институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2007 | Размер: 41 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ

Вступ 3
Розділ 1. Поняття управління персоналом готельного комплексу 6
1.1. Характеристика методів управління готельним комплексом 6
1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9
Розділ 2. Управління персоналом готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17
2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управління персоналом 19
2.3. Економічні та організаційні методи управління персоналом в готельному комплексі "Воєводіно" 26
Розділ 3. Розвиток персоналу готельного комплексу "Воєводіно 29
3.1. Удосконалення діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень 29
3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 32
Висновки 36
Список використаної літератури 39
Cмотрите также:
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ

Вступ 3 Розділ 1. Значення психологічних аспектів в управлінні готельним комплексом 6 1.1. Характеристика соціально-психологічних методів управління готельним комплексом 6 1.2. Мотивація трудової діяльності персоналу готельного комплексу 9 Розділ 2. Психологічні аспекти управління готельним комплексом "Воєводіно" 17 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу "Воєводіно" 17 2.2. Вплив структури особистості керівника готельного комплексу "Воєводіно" на управлінську діяльність 19 Розділ 3. Удосконалення психологічних аспектів управління готельним комплексом "Воєводіно" 27 3.1. Удосконалення психологічних аспектів діяльності керівника готельного комплексу "Воєводіно" при прийнятті управлінських рішень 27 3.2. Розробка системи стимулювання праці персоналу готельного комплексу "Воєводіно" 30 Висновки 33 Список використаної літератури 36

Організація управління готельним комплексом (турфірмою)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ 5 1.1. Характеристика основних елементів побудови організаційної структури управління готельним комплексом 5 1.2. Прогресивні чинники підвищення ефективності управління готельним підприємством 9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ НА ПРИКЛАДІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «Назва» 12 2.1. Коротка характеристика об’єкта дослідження 12 2.2. Характеристика системи управління готелем «Назва». Статут готелю 13 2.3. Функції окремих підрозділів готелю в системі управління готелем 15 2.4. Оцінка системи управління ВАТ «Готель «Назва» та її елементів. Штатний склад і підпорядкованість персоналу 19 РОЗДІЛ 3. РЕЗЕРВИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЕМ «Назва» 23 3.1. Комплекс заходів щодо вдосконалення системи управління готелем 23 3.2. Впровадження автоматизованої системи управління готелем 27 3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 28 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36 Організаційна структура управління Організаційна структура управління після вдосконалення

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 ПОНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ЦИКЛУ 5 1.2 УПРАВЛІНСЬКА ІНФОРМАЦІЯ І ЗАКОНОМІРНОСТІ ЇЇ РУХУ 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 23 2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЮ "ЕЛІТ-КОМФОРТ" 23 2.2 АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 25 2.3 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ 32 2.4. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 35 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГОТЕЛЬНИМ КОМПЛЕКСОМ 41 ВИСНОВКИ 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51

Управління готельним бізнесом і туристичною індустрією

1. Функції та принципи управління готельним бізнесом і туризмом 3 2. Порядок створення готельних закладів і туристичних фірм. 12 3. На прикладі конкретної фірми проаналізуйте взаємовідносини її з клієнтами 20 Література 24

Концепція щодо структурно-організаційної перебудови управління бурякоцукровим комплексом

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи структурно-організаційної перебудови управління бурякоцукровим комплексом 5 2. Сучасний стан розвитку бурякоцукрового комплексу в Україні 12 3. Концепція структурно-організаційної перебудови управління бурякоцукровим комплексом 22 Висновки 34 Список використаної літератури 37 Додатки 40

Концепція щодо структурно-організаційної перебудови управління бурякоцукровим комплексом

Вступ 3 1. Теоретико-методологічні основи структурно-організаційної перебудови управління бурякоцукровим комплексом 5 2. Сучасний стан розвитку бурякоцукрового комплексу в Україні 12 3. Концепція структурно-організаційної перебудови управління бурякоцукровим комплексом 22 Висновки 34 Список використаної літератури 37 Додатки 40

Управління готельним бізнесом і тур діяльністю

ВСТУП 3 1. ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ГОТЕЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ І ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 4 2. ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 10 3. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ПЕРСПЕКТИВУ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ АБО ГОТЕЛЮ ТА МЕТОДИ І СТИЛЬ РОБОТИ КЕРІВНИЦТВА 13 ВИСНОВОК 19 ЛІТЕРАТУРА 21

Управління комплексом маркетингу в ресторані (на прикладі ресторанного комплексу “Диканька”, м.Київ)”

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1 Характеристика елементів та комплексність маркетингового міксу в ресторанному господарстві, особливості дослідження ринку 5 1.2 Аналіз ринку послуг в ресторанному господарстві, роль та значення маркетингу в цій сфері 9 1.3 Особливості застосування маркетингових інновацій в ресторанному господарстві 12 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ У РЕСТОРАНОМУ ГОСПОДАРСТВІ «ДИКАНЬКА» 16 2.1. Загальна характеристика організаційно-економічної діяльності ресторанного господарства «Диканька» 16 2.2 Аналіз господарсько-фінансової діяльності ресторану «Диканька» 19 2.3 Оцінка ефективності управління комплексом маркетингу у ресторані «Диканька» 23 РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ У РЕСТОРАНІ «ДИКАНЬКА» 26 3.1 Шляхи підвищення ефективності управління комплексом маркетингу у ресторані 26 3.2 Формування бренду ресторану в системі комплексу маркетингу 31 ВИСНОВКИ 36 ЛІТЕРАТУРА 38 Додаток А 40

Стратегія та тактика управління виробничою діяльністю підприємства

ЗМІСТ Вступ………………………………………………………………………….. 1Розробка стратегії розвитку підприємства в сучасних умовах…………………………………………………………………………. 1.1 Сутність планування стратегії підприємства……………………. 1.2 Аналіз альтернатив та вибір стратегії підприємства…………… 1.3 Управління реалізацією стратегії………………………………… 2 Розробка пропозицій щодо впровадження основних напрямків стратегічного управління……………………………… 2.1 Вдосконалення організаційної структури управління готельним комплексом, орієнтованої на вирішення стратегічних проблем….. 2.2 Шляхи удосконалення процесу надання послуг в готельному комплексі «Турист» та обгрунтування ефективності запропонованих заходів. ……………………………………………….. Висновки………………………………………………………………………. Список літератури………………………………………………………….

Звіт з практики (На прикладі готелю)

ВСТУП 3 1. Знайомство з готельним комплексом 4 2. Загальна характеристика організаційної структури підприємства і організація управлінської роботи 5 3. Дослідження конкурентного статусу підприємства. Оцінка сильних та слабких сторін підприємства 12 4. Дослідження ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 16 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26 ДОДАТКИ 29-39 звітність