институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Оригінальні прози В. Винниченка

Каталог пособий и учебных материалов | Искусство | Реферат | Страниц: 33 | Год: 2007 | Размер: 36 кб. | Стоимость: 40 грн. | Смотреть | Купить

Оригінальні прози В. Винниченка

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ТА ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТВОРЧОСТІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА 5 РОЗДІЛ 2. МАЛА ПРОЗА В ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКА 13 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОМАНІВ МИТЦЯ 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Cмотрите также:
Оригінальні прози В. Винниченка

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ТА ХАРАКТЕРНІ РИСИ ТВОРЧОСТІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА 5 РОЗДІЛ 2. МАЛА ПРОЗА В ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКА 13 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОМАНІВ МИТЦЯ 26 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34

Новаторство Володимира Винниченко у змалюванні дитячої психології

Вступ Розділ І. Особливості поетики ранньої прози Володимира Винниченка Розділ ІІ. Засоби творення дитячих характерів у оповіданнях Володимира Винниченка “Федько-халамидник” та “Кумедія з Костем” Розділ ІІІ. Психологізм оповідання “Бабусин подарунок” Висновки Список використаної літератури

Відтворення ритму художньої прози при перекладі (на матеріалах творів Вірджинії Вульф) + стаття до дипломної

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ РИТМУ ХУДОЖНОЇ ПРОЗИ 7 1.1 Естетична природа ритму 7 1.2 Ритм художньої прози як проблема теорії літератури 18 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 36 РОЗДІЛ 2 РИТМІЧНІ ПАРАМЕТРИ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ В. ВУЛЬФ 37 2.1 Життєвий шлях Вірджинії Вульф 37 2.2. Проблеми ритму художньої прози модернізму та особливості творчості В. Вулф 47 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 78 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 83

Драматургія Вінничнка

Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 10 1.5 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1.6 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.7 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36

Драматургія Вінничнка

Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 10 1.5 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1.6 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.7 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36

Контрольна з української та зарубіжної культури

Криза народної свідомості в українській літературі кінця ХІХ – початку ХХ ст. Модернізм романтики Івана Франка та Володимира Винниченка. Романи Франка “Перехресні стежки”, Винниченка “Записки кирпатого Мефістофеля” Література

Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші

Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» 10 1.5 «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 11 1.6 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1. 7 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.8 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36

Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» та інші

Зміст Вступ 3 1.Нова драматургія подвійного жанру 5 1.1 Мелодраматичний характер Винниченкових п’єс 5 1.2 «Чорна Пантера та Білий Ведмідь» - класична мелодрама з ознаками трагікомедії 5 1.3 Трагічний водевіль «Натусь» 9 1.4 Абсурдистська «антихудожність» сімейно-психологічної драми «Закон» 10 1.5 «Пригвождені» - не зовсім український варіант «Примар» Ібсена. 11 1.6 Трагедійні риси п’єс В. Винниченка «Між двох сил» та «Гріх» 14 1. 7 П’єса «Дисгармонія» - “драматичні картинки на чотири дії” 20 1.8 Ранні п’єси В.Винниченка - п’єси театру маріонеток, театру тіней 23 2. Роль експерименту у п’єсах Винниченка. 28 3. Модернові герої Винниченкових драм: особливе місце жіночих образів. 30 4. Феміністична орієнтація драматургії Винниченка 32 Висновки 34 Використана література 36

Стильова палітра малої прози М. Коцюбинського „Фата Моргана”, „Тіні забутих предків”

Вступ 3 Стильова палітра малої прози М. Коцюбинського „Фата Моргана”, „Тіні забутих предків” 4 Висновки 11 Література 12

Мала проза Івана Франка. Повісті на робітничу тематику («Ріпник», «Навернений грішник»)

ВСТУП 2 1. ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПРОЗОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ І. ФРАНКА 4 2. МАЛА ПРОЗА ІВАНА ФРАНКА 16 2.1. Особливості малої прози Івана Франка 16 2.2. Повісті на робітничу тематику 19 2.3. «Ріпник» 23 2.4. «Навернений грішник» 28 2.5. Місце художньої прози Івана Франка в його літературній спадщині 31 ВИСНОВКИ 35 ЛІТЕРАТУРА 37