институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Бізнес-план розширення (модернізації) виробництва гнучкого рулонного пакування ТОВ «Сарпо»

Каталог пособий и учебных материалов | Разное | Материал | Страниц: 22 | Год: 2007 | Размер: 50 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Бізнес-план розширення (модернізації) виробництва гнучкого рулонного пакування ТОВ «Сарпо»

РЕЗЮМЕ 2 РЕЗЮМЕ 2 ОПИС ПІДПРИЄМСТВА 4 ОПИС ПРОДУКЦІЇ 5 АНАЛІЗ РИНКУ 7 ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 10 ПЛАН ЗБУТУ 12 ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 15 АНАЛІЗ ЧУТЛИВОСТІ ПРОЕКТУ 19 ЕКОЛОГІЧНИЙ ПЛАН 20 ЛІТЕРАТУРА 22
Cмотрите также:
Обґрунтування доцільності проведення модернізації виробництва у міжнародних корпораціях

Вступ 3 1. Соціальні, технічні та економічні передумови проведення модернізації виробництва 4 2. Напрямки і стратегії модернізації виробництва міжнародних компаній 9 Висновки 12 Список використаних джерел 13

Бізнес-план

Вступ 3 1. Розробка підготовчої стадії бізнес-плану розширення діяльності ВАТ «Київнафтопостач» 5 1.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 5 1.2 Ідея бізнес-плану розвитку компанії 8 1.3 Обгрунтовування економічної ефективності розширення і зниження енергетичних витрат на виробництво і реалізацію продукції 13 2. Ризики на підготовчій стадії бізнес-плану 24 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Організація бізнес-планування на підприємстві першої сфери (на прикладі ВАТ “Аналітприлад”)

Вступ 3 1. Бізнес - планування як концепція забезпечення ефективного функціонування підприємства 5 2. Характеристика об'єкта дослідження і інвестиційного проекту 11 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ "Аналітприлад" 11 2.2. Оцінка фінансового стану підприємства і зміни показників за звітний період 13 2.3. Обґрунтування інвестиційного проекту розширення виробництва і прогнозування можливих ризиків 23 3. Прогнозна оцінка і управління інвестиційним проектом 27 3.1. Прогнозування прибутку за рахунок інвестиційного проекту розширення виробництва 27 3.2. Комплексна оцінка ефективності інвестиційного проекту 32 Висновки 34 Використана література 36

РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Загальні вимоги до стилю написання бізнес-плану 5 1.2. Цілі розробки бізнес-планів 7 1.3. Методологія та стадії розробки бізнес-плану 9 1.4. Основні правила оформлення бізнес-плану 13 1.5. Інформаційне забезпечення підготовки бізнес-плану 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА БІЗНЕС-ПЛАНУ 19 1. Резюме проекту 19 2. Аналіз стану справ у галузі 20 3. Сутність запропонованого проекту 22 4. Оцінка зовнішнього середовища бізнесу 23 5. Організаційний план 24 6. Персонал і управління 26 7. План виробництва 30 8. План маркетингу 34 9. Оцінка ризиків та страхування 37 10. Фінансовий план і фінансова стратегія 39 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 43

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план 70 3.5 Програма інвестування 78 3.7 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1 7 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ 7 1.1Призначення бізнес-планів 7 1.2 Складові частини бізнес-плану. Методи складання бізнес-плану. 12 1.3 Нормативно правові аспекти бізнес-планування. 31 РОЗДІЛ 2 35 АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ 35 2.1 Загальна характеристика підприємства 35 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 40 2.3 Сучасний стан та перспективи розвитку підприємства 48 РОЗДІЛ 3 63 БІЗНЕС-ПЛАН РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 63 3.1 Стратегія маркетингу 63 3.2 План виробництва 67 3.4 Фінансовий план Програма інвестування 70 3.5 Оцінка ризиків та страхування 79 ВИСНОВОК 82 ЛІТЕРАТУРА 84 ДОДАТКИ 91

Призначення та структура бізнес-плану

1.ПРИЗНАЧЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 3 2. ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІДЕЯ 4 3. СТРУКТУРА БІЗНЕС ПЛАНУ 5 3.1. Описання продукції (послуг) 5 3.2. Ринок збуту 8 3.3. План маркетингу 10 3.4. План виробництва 11 3.5. Організаційний план 11 4. Розрахунок собівартості продукції 13 4.1. Прямі витрати на одиницю виробленої продукції 13 4.2.Непрямі витрати на об’єм реалізованої продукції 16 5. ПЛАН ГРОШОВИХ ПОТОКІВ 19 6. ВИЗНАЧЕННЯ ОБ’ЄМА ВИРОБНИЦТВА 19 7. ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 20 Висновки 22 Література 23

Раціоналізація суспільства як необхідна умова його розвитку

План 1. Раціоналізація суспільства , як необхідна умова його розвитку. 2. Етапи розвитку теорії модернізації : - розробки теоретичної основи теорії політичної модернізації; -необхідність систематизації знань про модернізацію на початку другої половини ХХ століття ( 50-60 рр.) ; - переосмислення теоретичних прорахунків першого етапу розвитку теорії модернізації ( 70-80 рр.) ; - розвиток теорій модернізації на третьому етапі ( 80-90 рр. ); - альтернативна періодизація (модернізація - постмодернізація). 3. Характеристика теорії політичної модернізації . 4. Небезпека форсування процесу модернізації на зламі епох , можливість існування в одній суспільный системі оновлених і старих елементів . 5. Стан модернізаційних процесів в сучасній Україні . Література