институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 34 | Год: 2007 | Размер: 445 кб. | Стоимость: 70 грн. | Смотреть | Купить

Вплив сімейних традицій і установок на розвиток соціалізації дитини

ВСТУП 3
Розділ 1. Сім'я як персональне мікросередовище розвитку дитини 6
1.1. Сім'я як задоволення потреб дитини 6
1.2. Вплив сімейних відносин на соціалізацію дитини 10
Розділ 2. Специфіка сімейного впливу на розвиток соціалізації дитини 15
2.1. Психолого-педагогічні завдання сім'ї і виховні функції батьків. 15
2.2. Специфіка сімейного виховання: позитивний і негативний вплив сім'ї. 18
Розділ 3. Дослідження батьківського відношення до виховання дітей 26
ВИСНОВКИ 29
Список використаної літератури 31
ДОДАТКИ 33
Cмотрите также:
Вплив сімейних взаємин на розвиток дитини

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 7 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 7 1.2 Структура і функції сім’ї 16 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 24 2.1. Стилі сімейного виховання 24 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 30 ЛІТЕРАТУРА 36 ДОДАТКИ 38 ДОДАТОК 1 38

Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини молодшого шкільного віку - 7-11 років

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 1.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 1.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 1.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ 16 2.1. Мета і задачі дослідження 18 2.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 2.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 26 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 31

Сім'я як чинник виховання молодшого школяра

ВСТУП 3 І. ПОНЯТТЯ СІМ’Ї ТА РОДИНИ. 5 1.1. Стадії життєвого циклу сім’ї та їх задачі 5 1.2 Структура і функції сім’ї 14 2. ТИПИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 21 2.1. Стилі сімейного виховання 21 2.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини (молодший шкільний вік - 7-11 років) 26 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 32 ДОДАТКИ 34 ДОДАТОК 1 34

Вплив сім’ї на формування особистості дитини

План. Вступ……………………………………………………………….1 Розділ І. Вплив сім’ї на формування особистості дитини..3 1.1. Особливості виховної ролі повних та не повних сімей у формуванні особистості дитини. ……………………………………3 1.2. Вплив сім’ї на одержання першого життєвого досвіду дитини………………………………………………………………… 11 1.3. Найбільш важливі проблеми у вихованні…………………..13 Розділ ІІ. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка………………………………………………………………….17 2.1. Типи сімейних взаємин та їх вплив на підлітка…………….17 2.2 Вплив сім’ї на перехідний період дитини…………………..25 Висновок…………………………………………………………..33 Список використаної літератури……………………………..36

Вплив стилю поведінки батьків на соціальний розвиток дитини (6-8 років)

ВСТУП…………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Сімейне виховання в соціальному розвитку дитини…………5-17 1.1. Роль батьків в соціалізації дитини…………………………………………..5 1.2. Помилки стилю поведінки батьків в сімейному вихованні………….…..12 1.2.1. Виховання і потреба в емоційному контакті……………………………12 1.2.2. Виховання і потреба сенсу життя……………………………………..…12 1.2.3. Виховання і потреба досягнення…………………………………………13 Розділ 2. Соціалізація і становлення особистості……………………….17-23 2.1. Соціалізація як процес активного відтворення індивідом соціального досвіду……………………………………………………………………………17 2.2. Фактори соціалізації дитини…………………………………………….…22 Розділ 3. Програма соціального розвитку дитини…………………...…24-27 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………30

Роль сім’ї в процесі соціалізації

Вступ 3 Розділ І. Теоретичні аспекти соціалізації особистості у вітчизняній та зарубіжній соціально-психологічній науці 5 1.1. Поняття та особливості соціалізації особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації особистості 14 Розділ ІІ. Особливості сімейного виховання як фактору соціалізації особистості дитини 24 2.1. Визначення та соціальні функції сучасної сім’ї 24 2.2. Соціалізація особистості в сім'ї 31 2.3. Статева соціалізація особистості дитини в сім’ї 35 Висновок 46 Список використаної літератури 48 - 50

Стиль сімейного виховання і взаємини дитини з однолітками

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ РОЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА ВЗАЄМИНИ ДИТИНИ З ОДНОЛІТКАМИ 5 1.1. Роль сім'ї у становленні особистості дитини 5 1.2. Психологічні особливості соціалізації дитини в сім’ї 7 1.3. Стиль сімейного виховання та його вплив на розвиток особистості дитини 10 РОЗДІЛ ІІ 17 ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПЛИВУ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ НА СТОСУНКИ З ОДНОЛІТКАМИ 17 2.1. Планування та організація дослідження 17 2.2. Психодіагностичні методики дослідження 20 2.3. Результати дослідження та їх інтерпретація 24 ВИСНОВОК 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33 ДОДАТКИ 36-40

Психологічний супровід впливу на процес соціалізації особистості сучасного дошкільника

Вступ 2 Розділ І. Соціальна ситуація розвитку дитини середнього і старшого дошкільного віку 5 1.1 Особливості соціальної ситуації – внутрішні і зовнішні умови розвитку дитини 5 1.2 Вікові кризи дошкільного віку та їх роль у соціальній ситуації розвитку 19 1.3 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей середнього дошкільного віку 22 1.4 Соціально-психологічна характеристика розвитку дітей старшого дошкільного віку 27 Розділ ІІ. Емпіричне дослідження на тему Визначення проблеми соціалізації особистості дитини дошкільного віку в умовах сучасного міста і села 31 2.1 Актаільність, об’єкт мета і гіпотеза дослідження 31 2.2 Теоретичне обгрунтування дослідження 36 2.3 Методи дослідження 39 2.4 Результати дослідження 42 2.5 Висновки дослідження 48 Розділ ІІІ. Причини, форми, методи впливу на результати стихійної соціалізації дитини дошкольного віку 50 3.1 Сучасна парадигма соціалізації дитини 50 3.2 Стихійна та направлена соціалізація 60 3.3 Сценарії методів впливу на стихійну соціалізацію 66 3.4 Виховання як цілеспрямована і організована форма впливу на стихійну соціалізацію 78 3.5 Умови позитивної соціалізації дитини в сім’ї 87 Висновки 97 Список використаної літератури 100

Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА. СВІДОМІСТЬ ТА САМОСВІДОМІСТЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ПРЕДМЕТ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ 5 1.1 Дослідження дошкільного віку у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі 5 1.2 Вплив сімейних взаємин на розвиток самооцінки дитини-дошкільника 9 1.3 Психологічна готовність дитини до школи 12 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ПРОЯВИ СВІДОМОСТІ ДОШКІЛЬНИКА ЧЕРЕЗ ЙОГО ХУДОЖНІЙ СВІТОГЛЯД 14 2.1 Констатуючий експеримент 16 2.2 Формуючий експеримент 20 2.3 Контрольний експеримент 25 ВИСНОВКИ 30 ЛІТЕРАТУРА 34

Вплив родини на розвиток особистості

ВСТУП 2 І. РОЛЬ СІМ’Ї В СТАНОВЛЕННІ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 3 І.1. Теоретико-методологічний аналіз проблеми впливу родини на розвиток особистості 3 І.2. Родина як об'єкт психологічного дослідження 5 І.3. Типи сімейних взаємин як основний фактор розвитку особистості 8 ІІ. ВПЛИВ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПРОДУКТИВНІСТЬ ДІТЕЙ 16 ІІ.1. Мета і задачі дослідження 18 ІІ.2. Організація дослідження і характеристика досліджуваних груп 19 ІІ.3. Результати дослідження та їх аналіз 22 ВИСНОВКИ 27 ЛІТЕРАТУРА 28 ДОДАТОК 1 29 ДОДАТОК 2 32 ДОДАТОК 3 33