институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Психологічні вивчення аномалій особистості у дітей та підлітків з ознаками затримки психічного розвитку

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Диплом | Страниц: 125 | Год: 2007 | Размер: 298 кб. | Стоимость: 200 грн. | Смотреть | Купить

Психологічні вивчення аномалій особистості у дітей та підлітків з ознаками затримки психічного розвитку

Вступ 2 І. Психологічні аномалії особистості та їх вираженість у дітей та підлітків 4 1.1 Аномалії особистості та їх дослідження в психології 4 1.2 Проблема аномалій особистості у віковій психології 17 ІІ. Основи психологічного вивчення аномалій особистості у дітей дошкільного і молдшого шкільного віку з ознаками ЗПР 44 2.1 Діагностичні методики 44 2.2 Затримка психічного розвитку та її прояви у дитячому віці 53 2.3 Дослідження та вивчення особистісних аномалій у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з ознаками ЗПР в спеціальній психології 64 2.4 Психологічне дослідження аномалій мовленевої компетентності у дітей молодшого шкільного віку з ознаками ЗПР 103 2.4.1 Актуальність, мета, завдання дослідження 103 2.4.2 Методи дослідження 105 2.4.3 Результати дослідження 107 2.4.4 Висновки дослідження 110 Висновки 113 Додатки 115 Список використаної літератури 123
Cмотрите также:
Затримка психічного розвитку

Вступ 3 1. Причини виникнення затримки психічного розвитку 4 2. Прояви затримки психічного розвитку у дітей 6 3. Корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного віку 11 4. Корекція затримки психічного розвитку у школярів 20 Висновок 24 Література 25

Розвиток мови розумово відсталих дітей

План: ВСТУП 3 І. Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.1. Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.2. Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІІ. Фонетико-фонематичне нерозвинення усної і письмової мови у розумово відсталих дітей 13 ІІ.1. Принципи аналізу мовних порушень у розумово відсталих дітей 13 ІІ.2. Методика обстеження письмової мови в учнів із затримкою психічного розвитку 16 ІІ.3. Специфіка оволодіння граматичною будовою мови розумово відсталих дітей 18 ІІІ. Експериментальне навчання учнів з фонетико-фонематичним недорозвиненням мови на тлі розумової відсталості 21 ІІІ.1. Розвиток психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку на логопедичних заняттях 22 ІІІ.2. Формування правильної звуковимови у групи учнів, із фонетико-фонематичне нерозвиненням мови на тлі затримки психічного розвитку 24 ІІІ.3. Аналіз результатів експерименту 28 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30 ДОДАТОК 1 32 ДОДАТОК 2 33 ДОДАТОК 3 34

Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”

ТУП 6 Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10 1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10 1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21 1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23 1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28 1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36 Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42 2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42 2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45 Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53 3.2. Навчання зв’язному мовленню 62 3.3. Результати експериментального навчання. 69 3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71 Висновки 73 Список літературних джерел 75 Додатки................................

Зміст корекційно-педагогічної роботи в закладах для дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ ЗАТРИМКИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5 1.2. КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 7 1.3. ГРА – ЯК, ВИД КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 11 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 16 РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 17 ХІД КОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ 20 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 27 ВИСНОВОК 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці

Зміст Вступ 2 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку особистості підлітків 4 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 4 1.2. Особливості ефективних шляхів розвитку особистісного росту у підлітковому віці 10 РОЗДІЛ ІІ. Психологічні відмінності між хлопчиками та дівчатками у підлітковому віці 15 2.1 Самооцінка підлітків 15 2.2 Особливості виявлення агресивності у хлопчиків та дівчаток 20 2.3 Формування статевої ідентичності у підлітків. Її етапи 20 Розділ III. Експериментальне вивчення відмінностей між хлопчиками та дівчатами у підлітковому віці 24 3.1 Вибір та обґрунтування методик 24 3.2 Аналіз результатів 25 2.4 Висновки та рекомендації 29 ВИСНОВОК 32 Список використаної літератури 34

Психологічні аспекти розвитку мовлення у дошкільників

Вступ 4 Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку мовлення у дітей дошкільного віку 7 1.1. Етапи розвитку мовлення дитини 7 1.2. Своєрідність мовлення дошкільників 12 1.3. Психологічні аспекти розвитку мовлення дошкільника 17 Розділ 2. Дослідження психологічних аспектів розвитку мовлення дітей дошкільного віку 22 2.1 Планування експерименту 22 2.2 Результати дослідження та їх інтерпретація 23 Розділ 3. Особливості корекційної програми та перевірка її ефективності 26 3.1 Психологічні ігри для розвитку мовлення дітей дошкільного віку 26 3.2 Вивчення ефективності розвиваючої роботи 34 Висновок 36 Список використаної літератури 38 Об'єктом дослідження є процес вивчення і розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Предметом виступають психологічні аспекти розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Метою стало створення системи психологічного вивчення і розвитку мовлення дітей

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ

ЗМІСТ РОЗДІЛ І. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 7 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми розвитку особистості підлітка 7 1.2. Характеристика ефективних шляхів розвитку особистісного росту підлітків 13 РОЗДІЛ ІІ. КОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПСИХОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ 18 2.1 Особливості психологічного розвитку у підлітковому віці 18 2.2 Гендерний розвиток, гендерні ролі та їх роль на розвиток учнів-підлітків 22 2.3 Корекційна робота з розвитку особливостей учнів-підлітків 25 РОЗДІЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 31 3.1 Вибір та обґрунтування методик 31 3.2 Аналіз результатів 34 3.3 Методичні рекомендації щодо ефективнішого вдосконалення особистісного росту 35 ВИСНОВОК 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41

Психологічне формування особистості в підлітковому віці

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5 1.1. Поняття і структура особистості 5 1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10 1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16 РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20 2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20 2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26 2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33 РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42 3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42 3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58 Додатки