институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Функції організації ТОВ «Голден-Фарм» та її підрозділів (Основи менеджменту )

Каталог пособий и учебных материалов | Криминальное право | Курсовая | Страниц: 24 | Год: 2007 | Размер: 28 кб. | Стоимость: 35 грн. | Смотреть | Купить

Функції організації ТОВ «Голден-Фарм» та її підрозділів (Основи менеджменту )

Функції організації ТОВ «Голден-Фарм» та її підрозділів 3 1. Загальне ознайомлення з фірмою 3 2. Характеристика зовнішнього середовища фірми. Організація обслуговування населення 6 3. Внутрішнє середовище фірми 14 4. Класифікація управлінських функцій у організації 21 Література 24
Cмотрите также:
Організація роботи лікувально-профілактичного закладу (за матеріалами СМЦ „Оптима-Фарм”)

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичний. Теоретичні аспекти організації роботи лікувально-профілактичного закладу 6 1.1. Завдання функції та мета лікувально-профілактичного закладу 6 1.2. Використання маркетингових досліджень у лікувально-профілактичному закладі 15 1.3. Нормативно-правове підґрунтя організації роботи лікувально-профілактичного закладу 27 Висновки до розділу 1 37 РОЗДІЛ 2. Аналітичний. Оцінка організації роботи СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.1. Загальна характеристика діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 40 2.2. Аналіз економічних показників діяльності СМЦ «Оптима-Фарм» 45 2.3. Аналіз роботи організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 53 Висновки до розділу 2 76 РОЗДІЛ 3. Рекомендаційний. Шляхи удосконалення організаційної роботи лікувально-профілактичного закладу «Оптима-Фарм» 79 3.1. Напрямки поліпшення організаційної структури СМЦ «Оптима-Фарм» 79 3.2. Напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг СМЦ «Оптима-Фарм» 89 Висновки до розділу 3 96 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 111 ДОДАТКИ 120

Менеджмент людських ресурсів у сфері використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10 РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14 2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16 2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27 3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27 3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Менеджмент людських ресурсів у сфері використання

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 6 1.2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ 10 РОЗДІЛ ІІ ОСНОВНІ РИСИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ КОМПАНІЇ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 14 2.1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАКЛАДУ 14 2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ». ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРСОНАЛУ АПТЕКИ 16 2.3. ОСНОВНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ 22 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ 27 3.1. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 27 3.2. ПОКРАЩЕННЯ ПІДБОРУ ТА ОЦІНКИ КАДРІВ ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ» 29 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 38

Основи менеджменту

Iєрархія менеджменту 3 Підходи менеджменту 4 Функції менеджменту 6 Методи менеджменту 7 Процес менеджменту 9 Інформація менеджменту 10 Управлінські рішення 11 Закони і закономірності 12 Принципи менеджменту 14 Внутрішнє і зовнішнє середовище організації системи менеджменту 17 Література 22

Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК

Вступ 3 1. Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК 4 1.1 Сутність, задачі та функції фінансового менеджменту на підприємстві 4 1.2 Особливості організації фінансового менеджменту на підприємстві АПК 14 1.3 Інформаційно-правове забезпечення організації фінансового менеджменту агропромислових підприємств 18 2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансового менеджменту на підприємстві 21 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 21 2.2 Організація системи фінансових відносин підприємства 23 2.3 Політика формування та використання фінансових ресурсів підприємства 29 2.4 Оцінка впливу діючої системи фінансового менеджменту на фінансовий стан підприємства 33 3. Напрями вдосконалення організації фінансового менеджменту на підприємстві 38 Висновки 41 Література 43 Додатки 45

Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК

Зміст Вступ 3 1. Теоретичні основи процесу організації фінансового менеджменту на підприємствах АПК 4 1.1 Сутність, задачі та функції фінансового менеджменту на підприємстві 4 1.2 Особливості організації фінансового менеджменту на підприємстві АПК 14 1.3 Інформаційно-правове забезпечення організації фінансового менеджменту агропромислових підприємств 21 2. Аналіз та оцінка ефективності організації фінансового менеджменту на підприємстві 26 2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 26 2.2 Організація системи фінансових відносин підприємства 27 2.3 Політика формування та використання фінансових ресурсів підприємства 31 2.4 Оцінка впливу діючої системи фінансового менеджменту на фінансовий стан підприємства 33 3. Напрями вдосконалення організації фінансового менеджменту на підприємстві 38 Висновки 43 Література 45 Додатки 47

Основи менеджменту

ВСТУП 4 1. ЗАГАЛЬНІ (ОСНОВНІ) ФУНКЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ 5 2. КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС, ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ ПРОЦЕСУ 12 3. В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ СУТНІСТЬ ВИРОБНИЧОЇ ФУНКЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ? 17 ВИСНОВОК 20 ЛІТЕРАТУРА 21

Основи менеджменту

1. Характеристика конкретних (спеціальних) функцій менеджменту 3 2. Організація ефективних комунікацій в організації 8 3. В чому полягає сутність захисної функції організації? 14 Список літератури 16

Функції кадрового менеджменту

Функції кадрового менеджменту Вступ Розділ 1. Теоретичні основи кадрового менеджменту 1.1. Предмет, завдання й зміст кадрового менеджменту 1.2. Принципи й методи управління персоналом в сучасних умовах 1.3. Механізм управління кадрами та функції кадрового менеджменту Розділ 2. Організація кадрового менеджменту у ТОВ „Аква-люкс” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз трудових показників 2.3. Аналіз системи управління підприємством і організації кадрової роботи Розділ 3. Шляхи вдосконалення кадрового менеджменту на ТОВ „Аква-люкс” Висновки та пропозиції Список використаної літератури