институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів

Каталог пособий и учебных материалов | Логика | Реферат | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Організація і керівництво позакласним читанням молодших школярів

Вступ 3 Розділ 1. Загальні основи організації уроків позакласного читання 5 Розділ 1.1 Класичні приклади схем уроків з позакласного читання 13 Розділ 1.2. Формування читацької самостійності в рамках курсу позакласного читання 17 Розділ 2. Способи тематичного оцінювання та проведення уроків позакласного читання 21 Розділ 3. Прийоми розвитку й удосконалення читацьких умінь і навичок в рамках курсу позакласного читання 27 Розділ 3.1 Способи формування необхідних навичок в процесі читання 27 Висновки 34 Список використаної літератури 36
Cмотрите также:
Емпіричні дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів

ВСТУП 2 І. ВИБІРКА ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 І.1. Опис вибірки 6 І.2. Методи і методики дослідження тривожності і самооцінки молодших школярів 7 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 14 ІІ.1. Результати дослідження впливу тривожності на самооцінку молодших школярів 14 ІІ.2. Програма з корекції тривожності молодших школярів та розвитку емоційно-вольової сфери у дітей 21 ІІ.3. Результативність програми з корекції тривожності молодших школярів 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32 ДОДАТОК 1 34

Вплив засобів масової інформації на уяву дітей молодшого шкільного віку

Вступ 2 І. Психологія молодших школярів та особливості впливу на нах ЗМІ 4 1.1 Розвиток пізнавальних психічних процесів молодших школярів 4 1.2 Уява молодших школярів та специфіка її розвитку 7 1.3 Основні тенденції впливу ЗМІ на школяра 10 ІІ. Дослідження проблеми впливу фільмів жахів на уяву дітей молодшого шкільного віку 14 2.1 Проблема впливу фільмів з жахливим змістом на уяву молодших школярів 14 2.2 Дослідження впливу фільмів жахів на уяву молодших школярів 16 Висновки 27 Список використаної літератури 29

Статеве виховання молодших школярів

План 1. Статеве виховання – складова загального процесу виховної роботи 3 2. Статеві відмінності і їх вплив на статеве виховання молодших школярів 4 3. Форми і методи статевого виховання молодших школярів 6 Література 11

Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів

Вступ. Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів. 1.1. Специфіка образотворчого мистецтва. 1.2. Розвиток творчого уявлення. Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів. 2.1. Мистецтво уявляти світ. Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва. 3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів. Висновок. Список використаної літератури.

Теоретичні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 ЕМОЦІЙНЕ СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ПОТРЕБ 5 1.2 ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ СОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 6 РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. ПРАВИЛА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 12 2.2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 14 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27 ДОДАТОК 29

Властивості уваги та її зв’язок з успішністю молодшого школяра

Зміст: Вступ.......................................................................................................3 Розділ 1. Теоретичний аналіз проблеми уваги та її зв’язок з успішністю 1.1. Загальні особливості уваги........................................................5 1.2. Особливості уваги молодших школярів..................................9 Розділ 2. Методи і методики дослідження уваги у молодших школярів 2.1. Методи дослідження уваги молодших школярів................12 2.2. Використання методик дослідження уваги та її зв’язку з успішністю школярів..................................................................................................15 Розділ 3. Експериментальне дослідження зв’язку уваги з успішністю 3.1. Аналіз проведеного дослідження властивостей уваги........19 3.2. Аналіз успішності школярів......................................................27 3.3. Знаходження зв’язку успішності з уважністю молодших школярів...........................................................................................................29 Висновки................................................................................................31 Список літератури..............................................................................33 Додатки..................................................................................................34

Особливості розвитку уваги в молодшому віці

Вступ 3 1. Явище й визначення уваги. Його характерні риси 5 1.1. Властивості й види уваги 5 1.2. Функції й види уваги 8 1.3. Способи розвитку уваги 10 2. Загальна характеристика молодшого шкільного віку 14 2.1. Особливості уваги молодших школярів 19 3. Дослідна частина 22 3.1. Діагностичне дослідження стійкості уваги молодших школярів 22 3.2. Корекційна програма розвитку уваги для молодших класів середньої школи, що вчаться 25 3.3. Контрольне дослідження стійкості уваги молодших школярів 30 Висновок 33 Список використаної літератури 35

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ МИРУ ПРИРОДИ НА ВНУТРІШНІЙ СВІТ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми виховної роботи з молодшими школярами 5 1.2 Особливості ознайомлення молодших школярів з природою 8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА 12 2.1 Методики формування національної свідомості у молодших школярів за допомогою милування природою 12 2.2. Результати дослідження 14 2.3. Застосування наочно-схематичних моделей, їх можливості у вихованні почуття гордості за країну 18 2.4. Моделювання розповіді про природу як один із способів ознайомлення з навколишнім світом 21 ВИСНОВОК 25 ЛІТЕРАТУРА 26 ДОДАТОК 1. 28 ДОДАТОК 2. 29

Моральне виховання молодших школярів в позашкільній діяльності

Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні засади морального виховання молодших школярів 8 1.1 Історичнй огляд проблеми морального виховання у психолого-педагогічній літературі 8 1.2 Поняття мораль , моральність , моральне виховання , їх сутність 13 1.3 Завдання і зміст морального виховання учнів молодшого шкільного віку 21 1.4 Особливості морального виховання дітей молодшого шкільного віку 24 Висновок до 1 розділу 37 Розділ 2. Моральне виховання молодших школярів у позашкільній діяльності 38 2.1 Завдання і зміст позашкільної діяльності молодших школярів у моральному вихованні 38 2.2 Модель роботи з визначення особливостей формування моральної свідомості і моральної поведінки молодших школярів у позашкільній діяльності 41 2.3 Експериментальна перевірка моделі 43 2.4 Аналіз отриманих результатів дослідження 44 Висновки до 2 розділу 49 Висновки 51 Список використаних джерел 53 Додатки 57

Дидактична гра – засіб розвитку пізнавальної діяльності молодших школярів

План Вступ 3 1. Дидактичні ігри і їх характерні особливості 4 2. Роль і місце дидактичної гри у навчанні молодших школярів 11 3. Використання дидактичної гри на уроках та в позаурочний час 16 Висновки 20 Література 22