвищення ефективності комерційної діяльності ТОВ "..." 37 3.1. Характеристика напрямків щодо підвищення ефективності комерційної діяльності фірми 37 3.2. Оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів 37 3.3. Аналіз впливу запропонованих заходів на загальну ефективність комерційної діяльності ТОВ "..." 37 Висновки 37 Література 38 Додаток А. Типи прихильності до торгової марки (за П. Діксоном) 43

Правове регулювання комерційної діяльності в Україні

1. Основна частина 4 1.1. Правове регулювання комерційної діяльності як умова комерційного успіху 4 1.2. Законодавча база щодо забезпечення комерційної діяльності в Україні 9 1.3. Правове регулювання комерційної діяльності організації основних закупок 15 1.4. Правове регулювання комерційної діяльності з роздрібного продажу товарів 18 1.5. Правове забезпечення збереження комерційної таємниці в Україні 24 1.6. Правове забезпечення захисту прав споживачів 27 2. Заключна частина 30 2.1. Висновки і пропозиції 30 Список використаної літератури 32

Комерційна діяльність приватного торговельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль, місце та значення комерційної діяльності в сучасних умовах 5 2. Аналіз комерційної діяльності приватного підприємства на прикладі ПП «Док» 9 3. Оцінка ефективності комерційної діяльності ПП «Док» 19 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності ПП «Док» 24 Висновки 30 Список літератури 31 Додатки

Комерційна діяльність фірмового магазину

План 1. Основна частина 3 1.2. Питання комерційної діяльності та сутність фірмової торгівлі 3 1.2. Характеристика торгового підприємства 7 1.2.1. Вивчення попиту споживачів 11 1.2.2. Вивчення стану ринку товарів 11 1.2.3. Джерело закупівлі товарів 13 1.2.4. Порядок заключения договора поставки, его содержание 14 1.3. Організація продажу товарів 16 1.4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності 17 2. Вивчення комерційної діяльності фірмового магазину 22 2.1. Організація постачання магазину 22 2.2. Організація завезення товарів 23 3. Заключна частина 26 3.1. Висновки та пропозиції 26 3.2. Додатки 28 3.3. Література 33

Мерчендайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Основна частина 4 1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми організації мерчендайзингу комерційної діяльності 4 1.1.1. Мерчендайзинг: сутність, передумови виникнення. 4 1.1.2. Основні принципи мерчендайзингу 8 1.1.3. Мета і завдання мерчендайзингу 16 1.2. Закордонний та вітчизняний досвід 18 2. Заключна частина 23 Висновки і пропозиції 23 Перелік використаної літератури 24 Додатки 25

Ефективність комерційної діяльності підприємства та шляхи її підвищення

Вступ 2 1. Теоретичні основи економічного аналізу ефективності комерційної діяльності підприємства 4 2. Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 17 2.1 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 17 2.2 Аналіз фінансового стану підприємства 21 2.3 Аналіз ефективності комерційної діяльності підприємства 24 3. Оптимізація прогнозування результатів господарювання на наступний рік з метою досягнення основної мети діяльності підприємства 26 Висновки і пропозиції 30 Список літератури 32 Додаток 1. Елементи методики аналізу економічної заможності підприємства 36 Додаток 2. Показники оцінки діяльності підприємства та методика їх розрахунку за П(С)БО 37 Додаток 3. Фінансовий звіт АТВТ «...» за 2002-2003 рр. 39

Комерційна діяльність торгівельного підприємства та її ефективність

Вступ 3 1. Роль та значення комерційної діяльності в умовах ринкової економіки 5 2. Сучасний стан організації комерційної діяльності на підприємстві "Вест Лайн Дистрибьюшн" 13 3. Джерела постачання товарів на ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 25 4. Шляхи удосконалення комерційної діяльності та оцінка її ефективності ПП "Вест Лайн Дистрибьюшн" 26 Висновки та пропозиції 44 Список використаних джерел 46 Додатки 48-53

Комерційна діяльність підприємства

Вступ Розділ 1. Поняття комерційної діяльності Розділ 2. Ефективність комерційної діяльності торговельного підприємства на прикладі ТОВ „Вінпро” Висновки та пропозиції Список використаної літератури

Комерційна інформація та її використання у діяльності підприємств торгівлі

Зміст 1. Суть роботи. 1.1 Поняття комерційної інформації. 1.2 Класифікація та вимоги до комерційної інформації. 1.3 Поняття комерційної тайни. 1.4 Забезпечення захисту комерційної інформації.

Стратегії інвестиційної діяльності фірми

Вступ 3 Розділ 1. Загальноекономічний зміст інвестиційної стратегії фірми 5 1.1 Поняття інвестиційної стратегії фірми, її мета та складові 5 1.2 Вплив інвестицій на ефективність діяльності фірми 7 1.3 Чинники інвестиційної активності фірми 8 1.4 Ризик інвестиційних рішень 10 Розділ 2. Аналіз інвестиційної стратегії фірм в Україні 12 2.1 Вплив податкової системи на інвестиційну активність підприємств 12 2.2 Оцінка інвестиційної стратегії фірми 15 Висновки 22 Література 24