институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Спортивні ігри в системі фізичного виховання дітей дошкільного віку

Каталог пособий и учебных материалов | Физкультура | Курсовая | Страниц: 35 | Год: 2007 | Размер: 43 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Спортивні ігри в системі фізичного виховання дітей дошкільного віку

Вступ 3
РОЗДІЛ 1 5
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 5
1.1. Сутність і значення фізичного виховання 5
1.2 Роль фізичного виховання в дошкільному дитинстві 8
1.3. Загальні особливості народних рухливих ігор як виду спортивних ігор 12
РОЗДІЛ 2. 20
ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ЗАЛУЧЕННЯ СПОРТИВНИХ ІГОР ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 20
2.1 Організація та методика дослідження 20
2.2 Результати проведення дослідження 21
ВИСНОВОК 28
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
ДОДАТОК 32-35
Cмотрите также:
Народні рухливі ігри як засіб національного виховання у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ 7 НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР 7 1.1 Фізичне виховання як компонент народної педагогіки 7 1.2 Гра у фізичному вихованні 16 1.3 Місце і роль фізичної культури в загальній системі виховання дітей дошкільного віку 26 РОЗДІЛ ІІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНИХ РУХЛИВИХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 35 2.1. Формування особистості дошкільника в процесі занять фізичними вправами 35 2.2 Фізкультурні заняття з використанням народних ігор як основна форма організованого систематичного навчання дітей рухів 40 РОЗДІЛ ІІІ ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ НАРОДНОГО ТА РУХЛИВОГО МАТЕРІАЛУ НА СТАН ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ 56 3.1. Ефективність використання народного й рухливого ігрового матеріалу у фізичному вихованні старших дошкільників 56 3.2. Методичні рекомендації щодо використання народних і рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей 67 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86 ДОДАТОК 94

Роль дошкільного закладу у вихованні особистості дитини

Вступ 3 Розділ 1. Система дошкільної освіти в Україні 7 1.1 Дошкільні заклади в системі національної освіти 7 1.2 Типи дошкільних закладів і їх функції 10 1.3 Базовий компонент дошкільної освіти 12 2. Мета і завдання виховання дітей дошкільного віку 16 2.1 Мета виховання дітей дошкільного віку 16 2.2 Завдання виховання дітей дошкільного віку 17 3. Напрямки виховання особистості в дошкільних закладах 21 3.1 Фізичне виховання 21 3.2 Розумове виховання 23 3.3 Моральне виховання 26 3.4 Трудове виховання 32 3.5 Естетичне виховання 34 Висновок 38 Література 40 Додаток 41

Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку (середня група 4-5 років)

ВСТУП 3 І. ТЕРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Виховання культурно-гігієнічних навичок – один з важливих завдань фізичного виховання дітей середнього дошкільного віку 5 1.2. Значення культурно-гігієнічних навичок в житті дітей середнього дошкільного віку 8 1.3. Види культурно-гігієнічних навичок 10 1.4. Зміст програмних вимог до виховання культурно-гігієнічних навичок в середній групі 11 ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 21 2.1. Визначення рівня культурно-гігієнічних навичок у дітей 21 2.2. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей середнього дошкільного віку 29 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36

Здійсненна контролю за фізичним розвитком, охороною та зміцненням здоров’я дітей дошкільного віку

ВСТУП 3 I. ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ФІЗИЧНИМ РОЗВИТКОМ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Загальна характеристика фізичного розвитку дошкільників 6 1.2. Основні контрольні показники фізичного розвитку дошкільників 8 1.3. Методи контролю за фізичним розвитком дітей дошкільного віку 11 II. КОНТРОЛЬ ЗА ОХОРОНОЮ І ЗМІЦНЕННЯМ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 16 2.1. Медико-педагогічний нагляд в процесі фізичного виховання 16 2.2. Контроль за санітарно-гігієнічними умовами проведення фізкультурних занять 22 ВИСНОВКИ 25 ЛІТЕРАТУРА 27 ДОДАТКИ 29

Сенсорне виховання в системі Марії Монтессорі

Вступ 2 Розділ 1. Сенсорне виховання дітей дошкільного віку 4 1.1. Сутність поняття сенсорного виховання 4 1.2. Методика М.Монтессорі 12 1.3. Значення методики М.Монтессорі у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку 19 Розділ 2. Використання системи М.Монтессорі у практиці роботи дошкільних навчальних закладів 21 2.1. Використання сенсорної системи у навчанні дітей дошкільного віку 21 2.2. Методичні рекомендації щодо використання системи М.Монтессорі у напрямку гармонійного виховання дітей дошкільного віку 28 Висновки 34 Список використаних джерел 36

Поняття про спортивні ігри

Зміст Вступ 3 1. Поняття про спортивні ігри 4 2. Види спортивних ігор 7 3. Техніка і тактика спортивних ігор 9 4. Місце спортивних ігор в системі фізичного виховання 10 Висновок 12 Література 13

Поняття про спортивні ігри

Зміст Вступ 3 1. Поняття про спортивні ігри 4 2. Види спортивних ігор 7 3. Техніка і тактика спортивних ігор 9 4. Місце спортивних ігор в системі фізичного виховання 10 Висновок 12 Література 13

Виховання морально-вольових рис особистості у дітей старшого дошкільного віку під час фізичних розваг

ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМАТИКИ 7 1.1 Морально-вольові риси особистості 7 1.2 Особливості розвитку вольових рис у дітей дошкільного віку 22 1.3 Зміст та методи проведення фізичних розваг в старшій групі дошкільного віку 35 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА 48 2.1 Стан роботи ДНЗ з виховання морально-вольових рис особистості в процесі фізичного виховання (констатуючий експеримент) 48 2.2 Методика проведення фізичних розваг з дітьми старшого дошкільного віку (формувальний експеримент) 54 2.3 Перевірка ефективності експериментальної роботи (контрольний експеримент) 72 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТОК 88

СЕНСОРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

ВСТУП 3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 ІІ. ЗАВДАННЯ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ 9 ІІІ. РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ У ДІТЕЙ СЕНСОРНИХ СПРИЙМАНЬ, ДІЙ, УЯВЛЕНЬ (КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 13 IV. ШЛЯХИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЦЕПТИВНИМ ДІЯМ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ 19 ПРО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТІВ (ФОРМУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ) 19 V. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОВЕДЕНОЇ РОБОТИ 25 ВИСНОВКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 34 ЛІТЕРАТУРА 36

Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання

ПЛАН Вступ. Розділ 1. Виховання працелюбності у дітей дошкільного віку в теорії та практиці дошкільного виховання. 1.1. Теоретичне обґрунтування проблеми трудового виховання дошкільників. 1.2. Роль та значення трудових доручень у розвитку особистості дитини. 1.3. Вирішення проблеми у практиці роботи дошкільних закладів. Розділ 2. Експериментально-педагогічна робота по формуванню працелюбності у дітей в різновіковій групі. 2.1. Методика та результати констатуючого експерименту. 2.2. Спільні трудові доручення у вихованні працелюбності у різновіковій групі. Висновки. Література.