институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Малобюджетні рекламні компанії

Каталог пособий и учебных материалов | Маркетинг | Курсовая | Страниц: 37 | Год: 2007 | Размер: 55 кб. | Стоимость: 100 грн. | Смотреть | Купить

Малобюджетні рекламні компанії

ВСТУП 3
1 Теоретичні аспекти організації рекламної кампанії 5
1 1 Поняття рекламної кампанії 5
1 2 Основні етапи проведення рекламної кампанії 7
1 3 Особливості розробки бюджетів для малобюджетних рекламних кампаній 10
2 Організація малобюджетної рекламної кампанії на прикладі напоїв «L___» 16
2 1 Загальна інформація й проведення ситуаційного аналізу 16
2 2 Розробка бюджету рекламної кампанії 20
2 3 Структура рекламної кампанії 25
3 Особливості оцінки ефективності малобюджетної рекламної кампанії 31
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
Cмотрите также:
Реклама молодіжного диско-клубу «INFINITY»

Вступ 1. Постановка цілей рекламної компанії 2. Визначення цільової аудиторії 3. Визначення витрат на рекламу 4.Визначення відповідальних осіб за проведення рекламної компанії. 5. Рекламна ідея 6. Рекламні заходи та засоби передачі реклами 7. Розробка рекламного звернення 8. Кошторис витрат та графік виходу рекламного звернення 9. Визначення ефективності рекламної компанії

Реклама кондитерської „Смак”.

Вступ Постановка цілей рекламної компанії. Визначення цільової аудиторії. Визначення витрат на рекламу. Визначення відповідальних осіб за проведення рекламної компанії. Рекламна ідея. Рекламні заходи та засоби передачі реклами. Розробка рекламного звернення. Кошторис витрат та графік виходу рекламного звернення Визначення ефективності рекламної компанії Список використаної літератури:

Бізнес в сфері реклами та засобів масової інформації

Вступ 3 1.Державна підтримка підприємницької діяльності 4 1.1.Підприємець як господарський суб‘єкт. 4 1.2.Державні гарантії підприємницької діяльності 6 2.Рекламні агентства та засоби масової інформації 9 2.1.Рекламні агентства як підприємницькі структури 9 2.2.Діяльність рекламних агентств 11 Заключення 12 Література 14

Бізнес в сфері реклами та засобів масової інформації

Вступ 3 1.Державна підтримка підприємницької діяльності 4 1.1.Підприємець як господарський суб‘єкт. 4 1.2.Державні гарантії підприємницької діяльності 6 2.Рекламні агентства та засоби масової інформації 9 2.1.Рекламні агентства як підприємницькі структури 9 2.2.Діяльність рекламних агенств 11 Заключення 12 Література 14

Міжнародний виставковий центр (у Києві на м. Лівобережна)

Вступ 3 1. Загальні відомості про компанію ПРЕМ’ЄР ЕКСПО 5 2. Маркетингові та рекламні послуги ПРЕМ’ЄР ЕКСПО 8 3. Технічний сервіс компанії 12 4. Міжнародний Виставковий Центр 13 Висновки 21 Література 22

Стратегічний аналіз оператора мобільного зв’язку UMC

Вступ 1.Стратегічний аналіз компанії 1.1. Цілі маркетингових досліджень 1.2. Сегментація продукції компанії 1.3. Макро— та конкурентне середовище UMC. 1.4. Визначення внутрішніх сильних та слабких сторін компанії 2. Формування стратегії компанії UMC: 2.1 Аналіз господарського портфеля. 2.2 Стратегічний управлінський облік компанії 2.3 Управління стратегічними змінами в компанії Висновки. Використана література.

Рекламні засоби управління

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти визначення рекламних засобів 5 1.1. Сутність та значення реклами 5 1.2. Види рекламних засобів 8 РОЗДІЛ 2. Рекламні засоби управління 12 2.1. Аналіз сучасних методів реклами в мережі INTERNET 12 2.2. Вплив реклами на споживача 19 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28

ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ВСТУП..................................................................................................................... 3 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕКЛАМНОЇ КОМПАНІЇ...................... 5 2. ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ................................................. 9 2.1. Система маркетингового планування............................................................ 9 2.2. Розробка рекламної стратегії.......................................................................... 13 2.3. Організація рекламної діяльності................................................................... 14 2.4. Формування рекламного бюджету................................................................. 19 2.5. Рекламні агентства........................................................................................... 26 2.5. Рекламна компанія........................................................................................... 30 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ…………………………………………… 34 ВИСНОВКИ............................................................................................................. 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ........................................................ 40

Організація рекламної компанії

Вступ. 3 1. Основи рекламної компанії. 4 2. Планування і організація рекламної компанії. 6 3. Маркетингові дослідження рекламної компанії. 10 4. Використання Below the line – технології при організації рекламної компанії. 15 Висновок. 17 Список використаних літературних джерел. 18

Практична робота рекламна література

1. Детально описати об’єкт 3 2. Визначити мету рекламної комунікації. Цілі рекламної компанії 5 3. Описати цільову аудиторію 10 4. Конкурентоспроможність об’єкта рекламування 12 5. Порівняти свій товар і товар конкурентів 15 6. Фірмова атрибутика 18 7. Експорт подукції 21 8. Соціальний імідж рекламування 21 9. Рекламні засоби і канали, які найбільш підходять для товару 22 10. Відповідно до кожного каналу створити текст і слоган - для різних каналів рекламування 24 Література 26