институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Аналіз технології транспортних послуг туристичної фірми Гамалія

Каталог пособий и учебных материалов | Туризм | Реферат | Страниц: 7 | Год: 2004 | Размер: 12 кб. | Стоимость: 1 смс | Смотреть | Скачать

Аналіз технології транспортних послуг туристичної фірми Гамалія

Вступ 3
Основні транспортні засоби туристичної фірми “Гамалія” 3
Висновок 6
Список літератури: 7

Cмотрите также:
Особливості прийняття рішення в управлінській діяльності туристичного підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Управлінські рішення в менеджменті організації 7 1.1. Особливості системи управління організацією в Україні 7 1.2. Сутність управлінських рішень, їх класифікація 11 1.3. Аналіз процесу прийняття рішення 17 Розділ 2. Особливості прийняття рішення в управлінській діяльності туристичного підприємства 25 2.1. Загальна характеристика акціонерного товариства “Гамалія” 25 2.2. Аналіз процесу прийняття рішень в АТ “Гамалія” 41 Розділ 3. Напрямки удосконалення діяльності туристичної фірми шляхом прийняття рішення 69 3.1. Використання нових моделей прийняття управлінських рішень в АТ “Гамалія” 69 3.2. Шляхи підвищення ефективності управління інвестиційним портфелем АТ “Гамалія” через прийняття рішень 72 Висновки 76 Список використаної літератури 81

ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи типізації споживачів туристичних послуг 5 1.1. Модель купівельної поведінки туристів 5 1.2. Типологія споживачів туристичних послуг 8 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми "Супутник" 14 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми "Супутник" 14 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми "Супутник" 19 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту 26 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми "Супутник" 26 3.2. Стимулювання індивідуальних споживачів 27 3.3. Стимулювання групових споживачів 28 3.4. Пропаганда туризму 30 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 32 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 39

ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП 3 1. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ ОРГАНІЗАЦІЇ 7 1.1. Особливості системи управління організацією 7 1.2. Сутність управлінських рішень, їх класифікація 13 1.3. Методологія та аналіз процесу прийняття рішення 24 1.4. Впровадження сучасних моделей в прийнятті управлінських рішень на туристичному підприємстві 32 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 41 2.1. Загальна характеристика акціонерного товариства “Гамалія” 41 2.2. Аналіз процесу прийняття рішень в ЗАТ “Гамалія” 53 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ШЛЯХОМ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ 74 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 95 ДОДАТКИ 99

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (бакалавр НА ПРИКЛАДІ ТОВ)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ 6 1.1. Сутність бізнес-плану 6 1.2. Методика планування нового туристичного бізнесу 10 1.3. Стратегія розвитку туристичного підприємства та бізнес-планування 18 РОЗДІЛ 2. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 26 2.1. Інформаційно-аналітичне забезпечення бізнес-плану туристичної фірми 26 2.2. Аналіз туристичного ринку України та м. Києва та його привабливості 28 2.3. Опис туристичної фірми 38 РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 44 3.1. Розробка бізнес-плану діяльності туристичної фірми 44 3.2. Фінансові розрахунки ефективності бізнес-плану 46 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 63 ДОДАТКИ 67-69

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5 1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10 1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20 2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20 2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29 2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39 3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39 3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48 Додаток А 50 Додаток Б 55

ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5 1.1. Маркетинг в туризмі 5 1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8 1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми "Супутник" 19 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми "Супутник" 19 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми "Супутник" 24 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні 31 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми "Супутник" 31 3.2. Стимулювання споживачів 32 3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33 3.4. Пропаганда туризму 36 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

ЗМІСТ ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в туризмі 5 1.1. Маркетинг в туризмі 5 1.2. Концепції маркетингу в туризмі 8 1.3. Особливість стратегій розвитку туристичних підприємств 11 Розділ 2. Особливість маркетингу туристичної фірми „Супутник” 19 2.1. Характеристика спектру послуг туристичної фірми „Супутник” 19 2.2. Сутність маркетингових досліджень туристичної фірми „Супутник” 24 Розділ 3. Удосконалення маркетингових заходів просування туристичного продукту в умовах становлення ринкових відносин в Україні 31 3.1. Розробка концепції маркетингу просування послуг туристичної фірми „Супутник” 31 3.2. Стимулювання споживачів 32 3.3. Стимулювання роздрібних туристичних агентств 33 3.4. Пропаганда туризму 36 3.5. Особливості проведення рекламних компаній 37 ВИСНОВКИ 40 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

Шляхи підвищення ефективності діяльності фірми

Зміст Вступ 4 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 6 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 6 1.2. Управлінські аспекти підвищення ефективності діяльності туристської фірми 13 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 20 2. Підвищення доходності туристичного підприємства як кінцева мета удосконалення діяльності 27 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Вест-Ком" 27 2.2. Вдосконалення системи планування та управління туристичної фірми 39 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 57 3. Розробка ефективних напрямків діяльності туристичної фірми “Вест-Ком” 67 3.1. Планування туристського продукту 67 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 79 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 100 Висновки 106 Список використаної літератури 114

Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур

Вступ 3 1. Концепція формування стратегії розвитку туризму 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму 5 1.2. Управлінські аспекти розробки стратегії розвитку туристської фірми 11 1.3. Фактори підвищення ефективності туризму 18 2. Роль стратегічного планування в підвищенні доходності туристичного підприємства 25 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 25 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 36 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 53 3. Розробка стратегічних напрямків діяльності туристичної фірми “Тоналіто – Інтур” 62 3.1. Планування туристського продукту 62 3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 70 3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 81 Висновки 88 Список використаної літератури 97

КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ (на прикладі ТОВ "Лазурний берег")"

Вступ 3 РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 5 1.1. Основні стратегічні напрями розвитку туризму в Україні 5 1.2. Фактори підвищення ефективності туризму 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ПІДВИЩЕННІ ДОХОДНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 18 2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Лазурний берег" 18 2.2. Характеристика системи планування та управління туристичної фірми 29 2.3. Основні напрямки підвищення ефективності функціонування туристичної фірми 41 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ ТОВ “ЛАЗУРНИЙ БЕРЕГ” 48 3.1. Планування, маркетинг і збут туристських послуг 48 3.2. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 62 Висновки та пропозиції 66 Список використаної літератури 70 Додатки 72