институт.com.ua - національний студентський портал України
  • ТОП-оголошення
Система оголошень институт.com.ua допоможе Вам знайти або розмістити оголошення для студентів, пов'язані з освітою в Україні та закордоном, працевлаштуванням для студентів, репетиторством. Також Ви можете розмістити інформацію про послуги у сфері освіти.
Головна| Новини| Освіта в Україні| Реферати| Контакти

Тема: Політична агітація і пропаганда в умовах демократичного суспільств

Каталог пособий и учебных материалов | Политология | Курсовая | Страниц: 27 | Год: 2007 | Размер: 31 кб. | Стоимость: 80 грн. | Смотреть | Купить

Політична агітація і пропаганда в умовах демократичного суспільств

Вступ. 3
Сутність та різновиди політичної пропаганди та агітації. 5
Використання політичної агітації і пропаганди у виборчому процесі. 11
Політична реклама як форма політичної агітації. 18
Політична агітація і пропаганда як форми інформаційно-пропагандистського впливу на електорат демократичної України. 21
Висновки. 25
Список використаних джерел. 27
Cмотрите также:
Чехословаччина в 60-х рр.: політична система, економічне становище, зовнішні зв’язки

Зміст: Вступ 3 1. Історіографія та ступінь вивченості теми 5 2. Чехословаччина в 60-х рр.: політична система, економічне становище, зовнішні зв’язки 8 3. «Празька весна»: реформаторський рух та демократизація 12 4. Придушення демократичного руху 15 4.1. Військове вторгнення 15 4. 2. Чехословаччина в умовах окупації: режим «нормалізації» 18 Висновки 23 Список використаної літератури: 25

Чехословаччина в 60-х рр.: політична система, економічне становище, зовнішні зв’язки

Зміст: Вступ 3 1. Історіографія та ступінь вивченості теми 5 2. Чехословаччина в 60-х рр.: політична система, економічне становище, зовнішні зв’язки 8 3. «Празька весна»: реформаторський рух та демократизація 12 4. Придушення демократичного руху 15 4.1. Військове вторгнення 15 4. 2. Чехословаччина в умовах окупації: режим «нормалізації» 18 Висновки 23 Список використаної літератури: 25

ПОЛІТИЧНА ДУМКА ХХ СТОЛІТТЯ

ВСТУП 1. ГЕНЕЗА ПОЛІТИЧНИХ ІДЕЙ НА ПОЧАТКУ – НАПРИКІНЦІ ХХ ст. 2. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕНЬ НАЦІОНАЛЬНИХ ПОЛІТОЛОГІЧНИХ ШКІЛ 3. ПОЛІТОЛОГІЯ ПОСТКОМУНІСТИЧНИХ СУСПІЛЬСТВ ЛІТЕРАТУРА

Контрольна з рекламної діяльності

1. Дослідження ринку при організації реклами 4 2. Політична пропаганда як основний вид радянської реклами 10 Список використаної літератури 14

Рекламна діяльність

1. Дослідження ринку при організації реклами. 3 1.1 Визначення і постановка цілей реклами. 3 1.2 Вивчення об’єкту реклами. 3 1.3 Планування кінцевого результату та виділення цільової групи. 4 2. Політична пропаганда, як основний вид радянської реклами. 7 Список літературних джерел. 11

Японська модель переходу від тоталітаризму до демократії

1. Становлення і крах японського тоталітаризму. Перехід до демократичного суспільства 3 2. Ідеологічні та економічні аспекти демократизації Японії 5 3. Японська політична система на сучасному етапі 6 Висновки 9 Література 10

«Празька весна»

Зміст: Вступ 3 1. Історіографія та ступінь вивченості теми 5 2. Чехословаччина в 60-х рр.: політична система, економічне становище, зовнішні зв’язки 8 3. «Празька весна»: реформаторський рух та демократизація 12 4. Придушення демократичного руху 15 Висновки 23 Список використаної літератури: 25

«Празька весна»

Зміст: Вступ 3 1. Історіографія та ступінь вивченості теми 5 2. Чехословаччина в 60-х рр.: політична система, економічне становище, зовнішні зв’язки 8 3. «Празька весна»: реформаторський рух та демократизація 12 4. Придушення демократичного руху 15 Висновки 23 Список використаної літератури: 25

Загрози демократичному розвитку на сучасному етапі

Вступ 2 1. Соціальні конфлікти та вплив їх на хід демократичного розвитку. 3 2. Інші загрози демократичного розвитку. 5 3. Майбутнє демократії та розвиток її в світі. 8 Висновок. 15 ЛІТЕРАТУРА 16

Наймана праця: сутність і еволюція

Вступ 3 1. Виникнення найманої праці: історія стародавніх цівілізацій 4 1.1. Передумови виникнення класових суспільств 4 1.2. Характеристика стародавніх суспільств 6 2. Трудові відносини в період Середніх Віків і при капіталізмі 12 2.1. Характер трудових відносин у Середньовіччі 12 2.2. Праця при капіталізмі 16 3. Соціальне партнерство – найбільш прогресивний тип трудових відносин 22 Висновки 30 Список используемых источников 33