институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Справедливість у розподілі та доступність медичних послуг

Каталог пособий и учебных материалов | Медицина | Контрольная | Страниц: 16 | Год: 2007 | Размер: 18 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Справедливість у розподілі та доступність медичних послуг

Вступ 3
Ідея справедливості й форми організації охорони здоров'я 4
Національне законодавство з питань забезпечення справедливості у розподілі і доступності медичних послуг 5
Висновок 15
Використана література: 16
Cмотрите также:
Конкурентноспроможність медичних послуг, сутність, необхідність забезпечення та підвищення

Предмет: маркетинг медичних послуг Зміст Вступ 3 1. Стан фармацевтичного ринку в Україні. 4 2. Причини та наслідки незадовільного стану сфери медичних полсуг. 7 3. Реформування галузі медичних послуг. 9 Висновок 12 Література 13

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення 16 2.3 Схема ціноутворення 22 РОЗДІЛ 3 ЦІНИ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ РОЗРАХУНКУ ЇХ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Медичні послуги та ринкові відносини

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення 16 2.3 Схема ціноутворення 22 РОЗДІЛ 3 ЦІНИ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ РОЗРАХУНКУ ЇХ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

предпринимательство в мед услугах

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення Схема ціноутворення 16 РОЗДІЛ 3 РОЗРАХУНОК ЦІНИ МЕДИЧНОЇ ПОСЛУГИ НА ОСНОВІ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

предпринимательство в мед услугах

Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ ТА РИНКОВІ СТРУКТУРИ У СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 4 1.1 Медичні послуги та ринкові відносини 4 1.2 Попит та пропозиція медичних послуг 7 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 15 2.1 Стан та характеристика ринку медичних послуг 15 2.2 Схема стратегії ціноутворення Схема ціноутворення 16 РОЗДІЛ 3 РОЗРАХУНОК ЦІНИ МЕДИЧНОЇ ПОСЛУГИ НА ОСНОВІ СОБІВАРТОСТІ 34 Висновок 38 Використана література 39

Ринок медичних послуг

Вступ 3 1. Аналіз стану медичного ринку України 5 2. Поняття і характеристика медичних послуг 7 3. Особливості управління охороною здоров'я 13 4. Ринковий механізм надання послуг охорони здоров'я 21 5. Ціна медичної послуги 25 Висновок 29 Список використаної літератури 30

Управління якістю та конкурентоспроможністю медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах

Вступ 3 1. Проблеми та перспективи зростання якості медичних послуг в умовах переходу до ринку 6 1.1. Проблеми державного управління якістю медичної допомоги в Україні та світі 6 1.2. Дослідження ефективності державного контролю якості медичної допомоги 9 1.3. Доступна і якісна медична допомога – нова парадигма розвитку державної політики України в галузі охорони здоров’я 14 2. Аналіз якості медичних послуг та конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 19 2.1. Загальні відомості про підприємство 19 2.2. Стан компанії на ринку платних медичних послуг 22 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 27 3. Напрямки вдосконалення діяльності ЗАТ «Медичний центр «Назва» 31 3.1. Управління фінансовим забезпеченням лікувальних установ. 31 3.2. Приватні клініки у сучасній системі медичних послуг 40 3.3. Напрями вдосконалення конкурентоспроможності медичних послуг ЗАТ «Медичний центр «Назва» 48 Висновки 54 Література 57 Додаток. Фінансова звітність МЦ «Назва» 61-66

Макретинг у медицині та фармації

1. Маркетинговий інструментарій у сфері медичних послуг. 3 2. Психологічний стан лікарів, які надають платні медичні послуги. 14 З. Задача. 22 Планування рекламного бюджету. Організація виділила на рекламу медичних послуг 1000 грн. Дохід від реалізації послуг — 10000 грн. Обчислити рекламний бюджет і оцінити його достатність. Література 22

Підприємництво у наданні медичних послуг

Вступ 3 1. Поняття та сутність підприємництва 4 1.1 Поняття підприємництва 4 1.2 Правове регулювання підприємницької діяльності в Україні 6 2. Особливості підприємництва у наданні медичних послуг 10 2.1 Ліцензування підприємницької діяльності з надання медичних послуг 10 2.2 Порядок ліцензування фізичних осіб, які займаються медичною практикою в Україні 20 3. Державна реєстрація підприємництва 22 Висновки 27 Додаток 1. Заява на видачу ліцензії 34

Ринок медичних послуг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. РИНОК МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Медичні послуги у розрізі особливостей вітчизняної економіки 5 1.2. Основні учасники системи охорони здоров'я 9 РОЗДІЛ 2. РОЛЬ ДЕРЖАВИ НА РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ 16 2.1. Державне регулювання розвитку ринкових механізмів у системі охорони здоров’я України 16 2.2. Державний сектор надання медичних послуг та забезпечення медичною допомогою 22 РОЗДІЛ 3. РИНОК МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ МАЙБУТНЬОГО. УДОСКОНАЛЕННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ЗА ДОПОМОГОЮ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ 29 3.1. Підвищення організаційної ефективності лікарень 29 3.2. Онлайнові служби e-health 33 3.3. Електронні історії хвороб 36 3.4. Громадська охорона здоров'я 38 3.5. Електронні рецепти та медичні картки 40 ВИСНОВОК 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47 Мета дослідження - проаналізувати ринок медичних послуг, виявити основних учасників системи охорони здоров'я. Розглянути державне регулювання розвитку ринкових механізмів у системі охорони здоров’я України, а також ринок медичних послуг майбутнього, удосконалення охорони здоров'я за допомогою новітніх технологій. Предметом дослідження є ринок медичних послуг України на сьогоднішній день та з погляду на можливість у майбутньому використовувати новітні технології, що в більшості своїй покликані покращити існуючу ситуацію на ринку медичних послуг. Об’єктом дослідження даної роботи є події, що відбуваються на ринку медичних послуг у розрізі особливостей вітчизняної економіки. Літературна база здебільшого складається з наказів Міністерства охорони здоров'я України та матеріалу підручників