институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2007 | Размер: 226 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.

ВСТУП 3
І. Теоретичні аспекти прибутковості 6
1.1. Економічна сутність прибутку: функції та значення 6
1.2. Види прибутку 9
1.3. Роль рентабельності та її вимірювання 12
ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 17
2.3. Оцінка показників рентабельності 23
ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 28
2.1. Резерви зростання прибутковості 28
2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 30
Висновки 33
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
ДОДАТКИ 38
Cмотрите также:
ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 І. Теоретичні аспекти прибутковості 6 1.1. Економічна сутність прибутку: функції та значення 6 1.2. Види прибутку 9 1.3. Роль рентабельності та її вимірювання 12 ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 16 2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 17 2.3. Оцінка показників рентабельності 23 ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 28 2.1. Резерви зростання прибутковості 28 2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 30 Висновки 33 Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 38

ШЛЯХИ І РЕЗЕРВИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 І. Теоретичні аспекти прибутковості 6 1.1. Економічна сутність прибутку: значення, функції та фактори формування 6 1.2. Види прибутку та складові процесу прибутковості 7 1.3. Роль рентабельності як індикатора ефективності господарської діяльності 10 ІІ. Аналіз прибутку та рентабельності підприємства 16 2.2. Аналіз показників прибутковості підприємства 16 2.2. Оцінка показників рентабельності 23 ІІІ. Шляхи та пропозиції підвищення прибутковості підприємстві 27 2.1. Резерви зростання прибутковості вітчизняних підприємств 27 2.2. Фактори, що впливають на величину прибутку 29 Висновки 32 Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34 ДОДАТКИ 37

Аналіз прибутковості банку, курс

Вступ 4 1. Теоретичні основи прибутковості комерційного банку 5 1.1. Сутність і необхідність прибутковості комерційного банку 9 1.2. Інформаційне забезпечення 18 1.3. Методики аналізу прибутковості комерційного банку 20 2. Аналіз активів, пасивів і прибутку комерційного банку 27 2.1. Характеристика банку 30 2.2. Загальний аналіз показників прибутковості 31 2.3. Факторний аналіз та рівень показників прибутковості банку 36 3. Шляхи та напрямки підвищення показників прибутковості 42 3.1. Аспекти прибутковості та фінансової стійкості комерційного банку 53 3.2. Розробка заходів по підвищенню показників прибутковості комерційного банку 58 Висновки та пропозиції 72 Список використаної літератури 74 Додатки 76

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „...” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108

Обґрунтування стратегій збільшення прибутку діяльності підприємства

Вступ 5 1. Теоретико методичні аспекти формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства 9 1.1 Наукові підходи до дослідження прибутковості підприємства. 9 1.2 Методичні принципи формування стратегій підвищення прибутковості діяльності підприємства. 16 1.3 Система показників для кількісної та якісної оцінки прибутковості діяльності підприємства 35 2. Аналітична оцінка результативності діяльності ТОВ”...” 43 2.1 Аналіз ефективності діяльності підприємства 43 2.2 Оцінка прибутковості окремих видів діяльності. 64 2.3 Аналіз результативності діючої стратегії прибутковості підприємства. 69 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії підвищення прибутковості ТОВ „...” 75 3.1 Концепція економічних перспектив розвитку ТОВ „....” 75 3.2 Обґрунтування основних елементів доцільності та передумови впровадження запропонованої стратегії. 84 Висновки та пропозиції 96 Список літератури 99 Додаток А 106 Додаток Б 108

Обґрунтування стратегії збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства” (за матеріалами ТОВ “Київський годинниковий завод”

Вступ Розділ І. Теоретико – методологічні засади збільшення прибутковості підприємницької діяльності підприємства 1.1. Сутність прибутковості діяльності підприємства та її показники 1.2. Методичні підходи до визначення показників оцінки прибутковості підприємства. 1.3. Система управління прибутковістю підприємства і напрями її збільшення 1.4. Система аналізу та вибору стратегії збільшення прибутковості підприємства Розділ 2. Аналітична оцінка виробничо-комерційної діяльності ТОВ та характеристика умов його функціонування 2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта підприємницької діяльності 2.2. Аналіз зовнішнього стану підприємства та обраної стратегії 2.3. Аналіз прибутку та собівартості. Розділ 3. Резерви та чинники збільшення прибутковості підприємства 3.1. Визначення шляхів підвищення прибутковості 3.2. Розробка стратегії підвищення прибутковості та оцінка наслідків впровадження проекту, його вплив на фінансові результати компанії. Висновки Список використаної літератури

Практично-аналітична робота

ВСТУП 3 1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 4 2. Оцінка майнового стану підприємства 4 3. Аналіз показників ліквідності та фінансової стійкості підприємства 6 4. Аналіз показників ділової активності підприємства 9 5. Аналіз показників рентабельності та прибутковості підприємства 10 ВИСНОВКИ 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 13 ДОДАТКИ 14

Аналіз показників прибутковості діяльності підприємства

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ПРИБУТКОВОСТІ (РЕНТАБЕЛЬНОСТІ) ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Методи та задачі аналізу економічної та фінансової діяльності підприємства. 1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників прибутковості. 1.3 Значення аналізу показників рентабельності діяльності підприємства. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ” 2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку. 2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування прибутку. 2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою. РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ” 3.1 Аналіз рівня рентабельності виробничої діяльності. 3.2 Факторний аналіз рентабельності продажу 3.3 Міжнародна практика факторного аналізу рентабельності підприємства. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

Аналіз показників прибутковості діяльності підприємства

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ПРИБУТКОВОСТІ (РЕНТАБЕЛЬНОСТІ) ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Методи та задачі аналізу економічної та фінансової діяльності підприємства. 1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників прибутковості. 1.3 Значення аналізу показників рентабельності діяльності підприємства. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ” 2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку. 2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування прибутку. 2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою. РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ” 3.1 Аналіз рівня рентабельності виробничої діяльності. 3.2 Факторний аналіз рентабельності продажу 3.3 Міжнародна практика факторного аналізу рентабельності підприємства. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ

АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ”

ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ПРИБУТКОВОСТІ (РЕНТАБЕЛЬНОСТІ) ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Методи та задачі аналізу економічної та фінансової діяльності підприємства. 1.2 Необхідність та доцільність аналізу показників прибутковості. 1.3 Значення аналізу показників рентабельності діяльності підприємства. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ПРИБУТКОВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ” 2.1 Аналіз складу і динаміки балансового прибутку. 2.2 Асортиментна політика підприємства, її вплив на формування прибутку. 2.3 Факторний аналіз прибутку за міжнародною практикою. РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВАТ “АПФ “ТАВРІЯ” 3.1 Аналіз рівня рентабельності виробничої діяльності. 3.2 Факторний аналіз рентабельності продажу 3.3 Міжнародна практика факторного аналізу рентабельності підприємства. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ