институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Порівняльна характеристика клініко-педагогічної і психо-педагогічної класифікації мовленнєвих розладів

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Реферат | Страниц: 39 | Год: 2007 | Размер: 51 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Порівняльна характеристика клініко-педагогічної і психо-педагогічної класифікації мовленнєвих розладів

Вступ 2 Розділ І. Характеристика мовлення та його порушень 4 1.1 Мовлення як психологічна складова людини 4 1.2 Розлади мовлення та комунікативних навиків 7 Розділ ІІ. Основи механізму мовленневих розладів 17 2.1 Умови порушення мовлення 17 2.2 Критичні періоди та екзогенно-органічні чинники розладу мовлення 19 Розділ ІІІ. Порівняльна характеристика клініко-педагогічної та психолого-педагогічної класифікації мовленневих розладів 23 3.1 Історичний розвиток класифікації мовленневих розладів 23 3.2 Аналіз сучасної класифікації мовленневих розладів 27 Висновки 38 Список використаної літератури 39
Cмотрите также:
Психологія педагогічної діяльності в різних освітніх системах. Педагогічні функції та уміння. Стилі педагогічної діяльності

Реферат Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти вивчення педагогічної діяльності 6 1.1. Концептуальні засади педагогічної діяльності в умовах відродження національної школи України 6 1.2. Загальна характеристика педагогічної діяльності 12 Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти вивчення діяльності педагога 17 2.1. Особистість вчителя: педагогічні функції та уміння 17 2.2. Стилі педагогічної діяльності та педагогічного спілкування 22 Висновки 29 Список використаної літератури 31

Питання до заліку педагогічна психологія

1. Основні напрямки і сучасний стан розвитку педагогічної психології 3 2. Основні розділи педагогічної психології 4 3. Методи педагогічної психології 5 4. Типи мислення та умови їх формування в процесі навчання 6 5. Методи навчання мислення 7 6. Проблемність у навчанні та її психологічна природа 8 7. Рівні проблемноеврістичного навчання та можливості його здійснення 9 8. Особистість як мета, об’єкт та суб’єкт виховання 10 9. Вікові аспекти виховання 11 10. Визначити переваги та недоліки кожного з напрямків педагогічної психології 13 11. Специфіка застосування методів педагогічної психології 14 Список літератури 17

Зміст соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами в дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ)

Вступ 2 1. Характеристика соціально-педагогічної діяльності в ДБСТ 5 2. Аналіз дослідження соціально-педагогічної діяльності з дітьми-сиротами у ДБСТ 13 3. Шляхи оптимізації соціально-педагогічної діяльності з дітьми сиротами в ДБСТ 22 Висновки 31 Використані джерела та література 33

Основи педагогічної майстерності (техніка, поняття, складові)

Вступ 3 1. Поняття і складові педагогічної майстерності 4 2. Етапи перетворення педагогічної діяльності на мистецтво 10 Висновок 12 Література 13

Соціально-педагогічна діагностика сімї та сімейного виховання

Вступ 3 1. Історичний розвиток педагогічної діагностики 5 2. Педагогічна діагностика в учбово - виховному процессі 8 3. Сім'я як об'єкт соціально - педагогічної діагностики 12 4. Діагностичні методи соціально-педагогічної роботи з сім' єю (практична частина) 20 Висновок 26 Перелік використаної літератури 27 Додатки 28

Структура педагогічної системи навчального процесу

Вступ 2 1. Педагогічний процес як система 3 2. Структура педагогічної системи, історичний аспект 5 3. Структура педагогічної системи навчального процесу. 11 Висновки 13 Список використаної літератури 14

Структура педагогічної діяльності викладача

Зміст Вступ 3 1. Викладання, як організаційно-управлінська діяльність 5 2. Специфіка педагогічної діяльності та структура педагогічних здібностей 10 3. Стиль педагогічного спілкування 13 Висновок 16 Список використаної літератури 18

Педагогічна просвіта батьків в умовах шкільних та позашкільних навчальних закладів

Вступ 3 Розділ І. Педагогічна культура батьків як важлива умова ефективного навчально–виховного процесу 6 1.1 Особливості методів педагогічної роботи з батьками 6 1.2 Залучення батьків до навчально-виховної роботи закладу 9 Розділ ІІ. Методологічні особливості педагогічної роботи з батьками 16 2.1 Основні форми педагогічної просвіти батьків 16 2.2 Програма батьківського всеобучу 18 Висновки 28 Список використаної літератури 30 ДОДАТКИ 32

Основні категорії педагогіки

Вступ 3 Основні види педагогічної діяльності 6 Структура педагогічної діяльності 10 Об'єкт, предмет і функції педагогіки 12 Висновки 16 Список використаної літератури: 17

Етичні засади соціально-педагоічної роботи соціального педагога

Зміст Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні засади соціально-педагогічної роботи 5 1.1 Наукові підходи до визначення етичних засад соціально-педагогічної роботи 5 1.2 Аналіз нормативно-правової документації щодо дотримання етичних засад соціально-педагогічної роботи 8 Розділ 2. Особливості дотримання соціальним педагогом етичних засад під час роботи в ЗНЗ 12 Розділ 3 Професійна етика соціального педагога: суть, зміст, функції 19 3.1 Специфіка моральних відношень у соціально-педагогічній діяльності 19 3.2 Етика відношення соціального педагога до своєї праці 21 3.3 Педагогічний такт як особлива форма функціонування соціально-педагогічної моралі 24 Висновки 28 Список використаних джерел 30