институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Практичні аспекти підвищення рівня професійної готовності учителя початкових класів

Каталог пособий и учебных материалов | Педагогика | Диплом | Страниц: 102 | Год: 2007 | Размер: 114 кб. | Стоимость: 250 грн. | Смотреть | Купить

Практичні аспекти підвищення рівня професійної готовності учителя початкових класів

ВСТУП 2
РОЗДІЛ І. Складові частини професіограми вчителя. 4
1.1. Функції та вимоги до вчителя, які зумовлені їх змістом. 4
1.2. Професійно значимі особистісні якості. 16
1.3. Професійна та соціальна компетентність. 21
1.4. Узагальнена модель вчителя. 35
РОЗДІЛ ІІ. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 38
2.1. Цільові компоненти розділів педагогічної науки. 38
2.2. Форми і методи професійної підготовки вчителя. 48
2.3. Конкретні методи, які застосовуються при вивченні певного розділу педагогіки. 52
РОЗДІЛ ІІІ. Стан роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 54
3.1 Характеристика сучасного стану роботи з педагогічними кадрами 54
3.2 Проблеми організації науково-методичної роботи педагогічних працівників 63
3.3 Модель удосконалення системи організації роботи з підвищення науково-методичного рівня педагогічних працівників 76
ВИСНОВКИ 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100-102
Cмотрите также:
Роль вчителя в початковій школі

Вступ 3 1. Вчитель початкових класів як викладач 4 2. Особливості діяльності вчителя початкових класів як класного керівника 5 3. Роль психологічних знань в діяльності вчителя початкових класів 7 Висновок 9 Література 10

Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів

Вступ. Розділ І Розвиток музичних здібностей в учнів початкових класів. 1.1. Творча активність молодших школярів на уроках музики. 1.2 Погляди Василя Сухомлинського на музичне виховання молодших школярів. Розділ ІІ. Методичні дослідження розвитку музичних здібностей учнів початкових класів. 2.1. Музичні ігри. 2.2. Методика музичного виховання учнів початкових класів. Список використаної літератури

Формування готовності майбутнього соціального педагога

ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ГОТОВНІСТЬ ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 3 1.1. Поняття готовності та професійної готовності 3 1.2. Види та структура готовності та професійної готовності 5 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 9 2.1. Особистісно-діяльнісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 2.2. Компетентісний підхід до формування готовності майбутнього соціального педагога 9 ВИСНОВКИ 10 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 10

Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів

I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31

Професійно-особистісні риси сучасного вчителя початкових класів

I. Вступ 3 II. Основна частина 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ 6 1.1 Психолого-педагогічні задачі в роботі вчителя початкових класів 9 1.2 Чинники росту професійної майстерності педагога молодшої школи 12 1.3 ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНІКА - ОДНА З СКЛАДОВИХ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛЯ 13 1.4 Педагогічна творчість і його роль в роботі вчителя молодшої школи 16 Розділ 2. Дослідницька робота й етикет як складові професіоналізму вчителя 19 2.1 ТРИ ПРИСТРАСТІ ДИТИНСТВА, ЯКІ ПОВИНЕН ВРАХОВУВАТИ В СВОЇЙ РОБОТІ ВЧИТЕЛЬ 22 Пристрасть до розвитку - пристрасть перша 22 Прагнення до дорослішання - пристрасть друга 23 Прагнення до свободи - пристрасть третя 23 2.2 Ділова гра як форма, що сприяє зростанню професіоналізму вчителя 24 Організація і проведення ділової гри при вивченні курсу "Сучасний етикет і виховання культури поведінки у молодших школярів" 26 2.4 Функції педагогічного моралі 29 III. Висновки 31 Список Літератури 31

Психологічна готовність до професійної діяльності

Вступ 2 Різні підходи до визначення проблеми психологічної готовності 3 Суть психологічної готовності до професійної діяльності. 10 Структура психологічної готовності 10 Висновок 15 Список використаної літератури 17

Формування професійної компетентності менеджера з персоналу

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ 6 1.1. Місце менеджера в системі управління 6 1.2. Основи мистецтва управлінської діяльності 15 1.3. Основні стилі керівництва та лідерства в практиці управління організацією 23 1.4. Компетентність менеджера як базова характеристика його фаховості 31 РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФІЛЮ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА 39 2.1. Функціональний аналіз діяльності та управлінські ролі менеджера 39 2.2. Модель розвитку професійних здібностей менеджера 52 2.3. Управління кар’єрою як складова професійного розвитку 60 2.4. Професійне навчання як напрям підвищення професійної компетентності 69 РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПРОФІЛЮ МЕНЕДЖЕРА НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «ГОТЕЛЬ «ДНІПРО» 78 3.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 78 3.2. Діагностика рівня професійної компетентності менеджера з персоналу 86 3.3. Недоліки в організації професійного навчання на підприємстві 94 3.4. Пропозиції щодо підвищення рівня професійної компетентності персоналу підприємства 99 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 105 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 109 ДОДАТКИ 114

Психолого-педагогічні аспекти формування особистості фахівця

1. Психологічна характеристика професійної діяльності 3 2. Мотиваційні, пізнавальні, емоційні та вольові компоненти готовності особистості до професійної діяльності 5 Література 13

ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ТА ЕТИКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 6 1.1. Дослідження виникнення професійної етики та її види 6 1.2. Педагогічний такт як основа професійної діяльності 12 1.3. Підходи педагогів щодо трактування педагогічного такту 15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МОЛОДШИХ КЛАСІВ 19 2.1. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя 19 2.2. Діагностика рівня тактовності майбутнього вчителя 25 2.3. Розробка рекомендацій професійної діяльності 26 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33

Творчі завдання на уроках зарубіжної літератури

ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 Загальні відомості про курс зарубіжної літератури…………………...3 1.1. Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури 4 1.2. Нова навчальна програма із зарубіжної літератури 7 1.3. Рекомендації щодо викладання курсу зарубіжної літератури 9 РОЗДІЛ 2 Система творчих завдань як основа для розвитку креативності 14 2.1. Аналіз системи творчих завдань 14 2.2. Особливості творчого уроку і роль вчителя в розвитку креативності 18 РОЗДІЛ 3 Практичні аспекти системи творчих завдань 24 3.1. Творчі завдання на уроці зарубіжної літератури початкових класів 24 3.2. Творчі завдання на уроці зарубіжної літератури старших класів 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ДЖЕРЕЛ 33-34