институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Особливості сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти

Каталог пособий и учебных материалов | Психология | Курсовая | Страниц: 32 | Год: 2007 | Размер: 88 кб. | Стоимость: 90 грн. | Смотреть | Купить

Особливості сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти

Вступ 3
1. Сприйняття, як психофізіологічний процес: поняття, властивості, види 5
1.1. Поняття про сприйняття, фізіологічні основи 5
1.2. Особливості сприйняття 13
1.3. Класифікація та види сприйняття 14
1.4. Сприйняття часу людиною: закономірності та ефекти 17
2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу 20
2.1. Методи й організація дослідження. 20
2.2. Результати дослідження і їх обговорення. 22
Висновок 29
Використана література 30-32
Cмотрите также:
Психологічні особливості сприйняття анкети респондентом

План Вступ 3 I. Психологічні аспекти ставлення респондента до процедури заповнення анкети 5 1.1. Мотивація респондента до участі в анкетуванні 5 1.2. Сприйняття респондентом мети анкетного опитування 8 1.3. Сприйняття звертання та інструкції по заповненню анкети 10 ІІ. Сприйняття структури та оформлення анкети 14 2.1. Залежність сприйняття анкети від послідовності анкетних запитань 14 2.2. Психологічні особливості сприйняття віяла відповідей 18 2.3. Сприйняття оформлення анкети 21 III. Сприйняття та розуміння окремих питань анкети 24 3.1. Загальні закономірності сприйняття анкетних запитань 24 3.2. Сприйняття складних питань 27 3.3. Сприйняття тенденційних питань 31 Висновки 35 Список використаної літератури 38 Додатки 40

. Поняття соціальної перцепції

Вступ 3 1. Структура спілкування 4 2. Сприйняття людини людиною в процесі спілкування і діяльності 5 2.1. Поняття соціальної перцепції 5 2.2. Механізми взаєморозуміння в процесі спілкування ті діяльності 7 2.3. Зміст і ефекти міжособистісного сприйняття 10 2.4. Точність міжособистісної перцепції 16 2.5. Міжособистісна атаракція 20 Висновок 22 Література 23

. Поняття соціальної перцепції

Вступ 3 1. Структура спілкування 4 2. Сприйняття людини людиною в процесі спілкування і діяльності 5 2.1. Поняття соціальної перцепції 5 2.2. Механізми взаєморозуміння в процесі спілкування ті діяльності 7 2.3. Зміст і ефекти міжособистісного сприйняття 10 2.4. Точність міжособистісної перцепції 16 2.5. Міжособистісна атаракція 20 Висновок 22 Література 23

Поняття про відчуття, його види, властивості

Вступ 3 1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття 5 1.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів 6 1.3. Природа відчуттів 8 1.4. Класифікація і різновиди відчуттів 9 1.5. Загальні властивості і закономірності відчуттів. 15 1.6. Взаємодія відчуттів. 19 1.7. Поняття про сприйняття 21 2. Дослідження хронобіологічних особливостей сприйняття часу й простору 24 Висновок 27 Використана література 29 Об'єктом дослідження є процес формування сенсорного образу на основі відчуттів. Предмет дослідження – особливості формування сенсорного образу у процесі творчої діяльності. Мета дослідження полягає у вивченні процесів формування сенсорних образів на основі відчуттів та їх впливу на психічну діяльність. Метою дослідження стало вивчення хронобіологічних особливостей точності сприйняття часу й простору. Методи й організація дослідження. Усього в дослідженні взяли участь 40 чоловік: спортсмени, що спеціалізуються в різних видах спорту (9), особи, що займаються фізичною культурою (13), і не займаються спортом (18). Дослідження точності сприйняття часу й простори здійснювалося за допомогою спеціально розробленої методики, що включала завдання на оцінювання й відмірювання тимчасових і просторових інтервалів. Для оцінки сприйняття часу людиною як особистістю використаний соціально-перцептивний інтуїтивний тест, для вивчення диференціальних характеристик прогнозу часу поведінкових реакцій у діапазоні "повільно" - тест соціально-інтуїтивної перцепції динаміки поводження. Статистична обробка даних полягала в розрахунку коефіцієнтів парних кореляцій і вірогідності розходжень за критерієм T-Cтьюдента й F-Фишера

Експериментальне дослідження зорового сприйняття

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ 5 1.1. Загальна характеристика сприйняття 5 1.2. Фізіологічна основа зорового сприйняття 6 1.3. Психологічні закономірності зорового сприйняття 9 РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИВЧЕННЯ ЗОРОВОГО СПРИЙМАННЯ 14 2.1. Планування та методики дослідження 14 2.2. Результати дослідження та їх інтерпретація 18 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 22

Психологічний вплив засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Вступ 3 1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 6 2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 12 3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 22 Висновки 30 Література 32

Психологічний вплив телевізійних засобів масової інформації на жіночу аудиторію

Список термінів Доклад Зміст Вступ 4 1. Сприйняття масової інформації жіночою аудиторією 1.1. Загальні закономірності сприйняття масової інформації 1.2. Сприйняття інформації рекламного характеру жіночою аудиторією 1.3. Специфіка сприйняття телевізійних образів 1.4. Сензитивність як типова характерологічна особливість жіночої аудиторії 2. Теоретичні аспекти впливу телевізійних ЗМІ на жіночу аудиторію 2.1. Загальні закономірності впливу ЗМІ на свідомість 2.2. Вплив реклами на свідомість і поведінку жінок-споживачів 2.3. Формування громадської думки за допомогою ЗМІ 3. Емпіричне дослідження впливу ЗМІ на жіночу аудиторію 3.1. Методика і процедура дослідження 3.2. Аналіз результатів дослідження Висновки Література Додатки

Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні підходи до вивчення сприйняття вчителя учнями 6 1.1. Особистісні якості вчителя як основа педагогічного впливу 6 1.2. Вплив стилю педагогічного спілкування на сприйняття вчителя молодшими школярами 10 1.3. Вплив педагогічної установки і стереотипів на сприйняття вчителя молодшими школярами 12 РОЗДІЛ 2. Вивчення особливості сприйняття вчителя молодшими школярами 17 2.1. Обґрунтування вибору методів і проведення дослідження 17 2.2. Визначення особливості сприйняття молодшими школярами вчителя 19 ВИСНОВКИ 23 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 26 ДОДАТКИ 28

Музичний звук та його сприйняття

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Музичний звук, його природа та особливості сприйняття 5 Розділ ІІ. Особливості сприйняття звукового простору музичних творів 15 Розділ ІІІ. Активізація пізнавальної діяльності школярів у процесі сприйняття музичних звуків 34 Висновки 43 Список використаних джерел 45

Психологiчнi аспекти сприймання музики

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ І. Психофізіологічні аспекти сприйняття музики 6 Розділ ІІ. Зміст і особливості психологічного сприйняття музики 11 Розділ ІІІ. Психологічні особливості сприйняття музики у вихованні учнів загальноосвітньої школи 23 Висновки 44 Список використаних джерел 47