институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Реферат | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 47 кб. | Стоимость: 75 грн. | Смотреть | Купить

ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

ВСТУП 3
Розділ 1. Поняття та загальна характеристика якості обслуговування в індустрії туризму 5
1.1. Поняття класів обслуговування туристів 5
1.2. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 7
Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 14
2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 14
2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19
Розділ 3. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 27
3.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 27
3.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 31
ВИСНОВКИ 34
Список використаної літератури 36
Cмотрите также:
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ЯКІСТЬ ТУРУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Поняття та загальна характеристика чинників якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.1. Моделі якості обслуговування в індустрії туризму 5 1.2. Чинники, які впливають на якість туру 10 1.1.1. Загальноекономічні чинники 11 1.1.2. Соціально-демографічні чинники 12 1.1.3. Чинники культурного порядку 13 1.1.4. Чинники розвитку туристичної інфраструктури 13 Розділ 2. Якість обслуговування туристів в туристичних фірмах 16 2.1. Технологія обслуговування клієнтів туристичних фірм 16 2.2. Оцінка, контроль, та способи регулювання якості туристичної продукції в індустрії туризму 19 Розділ 3. Аналіз діяльності туристичної фірми по розробці турів 25 3.1. Загальна характеристика діяльності туристичної фірми 25 3.2. Аналіз розробки якісного туру 27 Розділ 4. Напрями удосконалення якості обслуговування в індустрії туризму 30 4.1. Програмний туризм як основа сучасного туроперейтінгу та обслуговування туристів 30 4.2. Розробка програми якісного обслуговування в індустрії туризму 33 ВИСНОВКИ 35 Список використаної літератури 37

Особливості технологічного процесу обслуговування туристів по класу "VIP" (на прикладі готелю)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ (на прикладі готелю „__”) 15 2.1. Організаційна та економічна характеристика підприємства 15 2.2. Аналіз технології надання готельних послуг 18 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 32 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 48 ЛІТЕРАТУРА 50 ДОДАТКИ 52-55

Шляхи підвищення культури обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готелю Києва)

ВСТУП 3 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 4 1.1. Загальні аспекти технології надання туристичних послуг 4 1.2. Культура обслуговування туристів в готельному підприємстві 9 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ... 20 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства 20 2.2. Аналіз механізму надання готельних послуг 26 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ 35 3.1. Проблеми вітчизняних підприємств готельного господарства 35 3.2. Напрямки вдосконалення механізму обслуговування на підприємстві 39 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46 ДОДАТКИ 49

”Підприємства готельного господарства, як важлива складова індустрії туризму ”

Зміст: Вступ Розділ І. Загальна характеристика готельної індустрії 1.1. Короткий нарис історії розвитку готельного господарства 1.2. Сучасний стан готельної бази світу Розділ ІІ. Світові тенденції розвитку готельної справи 2.1. Будівництво готелів 2.2. Впровадження нових технологій 2.3. Роль та особливості обслуговування в індустрії гостинності Розділ ІІІ. Прогнози та перспективи розвитку готельного господарства, як складової туризму Висновки та пропозиції Перелік використаної літератури

Технологія роботи туристичного підприємства транспортного обслуговування туристів

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ 6 1.1. Місце транспортних послуг в індустрії туризму 6 1.2. Транспортна система обслуговування туристів 10 1.3. Поняття „автомобільний туризм” та його характеристика 12 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ (НА ПРИКЛАДІ ТУРАГЕНЦІЇ "Назва") 19 2.1. Коротка характеристика турагенції 19 2.2. Загальна характеристика транспортного обслуговування туристів турагенцією „Назва” 20 2.3. Аналіз надання послуг автомобільного туризму турагенцією „Назва” та виділення проблем у цій сфері 25 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ 30 3.1. Шляхи покращення розвитку автомобільного туризму 30 3.2. Концепція розвитку автотуризму 32 3.3. Маркетингова стратегія розвитку автомобільного туризму 34 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 41

РОЛЬ ТУРИСТИЧНИХ АГЕНСТВ В СТРУКТУРІ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце туристичних агентств в індустрії туризму 5 1.1. Поняття та місце турагенств в індустрії туризму 5 1.2. Відмінності між туроператором та турагенством 10 1.3. Аналіз роботи туроператорів та турагенстів в Україні 12 Розділ 2. Турагентства: класифікація та організація їх діяльності 17 2.1. Класифікація турагенств 17 2.2. Організація роботи турагента 21 Розділ 3. Імідж туристичної фірми 27 ВИСНОВКИ 32 Список використаної літератури 34 ДОДАТКИ 35

ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ, ЯК ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ

ЗМІСТ Вступ 4 Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження 6 1.1. Поняття про індустрію туризму країни 6 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму 8 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні 10 Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму 13 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів 13 Природно-рекреаційні ресурси для розвитку гірськолижних курортів. 18 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів 19 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні 25 Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні 27 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення 27 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура 35 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку 36 Висновки 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46

Туристичні ресурси Туреччини

Вступ / Розділ І. Індустрія туризму, як об’єкт дослідження / 1.1. Поняття про індустрію туризму країни / 1.2. Чинники, які впливають на формування індустрії туризму / 1.3. Методика дослідження індустрії туризму країні / Розділ ІІ. Оцінка туристсько-рекреаційних ресурсів як основи формування національної індустрії туризму / 2.1. Характеристика природно-рекреаційних ресурсів / 2.2. Характеристика історико-культурних ресурсів / 2.3. Характеристика етнічних ресурсів країні / Розділ ІІІ. Оцінка туристичної інфраструктури країні / 3.1. Готельна база та інші заклади з надання послуг розміщення / 3.2. Транспортно-туристична інфраструктура / 3.3. Туристичні підприємства і характер її пропозиції на туристичному ринку / Висновки / Список використаної літератури / Додаток

Морські та річкові круїзи в індустрії туризму

Вступ 3 1. Теоретичні аспекти досліджуваної теми 4 2. Організаційно-управлінська та соціальна характеристика теми 14 3. Аналіз стану сучасного розвитку індустрії туризму з точки зору досліджень заданої теми 26 Висновки і пропозиції 32 Список літератури 33

Роль тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму

ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні та методологічні основи вивчення ролі тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму 5 1.1. Загальна характеристика тематичних парків та атракціонів в індустрії туризму 5 1.2. Розвиток атракціонів в Україні: основні проблеми 15 1.3. Поняття дозвілля та значення підприємств дозвілля в туризмі 19 Розділ 2. Аналіз діяльності атракціону "Банджі джам-пінг" в Кам'янець-Подільскому 22 2.1. Роль атракціону в розвитку Кам'янець-Подільську та проблеми його організації 22 2.2. Процес функціонування атракціону 24 2.3. Проблеми діяльності атракціону 26 Розділ 3. Рекомендації і заходи функціонування тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму в Україні 28 3.1. Організація безпеки туристів 28 3.2. Перспективи розвитку тематичних парків, атракціонів, підприємств торгівлі та дозвілля в індустрії туризму в Україні 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36