институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Диплом | Страниц: 86 | Год: 2007 | Размер: 134 кб. | Стоимость: 175 грн. | Смотреть | Купить

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ

ВСТУП 3
Розділ І. Теоретичні аспекти потенціалу підприємства 5
1.1. Сутність потенціалу підприємства в ринковій економіці 5
1.2. Різновиди стратегій та їх вибір 11
1.3. Вибір типу базової стратегії підприємства в умовах ринку 18
Розділ ІІ. Аналіз стратегічного потенціалу ВАТ "Хлібодар" в сучасних умовах 28
2.1. Критерії вибору стратегічного потенціалу 28
2.2. Показники оцінки стратегічного потенціалу підприємства 43
2.3. Аналіз основних складових потенціалу підприємства 48
2.4. Управління потенціалом підприємства в умовах конкуренції 50
Розділ ІІІ. Розробка конкурентної стратегії підприємства 62
3.1. Обгрунтування і розробка стратегічного потенціалу 62
3.2. Шляхи вдосконалення розробки стратегії потенціалу підприємства 63
ВИСНОВКИ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72
ДОДАТКИ 77
Додаток А 77
Додаток Б 80
Додаток В 83
Додаток Г 85
Cмотрите также:
Формування стратегічного потенціалу підприємства в умовах ринку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКУ 7 1.1. Поняття стратегії підприємства 7 1.2. Характеристика потенціалу підприємства 18 1.3. Формування стратегічного потенціалу, як основа функціонування підприємства на сучасному етапі розвитку економіки 29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА СТРАТЕГІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТОВ „НАЗВА” 44 2.1. Загальна характеристика ТОВ „Назва” 44 2.2. Аналіз середовища функціонування ТОВ „Назва” 57 2.3. Оцінка стратегічного потенціалу ТОВ „Назва” 72 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТОВ „НАЗВА” 92 3.1. Визначення стратегічних напрямків розвитку ТОВ „Назва” 92 3.2. Обгрунтування стратегічних напрямів розвитку ТОВ „Назва” 97 3.3. Ефективність запропонованих заходів 109 ВИСНОВКИ 124 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 128 ДОДАТКИ 136 Доповідь Рецензія Роздатковий матеріал Реферат

Потенціал підприємства

Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретико-методичні засади формування
потенціалу підприємства.......................................................................5
1.1. Визначення, видові прояви та структура
потенціалу підприємства........................................................................5
1.2. Алгоритм та особливості формування потенціалу
підприємства в сучасних умовах господарювання............................11
Розділ 2. Аналітична оцінка потенціалу ВАТ Хлібодар ...............................22
2.1. Місія, напрямки та основні показники діяльності
ВАТ Хлібодар .....................................................................................22
2.2. Оцінка потенціалу ВАТ Хлібодар ....................................................37
2.3. Діагностика конкурентоспроможності потенціалу
підприємства...........................................................................................41
Розділ 3. Розробка та обгрунтування стратегії управління формуванням
та розвитком потенціалу ВАТ Хлібодар .........................................56
3.1. Стратегічні орієнтири в удосконаленні потенціалу
підприємства...........................................................................................56
3.2. Обгрунтування проекту заходів щодо
удосконалення потенціалу підприємства............................................58
Висновки................................................................................................................63
Список використаної літератури.........................................................................66
Додатки...................................................................................................................71


Формування стратегії розвитку організації (на прикладі ЗАТ )

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ 6 1.1. Економічна сутність та роль стратегічного менеджменту в економічному розвитку організації 6 1.2. Зміст процесу стратегічного менеджменту підприємства 14 1.3. Узагальнення сучасного досвіду стратегічного менеджменту провідних будівельних компаній України та світу 22 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 30 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАТ ФІРМИ "__" 31 2.1. Загальна характеристика конкурентного стану компанії на галузевому ринку 31 2.2. Оцінка потенціалу розвитку компанії 60 2.3. Процес стратегічного менеджменту компанії 72 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 79 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЙ БУДІВЕЛЬНОГО РИНКУ 81 3.1. Застосування сучасних технологій стратегічного аналізу для формування конкурентних переваг компанії 81 3.2. Використання матриць для вибору стратегічного розвитку компанії 89 3.3. Маркетингове забезпечення реалізації стратегічного розвитку компанії 103 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 119 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 120 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123 ДОДАТКИ 128

Основні складові стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства

Вступ 3 1. Теоретичні засади стратегії забезпечення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 4 1.1. Стратегічне планування потенціалу підприємства 4 1.2. Реструктуризація підприємства, як комплексна інновація, спрямована на підвищення конкурентоспроможності 11 2. Дослідження потенціалу та конкурентоспроможності ДТ «Хлібокомбінат» 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2. Аналіз потенціалу підприємства 20 3. Проект підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства 44 Висновки 50 Список літератури 52 Додатки 54 Ціль даної роботи — дослідження стратегічного планування діяльності підприємства на основі оцінки рівня використання його потенціалу. Завдання – розглянути теоретичні основи розробки стратегій формування конкурентоспроможності потенціалу підприємства; оцінити рівень потенціалу на прикладі ДТ «Хлібокомбінат»; розробити заходи підвищення рівня конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Об’єктом дослідження в даній курсовій роботі є ДТ «Хлібокомбінат». Дана курсова робота складається з вступу, 3х розділів, висновків, списку літератури та додатків

Стратегічний менеджмент в іноземній фірмі

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 5 1.1. Суть стратегічного управління 5 1.2. Етапи процесу стратегічного управління 10 1.3. Класифікація стратегій організацій 15 РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНКИ ПОТЕНЦІАЛУ МІЖНАРОДНОЇ ФІРМИ 27 2.1. Оцінка показників потенціалу фірми 27 2.2. Визначення конкурентного потенціалу підприємства 39 2.3. SWOT-аналіз як метод діагностики процесу прийняття стратегічних рішень 44 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ МІЖНАРОДНОЇ ФІРМИ ТА ДІАГНОСТИКА ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ 48 3.1. Аналіз діяльності підприємства та вдосконалення його економічних показників 48 3.2. Маркетингові дослідження міжнародної фірми 66 3.3. Економічне обґрунтування стратегічного розвитку іноземної фірми 76 ВИСНОВКИ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 88

Основні фактори передумови формування та розвитку потенціалу підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Сутність та структура потенціалу підприємства 4 2. Фактори, що визначають формування та розвиток потенціалу підприємства 9 Висновок 15 Література 16 Додатки. Система ринкового потенціалу підприємства 17

Cтратегічне планування в організації (на прикладі ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ»)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ 4 1.2. Особливості формування системи стратегічного планування в сучасних умовах 4 1.2. Стратегія як основний елемент системи стратегічного планування 9 1.3. Операційна ефективність як необхідна умова внутрішнього стратегічного планування підприємства 12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ» 17 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ ЧШФ «Елегант» 17 2.2. Аналіз конкурентного середовища ВАТ ЧШФ «Елегант» 19 2.3. Оцінка передумов стратегічного планування на ВАТ ЧШФ «Елегант» 23 РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТ СТРАТЕГІЇ ВАТ ЧШВ «ЕЛЕГАНТ» 28 3.1. Загальна структура стратегії підприємства 28 3.2. Функціональні складові стратегічного плану 30 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 39 Перелік використаної літератури 41

Формування кадрового забезпечення стратегічного розвитку підприємства

ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стратегічного розвитку підприємства 1.1. Взаємозв’язок стратегії розвитку підприємства та системи управління персоналом 1.2. Роль управлінського персоналу в прийнятті стратегічних рішень 1.3. Основні напрямки підвищення кадрового потенціалу підприємства РОЗДІЛ 2. Діагностика кадрового забезпечення розвитку підприємства 2.1. Аналіз методів формування кадрового забезпечення підприємства 2.2. Оцінка управлінського персоналу в контексті розвитку підприємства 2.3. Аналіз кадрового забезпечення реалізації стратегії розвитку підприємства РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення формування кадрового забезпечення стратегічного розвитку підприємства 3.1. Вибір пріоритетних напрямків реорганізації кадрового забезпечення 3.2. Шляхи вдосконалення використання персоналу підприємства в процесі реалізації стратегії розвитку 3.3. Оцінка управлінського персоналу у контексті стратегічного розвитку підприємства ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ

Особливості формування і використання ресурсного потенціалу підприємства

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти визначення ресурсного потенціалу підприємства 5 1.1. Ресурсний потенціал: економічна природа та сутність 5 1.2. Основні шляхи формування ресурсного потенціалу підприємства 9 Розділ ІІ. Особливості формування і використання ресурсного потенціалу підприємства АКБ "Укрінбанк" 20 2.1. Загальна характеристика підприємства 20 2.2. Операції банку по залученню депозитів 35 2.3. Позичені ресурси 43 Розділ ІІІ. Шляхи підвищення ресурсного потенціалу підприємства 47 Висновки 66 Список використаної літератури 72

Особливості формування потенціалу підприємства

ВСТУП 3 1. ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 4 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТРУДОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 5 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ВИРОБНИЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 8 ВИСНОВКИ 12 ЛІТЕРАТУРА 13