институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 36 | Год: 2007 | Размер: 42 кб. | Стоимость: 50 грн. | Смотреть | Купить

Психолого-педагогічні основи використання гри на уроках в початкових класах

1. Вступ 2. Основна частина 2.1 Гра та її значення на уроках в початкових класах 2.2 Активізація навчальної діяльності в процесі використання гри в початкових класах 2.3 Психолого-педагогічні основи використання ігор та ігрової діяльності на уроках в молодших класах 2.4 Диференціація ігор для молодших школярів та їх педагогічно-психологічні аспекти 3. Висновки 4. Список використаної літератури 5. Додатки
Cмотрите также:
Дидактичні ігри на уроках математики

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 5 1.1. Дидактична гра як основний елемент навчання молодших школярів 5 1.2. Уроки математики з елементами гри 8 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 13 2.1. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 13 2.2. Методика проведення математичних ранків 20 Висновки 30 Список використаної літератури 32

РОЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ В АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Дидактичні ігри на уроках математики в початкових класах 7 1.1. Особливості активізації навчальної діяльності молодших школярів 7 1.2. Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку 12 1.3. Гра - один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань 13 1.4. Роль і місце дидактичних ігор на уроках математики 14 1.5. Завдання вчителя при підготовці і проведенні ігор 15 1.6. Вимоги до ігрової діяльності учнів на уроках 16 1.7. Дидактичні принципи організації ігор 16 1.8. Ігрові ситуації на нестандартних уроках 18 Розділ 2. Роль дидактичної гри в активізації діяльності учнів на уроках математики в початкових класах 20 2.1. Уроки математики з елементами гри 20 2.2. Економічні ігри як різновид математичних дидактичних ігор 24 Висновки 32 Список використаної літератури 34

ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ 7 1.1 Іграшка як відображення національної свідомості українців 7 1.2 Народна іграшка як обрядова субстанція 11 РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 14 2.1 Матеріали для виготовлення народної іграшки 14 2.2 Методика виготовлення народних іграшок на прикладі казки 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

Реалізація принципу доступності на уроках математики в початкових класах

Вступ 3 Розділ І. Місце принципу доступності в системі принципів навчання 5 1.1 Поняття «принципу навчання» та коротка характеристика основних принципів навчального процесу 5 1.2 Сутнісні характеристики принципу доступності викладання 9 1.3 Роль та місце вчителя у реалізації принципу доступності на уроках математики 11 Розділ ІІ. Методичні особливості поєднання найраціональніших методів і прийомів викладання, спрямованих на доступне засвоєння учнями 1-4-х класів математичного матеріалу 16 2.1 Реалізація принципу доступності при блочній системі викладення математики в початкових класах 16 2.2 Система використання вправ на уроках математики при реалізації принципу доступності 30 Висновки 37 Список використаної літератури 38

Психолого-педагогічні основи викладацької діяльності

Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні психолого-педагогічні основи
викладацької діяльності.......................................................................7
1.1. Предмет психології освіти та проблеми
педагогічної психології.......................................................................7
1.2. Види, умови та механізми навчання................................................13
Розділ 2. Особливості викладацької діяльності у школі.................................32
2.1. Організація навчання у молодших класах.......................................32
2.2. Джерела розумового розвитку дітей
молодшого шкільного віку................................................................41
2.3. Навчання у середніх та старших класах...........................................45
Розділ 3. Дослідження рівня викладацької діяльності.....................................53
3.1. Дослідження активності як показника професіоналізму
викладача.............................................................................................53
3.2. Типологічний підхід до оцінки особистості викладача..................63
3.3. Дослідження особливостей педагогічного спілкування..................67
Висновки................................................................................................................72
Список використаної літератури.74


Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти

Вступ 3 Розділ 1. Методика роботи із сюжетним малюнком як психолого-педагогічна проблема 6 1.1. Психолого-педагогічні погляди на роботу із сюжетними малюнками в період навчання грамоти 6 1.2. Види наочності 11 Висновки до першого розділу 13 Розділ 2. Методика використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 14 2.1. Сюжетні малюнки в навчанні молодших школярів на сучасному етапі 14 2.2. Використання сюжетних малюнків на уроках навчання грамоти 16 Висновки до другого розділу 30 Висновки 31 Список використаної літератури 33

Вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови

Вступ 3 Розділ І. Теоретико-методогічні засади вивчення морфології у середній школі на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 6 1.1. Теоретичні аспекти розвиваючого навчання 6 1.2. Методологія розвиваючого навчання 10 1.3. Модель особистісно-орієнтованого навчання на уроках української мови 16 Розділ 2. Практичні апекти вивчення морфології в 5-7 класах на уроках української мови в умовах розвиваючого навчання 20 2.1. Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.2. Структура уроку української мови в 5-7 класах за темою „Морфологія” в умовах розвиваючого навчання 24 2.3. Критерії вибору вправ та завдань на уроках української мови в 5-7 класах під час вивчення морфології 35 Висновки 58 Список використаної літератури 61

Тестовий контроль лексичних навичок іншомовного аудіювання в середніх класах

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ОСВІТИ 1.1 Проблема контролю та оцінки: становлення і розвиток 5 1.2 Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи 9 1.3 Функції контролю на уроках іноземної мови і вимоги до його проведення 12 РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 2.1 Особливості застосування тестового контролю на уроках англійської мови 17 2.2 Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови 19 РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В СЕРЕДНІХ КЛАСАХ 3.1 Умови ефективного використання тестової методики при контролі читання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи 28 3.2 Розробка тестових завдань для контролю лексичних навичок аудіювання в середій школі 32 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38

Вивчення української мови

План. I. Вивчення української мови на сучасному етапі. II. Ознайомлення з частинами мови в початкових класах. 1. Система вивчення іменника в молодших класах. 2. Опрацювання прикметника. Розвиток мовлення при вивченні теми "Прикметник". 3. Робота над дієсловом в початкових класах. 4. Формування граматичного поняття про знаменник. 5. Методи і прийоми при вивченні прислівника. 6. Ознайомлення молодших школярів з прийменником. III. Знання граматичного матеріалу у вивченні рідної мови в молодших класах.

Екологічний розвиток учнів. Екологія в українській освіті

План Вступ 1. Завдання з природознавства для перевірки учнів в початкових 2. Пізнавання завдання для формування природничих понять. 3. Використання тестів на уроках природознавства 4. Проведення уроку-конференції на тему: "Земля наш дім". 5. Екологічні ігри для учнів початкових класів. 6. Диференційований підхід до навчання на уроках природознавства. Висновок