институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості оперативного управління в умовах кризових ситуацій

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Реферат | Страниц: 43 | Год: 2007 | Размер: 62 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Особливості оперативного управління в умовах кризових ситуацій

ВСТУП 3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ КРИЗОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Стратегічні цілі та задачі антикризового управління 5 1.2. Вибір стратегії діяльності підприємства як основа антикризового управління 7 1.3. Визначення шляхів фінансового оздоровлення підприємства 14 2 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОЗ “ПОЖМАШИНА” 18 2.1. Загальна характеристика підприємства 18 2.2 Аналіз ринкового середовища 27 2.3 Діагностика кризового стану заводу 32 3 ПРОЕКТ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ НА ОЗ “ПОЖМАШИНА” 35 ВИСНОВКИ 41 ЛІТЕРАТУРА 42
Cмотрите также:
Організація ефективної роботи менеджера туристичного підприємства в кризових ситуаціях (бакалавр)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 5 1.1. Значення діяльності менеджера у вирішені кризової ситуації 5 1.2. Методологічні основи подолання кризових ситуацій в організації 15 1.3. Особливості подолання кризових ситуацій на туристичному підприємстві 21 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 25 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 26 2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Назва» 26 2.2. Аналіз внутрішнього середовища туристичного підприємства 33 2.3. Діагностика виникнення кризових ситуацій 37 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 41 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ 42 3.1. Напрямки вирішення кризових ситуацій 42 3.2. Розробка плану дії щодо подолання кризових ситуацій 56 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 66 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 67 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 70 ДОДАТКИ 75-80

Організація роботи менеджера вищої ланки керування при вирішенні кризових ситуацій

Вступ 3 1. Характеристика та класифікація кризових ситуацій 4 2. Встановлення оптимального режиму роботи менеджера 7 3. Прийняття управлінських рішень в кризових ситуаціях 9 Висновок 13 Список використаної літератури 14

ЕКСПРЕС-АНАЛІЗ ПЕРЕДКРИЗОВИХ І КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ

ЕКСПРЕС-АНАЛІЗ ПЕРЕДКРИЗОВИХ І КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ “КИЇВСЬКИЙ МАРГАРИНОВИЙ ЗАВОД” 1 1. Аналіз стратегічного управління 1 2. Аналіз наявності портфеля замовлень 4 3. Аналіз методів управління 9 Таблиця 1 10 Ефект влади і контролю 10 4. Аналіз стану підготовки кадрів 14 5. Аналіз фінансового стану підприємства 17

Менеджер в антикризовому управлінні

1. Вступ……………………………………………………………………..3 2. Економічна сутність кризи розвитку підприємства………………..4 3. Основні причини (фактори) виникнення кризових явищ. Наслідки кризових явищ на підприємстві………………………………………5 4. Типологія кризових ситуацій………………………………………….8 5. Етапи кризи……………………………………………………………..9 6. Діяльність менеджера в антикризовому управлінні………………12 7. Модель менеджера антикризового управління…………………….14 8. Дії менеджера в кризовій ситуації…………………………………..19 9. Рольова поведінка менеджера……………………………………….22 10. Висновки………………………………………………………………25 11. Використані джерела…………………………………………………26

Криза постачання

1. Визначення локальної кризи. 2 2. Загальні та специфічні симптоми локальної кризи. 7 3. Класифікація причин (зовнішніх і внутрішніх) формування локальної кризи. 8 4. Класифікація кризових ситуацій, що можуть призвести до локальної кризи. 12 5. Механізм переростання кризових ситуацій у локальну кризу. 14 1. Методи аналізу, використовувані з метою ідентифікації локальної кризи. 16 7. Перелік стандартних заходів управління локальною кризою. Блок-схема управління локальною кризою з урахуванням тактичних та стратегічних заходів. 20 8. Організаційне забезпечення ліквідації локальної кризи, розділ функціональних обов'язків між підрозділами. 23 9. Заходи, які мають здійснюватися на різних етапах розвитку локальної кризи. 27 10. Висновки. 31 Література. 34

КРИЗОВИЙ РЕІНЖЕНІРІНГ

1. КРИЗОВИЙ РЕІНЖЕНІРІНГ: ЙОГО СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ 3 2. МЕТОДИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ РІШЕНЬ В УМОВАХ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ 6 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ ЗА ЕТАПАМИ ТА ФАЗАМИ КРИЗИ 9 ЛІТЕРАТУРА 17

КРИЗОВИЙ РЕІНЖЕНІРІНГ

1. КРИЗОВИЙ РЕІНЖЕНІРІНГ: ЙОГО СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ 3 2. МЕТОДИ ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ РІШЕНЬ В УМОВАХ КРИЗОВИХ СИТУАЦІЙ 6 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ ЗА ЕТАПАМИ ТА ФАЗАМИ КРИЗИ 9 ЛІТЕРАТУРА 17

Криза управління персоналом

Вступ 3 1. Визначення локальної кризи 3 2. Загальні та специфічні симптоми локальної кризи 6 3. Класифікація причин (зовнішніх і внутрішніх) формування локальної кризи в управлінні персоналом підприємства 8 4. Класифікація кризових ситуацій, що можуть призводити до локальної кризи 13 5. Механізм переростання кризових ситуацій в локальну кризу 15 6. Методи аналізу, використовувані з метою ідентифікації локальної кризи 22 7. Перелік стандартних заходів управління локальною кризою. Блок-схема управління локальною кризою з урахуванням тактичних та стратегічних заходів 24 8. Організаційне забезпечення ліквідації локальної кризи, розподіл функціональних обов’язків між підрозділами 25 9. Заходи, які мають здійснюватися на різних етапах розвитку локальної кризи 30 10. Висновки 39 Список використаної літератури 43

Антикризовий менеджмент у практиці підприємства

1.1 Сутність, загальні та особливі характеристики кризових явищ. 3 1.2 Типологія кризових явищ та причин їх виникнення. 7 1.3 Особливості кризових явищ на підприємствах різного типу та механізмів їх протікання. 13 1.4 Симптоми, причини, джерела та рівні прояву кризових явищ на підприємствах України 31

ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП Розділ 1. Організація оперативного управління діяльністю підприємства 1.1. Поняття та функції управління виробництвом 1.2. Місце оперативного управління у виробничій діяльності підприємства 1.3. Співвідношення функцій планування і оперативного управління виробництвом Розділ 2. Методологічні основи оперативного управління та оперативного-календарного планування 2.1. Методи аналізу і основні показники, що характерізууть якість управлінського апарату 2.2. Використовування методів нагляду, аналітичних методів і методів моделювання при рішенні питань організації оперативного управління виробництвом РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЕРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 3.1 Техніко-економічна характеристика господарської діяльності ВАТ „РЕГОМ” 3.2 Номенклатура виробів та їх характеристика 3.3 Аналіз оперативного планування підприємства 3.3.1. Розподіл річної виробничої програми завода по кварталах і місяцях 3.3.2. Розрахунок потрібної кількості та завантаження обладнання 3.3.3. Розрахунок календарно-планових нормативів. Розрахунок розмірів і ритмів партій деталей 3.3.4. Складання подетальної місячної виробничої програми цехам Розділ 4. Напрямки вдосконалення оперативного управління та оперативно-календарного планування підприємством 4.1. Заходи, направлені на збільшення ефективності оперативного управління 4.2. Прогнозна модель виробничої програми як елемент оперативного управління ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ