институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Самооцінка учнів та її виховне значення

Каталог пособий и учебных материалов | Психология педагогическая | Контрольная | Страниц: 17 | Год: 2007 | Размер: 23 кб. | Стоимость: 45 грн. | Смотреть | Купить

Самооцінка учнів та її виховне значення

Вступ 3
1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4
2. РІВНІ, ВИДИ САМООЦІНКИ. ЇЇ РОЗВИТОК 7
3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12
Висновки 16
Література 17
Cмотрите также:
Самооцінка учнів та її виховне значення

Вступ 3 1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4 2. РІВНІ, ВИДИ САМООЦІНКИ. ЇЇ РОЗВИТОК 7 3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12 Висновки 16 Література 17 Вступ На сучасному етапі розвитку школи, яка є головною інституцією в навчанні та вихованні молодого покоління, гостро постає проблема формування особистості учня. Відсутність єдиної та загальноприйнятої ідеології в нашому суспільстві, плюралістичність думок щодо поглядів на розвиток держави, науки, економіки, мови сприяє тому, що значним чином послабляються зовнішні фактори виховання молодої людини, зокрема національно-патріотичні. В цих умовах значне місце починають відігравати внутрішні ресурси виховання, які залежать від якостей та певних властивості особистості та можуть стати важелями впливу в ході педагогічного впливу на учня. Одним із таких проявів психічного світу людського індивіда є самооцінка. Кожна людина схильна до самооцінки, крім того, самооцінювання, на думку науковців, є її внутрішньою потребою. Звідти випливає беззаперечна участь самооцінки в виховному процесі. Тому це явище психічного світу людини необхідно піддавати ретельному науковому аналізу та вивченню її властивостей, законів існування та функціонування. Висновки Самооцінка – є провідним компонентом в структурі свідомості. Вона як певна якість особистості виражається в здатності людини оцінювати результати власної діяльності та поведінки, а також свої психічні риси та якості, які в цій діяльності та поведінці проявляються. Питання становлення самооцінки, її формування в молоді є важливими для соціальної педагогіки, для психології та педагогіки передусім, оскільки за ними – визначення розвитку особистості майбутнього громадянина, члена суспільства. Саме тому до них привернута пильна увага психологів, спеціалістів педагогічних дисциплін. В справі виховання важливим є те, що від самооцінки людини залежить характер його спілкування, відносини з ровесниками, формування та розвиток життєвих орієнтирів. Правильна самооцінка дає йому моральне задоволення. Самооцінка, особливо здібностей та можливостей особистості, виражає певний рівень зазіхань, який визначається як рівні завдань, які особистість ставить перед собою та до виконання яких вважає себе здатним.

Самооцінка учнів та її виховне значення

Вступ 3 1. САМООЦІНКА ЯК СКЛАДОВА СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ 4 2. РІВНІ САМООЦІНКИ ТА ЇЇ РОЗВИТОК 7 3. ВИХОВНЕ ЗНАЧЕННЯ САМООЦІНКИ 12 Висновки 18 Література 19 Вступ На сучасному етапі розвитку школи, яка є головною інституцією в навчанні та вихованні молодого покоління, гостро постає проблема формування особистості учня. Відсутність єдиної та загальноприйнятої ідеології в нашому суспільстві, плюралістичність думок щодо поглядів на розвиток держави, науки, економіки, мови сприяє тому, що значним чином послабляються зовнішні фактори виховання молодої людини, зокрема національно-патріотичні важелі впливу. В цих умовах значне місце приділяють внутрішнім ресурсам виховання, які містять у собі якості та певні властивості, механізми психологічних явищ і процесів особистості, які можуть бути спонукальними причинами в ході педагогічного впливу на людину. Одним із таких проявів психічного світу людського індивіда є самооцінка. Кожна людина схильна до самооцінки, крім того, самооцінювання, на думку науковців, є її внутрішньою потребою. Беззаперечним залишається участь самооцінки в виховному процесі. Виходячи з цього, самооцінку як явище та вид психічної діяльності людини, необхідно піддавати ретельному науковому аналізу та вивченню її властивостей, законів існування та функціонування. Висновки Самооцінка – є провідним компонентом в структурі свідомості. Вона як певна якість особистості виражається в здатності людини оцінювати результати власної діяльності та поведінки, а також свої психічні риси та якості, які в цій діяльності та поведінці проявляються. Питання становлення самооцінки, її формування в молоді є важливими для соціальної педагогіки, для психології та педагогіки вищої школи передусім, оскільки за ними – визначення розвитку особистості майбутнього громадянина, члена суспільства. Саме тому до них привернута пильна увага психологів, науковців педагогічних дисциплін. В справі виховання важливим є те, що від самооцінки людини залежить характер його спілкування, відносини з ровесниками, формування та розвиток життєвих орієнтирів. Правильна самооцінка дає йому моральне задоволення. Самооцінка, особливо здібностей та можливостей особистості, виражає певний рівень зазіхань, який визначається як рівні завдань, які особистість ставить перед собою та до виконання яких вважає себе здатним.

Питання з методики викладання образотворчого мистецтва

1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2 2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3 3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4 4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4 5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5 6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6 7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7 8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7 9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9 10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9

Формування умінь і навичок самостійної роботи учнів з книгою на уроках математики

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 6 1.1 ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ 6 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ 15 2.1 ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 15 2.2 ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 18 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 26

Самооцінка

ВСТУП 3 Самооцінка 4 ВИСНОВОК 9

Творчість О. Пчілки для дітей, пізнавальне і виховне значення творів

Короткі відомості про О. Пчілку 3 Тематика творчості письменника 5 Значення творів письменника 6 Використання творів у роботі з дітьми 7 Список використаних джерел 9

Методика вивчення творів різних жанрів

План 1. Ознайомлення учнів початкових класів з творами різних жанрів с. 2. Методика опрацювання оповідань. 3. Особливості роботи над казкою. 4. Робота над легендою, переказом. 5. Методика вивчення вірша. Ознайомлення молодших школярів з ліричним віршем. 6. Особливості роботи над байкою. 7. Методика опрацювання нарисів. 8. Вивчення малих фольклорних жанрів. 9. Освітнє і виховне значення уроків читання. Естетичне виховання на на уроках читання. 10. Конспект уроку читання № 1. 11. Конспект уроку читання № 2. 12. Конспект уроку читання № 3. 13. Використана література.

Контрольна з психології

1.В чому різниця між текстом і анкетою. 2 2.Види емоційних станів: настрій, стрес, афект, пристрасті, почуття. 4 3. В чому полягає навчальне і виховне значення, контролю знань 8 Використана література 12

Інтерактивні технології навчання в початкових класах

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ У ПРОБЛЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 7 1.1 ОСВІТА ЯК ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКА ЦІННІСТЬ 7 1.2 МОТИВАЦІЯ ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ УЧНІВ 11 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ПРОВАДЖЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 20 2.1 УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ 20 2.2 САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЕЛЕМЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 22 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27

ВПЛИВ КОМПЮТЕРНИХ ІГР НА УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ

ВСТУП 3 Розділ 1. Місце та роль комп'ютерних ігор в житті учнів старших класів 6 1.1. Поняття та види комп'ютерних ігор 6 1.2. Психологічні особливості комп'ютерних ігор 9 1.3. Оцінка впливу комп'ютерних ігор на учнів старших класів 15 Розділ 2. Вплив комп'ютерних ігор на учнів старших класів 21 2.1. Психологічна класифікація комп'ютерних ігор 21 2.2. Структура і стадії формування психологічної залежності учнів старших класів від комп'ютерних ігор 27 2.3. Механізм формування залежності учнів старших класів від ролевих комп'ютерних ігор. 39 Висновки 55 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58