институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Формування індивідуального і ринкового попиту

Каталог пособий и учебных материалов | Криминалистика | Реферат | Страниц: 30 | Год: 2007 | Размер: 286 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Формування індивідуального і ринкового попиту

ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13 2.2 Крива індивідуального попиту 16 2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22 2.4 Визначення ринкового попиту. Поняття споживчого надлишку 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Cмотрите также:
Формування індивідуального і ринкового попиту

ВСТУП 3 1 ПОПИТ ТА РИНКОВА РІВНОВАГА В МІКРОЕКОНОМІЦІ 5 1.1. Аналіз попиту 5 1.2 Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та зміни у її стані 8 2 ЗМІНА РІВНОВАГИ СПОЖИВАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 13 2.1 Оптимальний вибір і зміна доходу споживача 13 2.2 Крива індивідуального попиту 16 2.3. Ефекти доходу та заміщення (заміни) як причини зміни попиту 22 2.4 Визначення ринкового попиту. Поняття споживчого надлишку 25 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Сутність ринкового попиту

Зміст: Вступ …………………………………………………………………….…3 1. Сутність ринкового попиту 1.1. Ринок і закон попиту…………………………………………..…..4 1.2. Крива ринкового попиту………………………………………..…..7 1.3. Фактори ринкового попиту …………………………………..…...10 1.4. Механізм ринкового саморегулювання……………………………15 2. Еластичність ринкового попиту 2.1. Поняття еластичності попиту…………………………………..… 18 2.2. Цінова еластичність попиту……………………………………......18 2.3. Нецінова еластичність попиту…………………………………..…22 3. Дослідження ринкового попиту в сучасних умовах : практичний аспект 3.1. Визначення завдання……………………………………………….. 26 3.2. Результати дослідження ………………………………………...….27 Висновок ……………………………………………………………..…...29 Список використаної літератури ………………………………….…...30

Формування попиту споживачів на продукцію і послуги

Вступ 4 1. Економічна природа ринкового попиту 5 2. Фактори формування ринкового попиту 9 3. Прогноз ринкового попиту в Україні на 2009 рік 13 Висновки 19 Список використаної літератури 21

А.Маршал – засновник неокласичної течії в економічній науці

Зміст: Вступ …………………………………………………….…3 1. А.Маршал – засновник неокласичної течії в економічній науці…………………………………………………..4 1.1. Формування світогляду А.Маршала ………………..4 1.2. Загальна характеристика поглядів А.Маршала …….6 2. Еластичність попиту в концепції А. Маршала…….11 2.1. Попит і криві ринкового попиту ………………....11 2.2. Цінова еластичність попиту……………………......15 2.3. Нецінова еластичність попиту……………………..20 2.4. Фактори ринкового попиту…………………..…….22 3. Внесок А.Маршала в економічну науку ……….…..27 Висновок………………………………………………..…30 Список використаної літератури ………………………32

Зміст та застосування теорії попиту

Вступ 3 1. Поняття і закон попиту 4 1.1. Теорія попиту 4 1.2. Способи зображення попиту (графіки) 5 1.3. Закон попиту 6 1.4. Зміна попиту і його величини 8 2. Ринковий попит і еластичність 13 2.1. Поняття ринкового попиту 13 2.2. Цінова еластичність попиту і її графічна інтерпретація 14 2.3. Властивості і види еластичності попиту 18 2.4. Концепція дугової еластичності 20 2.5. Еластичність попиту за доходами 21 2.6. Перехресна еластичність 24 Висновок 27 Використана література. 28

Попит на ресурси та його вплив на ціноутворення

ВСТУП 3 1. Попит як економічна категорія та виокремлення попиту на ресурс. 6 1.1. Сутність попиту та фактори, які на нього впливають. 6 1.2. Поняття ринкового попиту на ресурс. Вплив на криву попиту зміни продуктивності. 9 1.3. Обґрунтування процесу ціноутворення через призму попиту на ресурс 11 2. Ринковий механізм взаємозв’язку декількох ресурсів 16 2.1. Вплив на криву ринкового попиту ресурсу цін на інші ресурси. 16 2.2. Оптимальне співвідношення ресурсів. 18 3. Еластичність попиту як економічне явище. 21 3.1. Сутність та значення еластичності попиту. 21 3.2. Криві Енгеля і Торнквіста та їхнє економічне обґрунтування. 30 3.3. Еластичність попиту на ресурс. 32 ВИСНОВКИ 35 Список використаної літератури. 40

СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА

Зміст ВСТУП......................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА...................................................................................................5 РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ.............................................16 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РИНКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ....................................................22 ВИСНОВКИ............................................................................................................33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................35 ДОДАТОК

Можливості ринкового механізму саморегулювання і зовнішнє регулювання ринкової економіки

Зміст Вступ 3 1. Політекономічний зміст попиту і пропозиції 4 2. Взаємодія попиту, пропозиції і ринкових цін. Функції закону попиту і пропозиції 9 2.1 Попит. Функція попиту 9 2.2 Пропозиція. Функція пропозиції 15 2.3 Ринкова рівновага 19 3. Можливості ринкового механізму саморегулювання і зовнішнє регулювання ринкової економіки 25 3.1 Ринковий механізм саморегулювання 25 3.2 Втручання держави у функціонування ринку 28 Висновки 34 Література 35

Можливості ринкового механізму саморегулювання і зовнішнє регулювання ринкової економіки

Зміст Вступ 3 1. Політекономічний зміст попиту і пропозиції 4 2. Взаємодія попиту, пропозиції і ринкових цін. Функції закону попиту і пропозиції 9 2.1 Попит. Функція попиту 9 2.2 Пропозиція. Функція пропозиції 15 2.3 Ринкова рівновага 19 3. Можливості ринкового механізму саморегулювання і зовнішнє регулювання ринкової економіки 25 3.1 Ринковий механізм саморегулювання 25 3.2 Втручання держави у функціонування ринку 28 Висновки 34 Література 35

ПОПИТ І ВИДИ МАРКЕТИНГУ ЗА ВИДАМИ ПОПИТУ

Вступ. 3 1. Сутність ринкового попиту та його різновиди 5 2. Види маркетингу в залежності від виду попиту 9 Висновок 19 Література 22